Symptomtråd

Er veldig mye veldig kvalm, ømme bryster, og konstant trøtt. Merker det blir litt tyngre denne gangen når jeg har en 4-åring å ta meg av også! X)

Heihei dere! Hvordan står det til? Igår hadde jeg min første ordentlig dårlige dag! Måtte bare kaste fra meg alt jeg hadde i henda og løpe til bøtta på soverommet (rakk ikke do!).. Håper ikke den type kvalme har tenkt å vedvare, for det kommer ikke til å gå! Puppene er helt ok, ikke så vonde som de var, men ikke greie nok til at jeg kan sove uten sportsbh! Har kjøpt min første mammabukse så jeg slipper sår mage med vanlige klær! Hurra! :D

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kvalmen kommer i bølger. E ekstremt trøtt, blir fort sliten.

Egentlig ikke så mye symptomer nå:) men litt kvalm innimellom, og blir fortere sliten og er mer trøtt..

Sent from my iPhone using BV Forum

Neseblod, bekkenplager, kvalme og ømme bryster er det nye i dag:/

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Kvalme, vonde bryster, magen buler ut (oppblåst) kvalme ( må starte dagen med å ta på sea band og marie kjeks. ) . Er 8+2

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ømme bryst, innsidis trøtt (sovet flere timer på dagen, uten virkning), humør som går opp og ned, lite matlyst. (7+4)

Venter en liten i februar ❤️

Juhu, ikke like oppblåst lenger. Selv om jeg har kuttet ned på minifomen blir det ikke så veldig med luftsmerter. :)

Er 8 + 2 dager på vei.....ømheten i puppene har begynt å gi seg......Men forferdelig svimmel..på tur i gulvet opp til flere ganger om dagen...Kvalmen kom som kastet over meg i forige uke ( ikke vært kvalm og dårlig i mine to andre svangerskap) Spiser ingefærtabeletter som ser ut til å virke, men eier ikke matlyst...Ihvertfall ikke mat med mye lukt (sterkt krydret). Reagerer veldig på lukter.....
Trøtt og slapp om dagen....sover MYE!!!!
Er vel også litt dårlig humør om dagen også.....

Back
Topp