Symptomtråd

Og der kom halsbrannen... Noe jeg hadde masse av under forrige svangerskap.

Hvis noen har noen råd mot halsbrann blir jeg evig takknemlig [emoji173]
Jeg tok Gaviscon og Novaluzid sammen, den ene nøytraliserer og den andre lager et «lokk», så de utfyller hverandre fint.

Fryser på kvelden og merker trøttheten snike seg på når klokka nærmer seg 16 :) Gjesper helt til jeg skal legge meg rundt 21-22 tida :D

Forrige svangerskap var jeg bare ekstremt trøtt, mens nå har jeg alle symptomer som finnes skulle man tro o_O Bekkensmerter, kvalmebølger, hetetokter, oppblåst, hodepine, treg mage, sulten hele tiden, mensmurringer, trøtt, humørsvingninger og selvfølgelig uteblitt mens:blob10

Nå har både sulten og frysingen kommet. Jeg hutrer og eter i smug på jobb. [emoji23] Har også hatt ganske mye ligamentsmerter i går og i dag, og jeg koser meg sååå med det - hadde nemlig mye av det første gang, men ikke forrige gang, da det gikk galt.

Nå har både sulten og frysingen kommet. Jeg hutrer og eter i smug på jobb. [emoji23] Har også hatt ganske mye ligamentsmerter i går og i dag, og jeg koser meg sååå med det - hadde nemlig mye av det første gang, men ikke forrige gang, da det gikk galt.

Jeg hadde også masse ligementsmerter med førstemann som ble til et barn, mens nå sist da jeg mistet kjente jeg nesten ingenting før SAen startet! Så håper det er et godt tegn at jeg kjenner masse vonde ilinger/stikkinger på sidene nå.

Ellers går kvalmen veldig opp og ned. Dager der jeg slapper av er den helt fin. Dager på jobb brekker jeg meg og føler meg fæl. Men nå har det hvertfall blitt en trend med at jeg er kvalm hver morgen.

Ikke plagsomme symptomer, men oppdaget i stad at det mørke rundt brystvorten er mørkere og litt større?
Har hatt mensen smerter hele tiden. Og innimellom blir jeg svimmel da jeg reiser meg opp (det var litt første tegn til graviditet sist gang).
Er fryktelig trøtt og veldig sliten.
Og har hatt vond smak i munn, skulle på apoteket for å kjøpe sink kosttilskudd men tenkte nei det kjøper jeg i morra, det kan komme av graviditeten hvis jeg er gravid :)
Var altfor kvalm sist så er litt spent på det denne gangen...
nesten så jeg føler jeg kunne tenke meg å bli sykemeldt pga trøtthet og sliten, men må prøve å holde ut , ( også tilfelle hvis jeg får den intense kvalmen). Men er er tungt å være så trøtt og sliten ..

Det er så fint å være gravid! Jeg er så glad :)

3biter smågodt å kvalmen meldt sæ. Har faktisk mista my av godtelysta mi. Nå som VIRKELIG har vært en av mine store laster.
Men ikke det verste å mist lysta på hihi

Hehe det er nesten litt positivt å miste lysta på egentlig det:)
Jeg har murringer i magen, litt ømme pupper, hetetokter innimellom, et hint av kvalme en skjelden gang og trøtt..
Så ikke store symptomene her:)

Oppblåst i magen, mensmurringer i magen, vondt i lysken, hetetokter, men de sterkeste plagene jeg har nå er omgangssyken som topper alt!!! Og jeg som trodde jeg skulle gå gjennom svangerskapets9mnd uten noen som helst form for symptomer Har visst fortrengt alt dette før vi bestemte oss for nr3!!! Oooops....

Gikk opp for meg i stad at jeg kanskje har fått "gravid" hjerne? Er så susete om dagen, er ikke helt meg sjøl

I dag er jeg 4+2 og har begynt å blø neseblod. Kanskje ikke det kjekkeste symptomet, men det er et symptom på at jeg er gravid! :smiley-bounce015

Stikk skikkelig ut mot sidan nå. Kjennes ut som små støt av strøm.
Å ryggen e ikke helt enig for øyeblikket ☹️

Stikk skikkelig ut mot sidan nå. Kjennes ut som små støt av strøm.
Å ryggen e ikke helt enig for øyeblikket ☹️

Hørtes ikke godt ut[emoji45]
Kjenner det i bekkenet selv.. er litt låsninger i korsryggen..
Hadde store bekken problemer i begge svangerskapa sist, så blir nok på lik linje denne gangen om ikke værre..
Ellers har puppene vokst...
Får enorme pupper når jeg er gravid så venter snart på at jeg må på bh oppgradering[emoji849]
Ellers ingen symptomer her..

Har vært en del oppblåst og uggen i magen. Småkvalm, men ikke i nærheten som ved forige svangerskap. (Bank i bordet[emoji51]) Ellers er det bare lite matlyst..

Merkelig nytt symptom: var nettopp og fikk fikset neglene, og for første gang noensinne gjorde det vondt når de ble filt..

Sterke murringer, kvalm i støtene, og aller helst på kvelden, høyere matlyst, blodtrykksfall og svimmelhet når jeg reiser meg, mer tissetrengt og syyyyykt trett! 4+4

Jeg tisser helt garantert over 10 gr om dagen! Og så har jeg hele tiden følelsen av både å være skrubbsulten og stappmett på samme tid. Finner liksom ikke helt ut av om jeg er kvalm fordi jeg er mett eller sulten:p

Back
Topp