DisneyLover
Forelsket i forumet
Ømme bryst, og fått en kvise, det har jeg aldri, men hadde det første gang jeg var gravid også, ellers er jeg ganske oppblåst og har hodepine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff. Kjenner til den kjeftinga. I dag har jeg vært helt ram :/ Klarer virkelig ikke å styre de følelsene, selvom jeg skjønner veldig godt at jeg er totalt irrasjonell. HerregudEr 4+1, og de siste to dagene har jeg vært kvalm på morgenen, og så fort jeg blir sulten. Blodtrykksfall og svimmel. Kjeeempe trøtt og vokst nesten ut av BHen på en ukeFøler meg definitivt gravid. Har kjeftet veldig på den stakkars mannen min, bobler inni meg av alle mulige følelser.
I gamle dager sa de at det er tegn på at det er en jente i magen. Hun stjeler skjønnheten dinUren hud.. blir verre for hver dag som går.. fy faen så ille!!
Jeg er 4 uker i dag, og har heller ingen symptomer. Men alle graviditeter er ulike. Krysser fingrene for oss beggeSyns det e alt for lite symptoma. Klarer ikke helt å tru det går bra den gangen hær heller.
I gamle dager sa de at det er tegn på at det er en jente i magen. Hun stjeler skjønnheten din![]()
Jeg er 4 uker i dag, og har heller ingen symptomer. Men alle graviditeter er ulike. Krysser fingrene for oss begge![]()
Og vi er kanskje heldig som slipper slite med kvalme, ømhet, kviser, dårlig smak etc etc.