Symptomtråd

Ømme bryst, og fått en kvise, det har jeg aldri, men hadde det første gang jeg var gravid også, ellers er jeg ganske oppblåst og har hodepine

Kikka stygt på gubben når han kom me grøt m kanel på. Syns plutselig at kanel lukta grusomt [emoji33]

Har veldig humørsvingninger :nailbiting: også er jeg sulten hele tiden.

Er 4+1, og de siste to dagene har jeg vært kvalm på morgenen, og så fort jeg blir sulten. Blodtrykksfall og svimmel. Kjeeempe trøtt og vokst nesten ut av BHen på en uke :eek: Føler meg definitivt gravid. Har kjeftet veldig på den stakkars mannen min, bobler inni meg av alle mulige følelser.

Er 4+1, og de siste to dagene har jeg vært kvalm på morgenen, og så fort jeg blir sulten. Blodtrykksfall og svimmel. Kjeeempe trøtt og vokst nesten ut av BHen på en uke :eek: Føler meg definitivt gravid. Har kjeftet veldig på den stakkars mannen min, bobler inni meg av alle mulige følelser.
Uff. Kjenner til den kjeftinga. I dag har jeg vært helt ram :/ Klarer virkelig ikke å styre de følelsene, selvom jeg skjønner veldig godt at jeg er totalt irrasjonell. Herregud :P

4+2 og har sære ting.
1. Håret mitt blir fortere fett. [emoji28]
2. Synes det gjør vondt i ørene når samboer plystrer.
3. Jeg blir uvel viss samboer piller meg i navelen.

De to siste tingene hadde jeg vet forje svangerskap også. [emoji87]

Ca 4 uker.
Oppblåste bryster og vonde brystvorter.
Vond/sliten i korsryggen
Kvalm når jeg ikke har spist på en stund (foreløpig veldig lite i forhold til tidligere svangerskap. Men er jo tidlig!)
Blodtrykssfall og litt svimmel.

Litt mildt press nederst i magen/ved symfysen innimellom. Tidvis svimmel og hjertebank. Ellers ikke noe spesielt ennå.

Ømme pupper og "menssmerter" nederst i ryggen, er 4+2 i dag. Hatt en del luftsmerter i magen også når jeg tenker meg om. Går egentlig bare og venter på at det skal bli verre :p

Såååååå trøtt!! Herlighet så mye man kan gjespe i løpet av en dag :-P La meg kl 21 i går, men kan ikke si jeg merker det i dag...

Syns det e alt for lite symptoma. Klarer ikke helt å tru det går bra den gangen hær heller.
Jeg er 4 uker i dag, og har heller ingen symptomer. Men alle graviditeter er ulike. Krysser fingrene for oss begge :)
Og vi er kanskje heldig som slipper slite med kvalme, ømhet, kviser, dårlig smak etc etc.

Hjertebank og leggkramper (vet ikke om det er et symptom, men jeg har det hvertfall :p)

Jeg er 4 uker i dag, og har heller ingen symptomer. Men alle graviditeter er ulike. Krysser fingrene for oss begge :)
Og vi er kanskje heldig som slipper slite med kvalme, ømhet, kviser, dårlig smak etc etc.

5+0 i dag å bynne å merk litt mer. Søv ekstremt dårlig på natta å e sliten hele dagen. Å svimmle ofte når æ reise mæ. Humøret er høyt å lavt å nesa har blitt som en sporhund [emoji23]

Har ikke tatt test enda men tr skulle vært her for over en uke siden. Har bestilt test men usikker. Med de to første ble jeg kjempe øm i brystene med engang og var så sikker på andremann at eg aldri tok en test. Nå har jeg ingen tegn. de to første er samme kjønn, kanskje dette kan være tegn på noe nytt.

Kvalm. Så innmari kvalm. Og hormonell. Men ellers er alt bra [emoji3] 4+5

Og der kom halsbrannen... Noe jeg hadde masse av under forrige svangerskap.

Hvis noen har noen råd mot halsbrann blir jeg evig takknemlig [emoji173]

Back
Topp