Symptomtråd

Mammisen

Februarlykke 2015
Lager denne jeg, er så spent på hvordan dere andre ligger an mtp symptomer!

Jeg er 6+6 og har begynt å bli latterlig svimmel og kvalmen slår over meg som en bølge når jeg må gjøre noe (som helst). Også har jeg endel vondt i magen når jeg har buksa knept igjen og sitter oppreist. Da får jeg skikkelige kramper som går over etter 5-10 sekunder. Hadde ikke tenkt på dette før jeg fortalte svigermor det og jeg så blikket hennes forandre seg til mer og mer bekymra!

Hva tenker dere og hvordan ligger dere an på symptomskalaen? :D Er det noen som har sluppet helt unna foreløpig?

Jeg er litt kvalm i ny og ned! Tett i nesa og føler meg helt grusom hver gang jeg våkner :p

❤️Februar 2015❤️

Litt uggen og trøtt hele dagen, hjelper å spise lite og ofte. Men på kvelden, rundt leggetid blir jeg skikkelig kvalm. Rare greier :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Trøtt, hyppig vannlatning, kviser, ømme og til dels vonde pupper, ligament- vokse smerter, tett i nesa, restless legs til tider og noen kvalmebøyer i løpet av dagen, oi det var endel det:rolleyes:

Kvalmen begynte rundt uke 7. Men det er kun når jeg er sulten eller sliten. Har lite krefter og sløver mye på sofaen. Det strekker litt i magen, og jeg må krøke meg sammen hvis jeg skal nyse.

8+4 idag, kvalmen har begynt å gi seg heldigvis:) Puppene er ikke så veldig ømme lenger heller:)
Men jeg er veldig trøtt da, men det er nok for jeg er hjemme med mini på dagen og jobber på kvelden.. Liten tid å hvile på:p

Så alt i alt, formen er bra her:)

6+2 og Puppene er monstervonde! Melkespreng vonde! Ellers småkvelm og blir fort trøtt. Får vonde ligamentsmerter om jeg er tissetrengt og tisser. Går fort over. Ellers lite ligamentsmerter. Magen er opblåst og buler og da. Max hormonell.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Veeldig ømme bryster, kvalme og ryggsmerter er det jeg plages mest med fortiden 8+1

Formen e fin her og, enn så lenge :) svimmel om eg reiser meg for fort opp, og er ganske trøtt heile dagen egentlig, men ingenting å klage på enda :D føler meg meir sulten en vanlig.

♡ Termin 6. Februar ♡

Termin 6.februar her også
Er litt beskymra jeg da, føler ingen av svangetskaps symptomene lenger, ingen ømme bryst, tisser ikke så ofte, ikke trøtt lenger, sulten har minsket. Er sånn nå 4-5 dager. (Urolig fjes)

Termin 6.februar her også
Er litt beskymra jeg da, føler ingen av svangetskaps symptomene lenger, ingen ømme bryst, tisser ikke så ofte, ikke trøtt lenger, sulten har minsket. Er sånn nå 4-5 dager. (Urolig fjes)

Det trenger ikke å være noe galt. Kanskje livmora (åh, var det morkaka? Husker ikke) har starta produksjon av hcg alt og at du derfor ikke merker så mye lenger! :) Selv gleder jeg meg til ting blir litt mer normalisert, mitt største problem er at jeg ikke kommer på do! XD

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

åh, konstant trøtt! Orker ikke å være ut i sola, så trøtt er jeg.. Mistet lysten på maten jeg har likt, og mye smaker ikke som det gjorde tidligere. Hatt lite kvalme de siste dagene,var ille når jeg fant ut jeg var gravid =) er i uke 6+0 i dag :D

Lager denne jeg, er så spent på hvordan dere andre ligger an mtp symptomer!

Jeg er 6+6 og har begynt å bli latterlig svimmel og kvalmen slår over meg som en bølge når jeg må gjøre noe (som helst). Også har jeg endel vondt i magen når jeg har buksa knept igjen og sitter oppreist. Da får jeg skikkelige kramper som går over etter 5-10 sekunder. Hadde ikke tenkt på dette før jeg fortalte svigermor det og jeg så blikket hennes forandre seg til mer og mer bekymra!

Hva tenker dere og hvordan ligger dere an på symptomskalaen? :D Er det noen som har sluppet helt unna foreløpig?

Høres AKKURAT ut som hvordan jeg hadde det i uke 6! Utmattet og svimmel, og måtte kneppe opp buksen hver gang jeg satt meg, ellers fikk jeg knip i magen. Er 8+1 nå og kvalmen har avtatt litt (kommer og går da). Nå har jeg de siste dagene begynt å få hodepine istedenfor. Noen andre som har vært borti det?

9+4 kvalmen er litt bedre i dag, kviser strømmer på, tissetrengt, tung i kroppen, trøtt osv:) 2 dager til ferie:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Høres AKKURAT ut som hvordan jeg hadde det i uke 6! Utmattet og svimmel, og måtte kneppe opp buksen hver gang jeg satt meg, ellers fikk jeg knip i magen. Er 8+1 nå og kvalmen har avtatt litt (kommer og går da). Nå har jeg de siste dagene begynt å få hodepine istedenfor. Noen andre som har vært borti det?

Åh! Så godt å høre det er flere enn meg som har det, det var betryggende å høre.. Føler meg så teit og uvitende som førstegangsgravid, kjenner alt for godt etter på alt ;) Hihi.. Forøvrig har jeg også mye vondt i hodet, har hatt det en stund.. Og igår og idag har jeg gått imot eget prinsipp å drukket cola - da gikk jeg det spesielt kraftig. Men KVALMEN er vekk, så jeg er fornøyd så lenge det varer! ;)

Jeg var litt bekymret et par dager siden d var ingen symptomer plutselig. Men nå er jeg småkvalm igjen og har magesmerter 2. dag på rad. Ligamentsmerter kanskje? Er 7+4

10+0 i dag :) Har ingen energi, føler meg helt utslitt, til tross for ferie :P uggen, småkvalm, tisser ofte og veldig hormonell ;)

Jeg er 10+2 og er også innmari sliten, matlei, oppblåst, pupper vonde som FY, ligamentstrekk og egentlig litt sur. :P Tror jeg må ut og kjøpe meg en is.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mye gass med lukt (ja, med lukt) og bryst vondt til de grader... og i dag kom bekkenplagene:(

Back
Topp