Symptomtråd :D

Betennelse i tannkjøttet :( vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men noen andre som har opplevd det?
Vet at man får økt blodmengde og dermed er det f.eks veldig lett å begynne å blø fra tannkjøttet ved tannpuss.. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre?

Betennelse i tannkjøttet :( vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre, men noen andre som har opplevd det?

Uff.. Har ikke opplevd det selv, men har lest at det kan skje ja.. Håper du blir kvitt det igjen fort da! :)

Trøtt! Lyst til å sove heele tiden!! Og småkvalm, men helt til å leve med. Nå virker det også som gigakvisene kommer snikende :( liker å føle meg som en tenåring ;)

Vet at man får økt blodmengde og dermed er det f.eks veldig lett å begynne å blø fra tannkjøttet ved tannpuss.. Kanskje det kan ha noe med saken å gjøre?

Ja, det blør lettere også, det har jeg lagt merke til. Men det som gjør vondt er at det er skikkelig hovent.

Bekymringsverdig få symptomer å melde om. Er cirka 5+0 og har så langt bare kjent litt stikking i magen for noen dager siden og er kanskje en anelse oppblåst. Har også kjent litt "strekking" i magen.

Men ellers ingen kvalme, trøtthet eller såre bryster... uææ...håper få symptomer ikke er et dårlig tegn. :sorry:

Bekymringsverdig få symptomer å melde om. Er cirka 5+0 og har så langt bare kjent litt stikking i magen for noen dager siden og er kanskje en anelse oppblåst. Har også kjent litt "strekking" i magen.

Men ellers ingen kvalme, trøtthet eller såre bryster... uææ...håper få symptomer ikke er et dårlig tegn. :sorry:

Har hørt at det er like vanlig med få tegn som mange tegn :)

Så heldig du er :) Noen merker knapt nok at de er gravide.

Ja, det er jo for så vidt veldig deilig, men skulle gjerne kjent meg bitte litt mer gravid
Skjønner det, men det er bare å nyte. Her er jeg trøtt, morgenkvalm og har begynnende bekkenløsning.. Ikke så mye å trakte etter ;) :p

Eg har heller ikkje serli me symptom.. litt ekstra trøtt og litt vondt i bekkenet e ca da einaste!.. nesten så ein blir litt bekymra :p men da e nok heilt normalt :)

Nyt det mens det varer :)
Første gangen min var ganske lik :)
Nå blir man fort redd hvis symptomene blir borte en liten stund :p

Back
Topp