Marsmamman
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
September To Remember 2022
Aprilspirene 2024❤️
Maisløyfene 2024
Trøtt trøtt trøtt trøtt!!!! Også skal man ikke drikke mer en TO kopper kaffe pr dag?! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har egentlig lite symptomer nå, men plutselig fikk jeg masse hvit utflod da jeg satt på do. Den var ny![]()
Det har forresten jeg også hatt en del av, men det føler jeg jeg har innimellom gravid eller ei![]()
Jeg pleier ikke å ha noe som helst jeg, ikke EL-slim når jeg har EL eller noe. Så når det plutselig hang en sånn lang hvit klase ned i do, ble jeg litt overrasket, hehe![]()
Ca 15dpo merket jeg at brystene var mye større og ømme, derfor jeg tok første testen. Har vært veldig trøtt og fort sliten. Nå er jeg ca (etter egen beregning) 24 dpo og rundt fem uker, ca 20/21dpo hadde jeg HCG på 866. Men nå føler jeg symptomene mindre og har kjempe mensmurringer som kommer og går... Bare venter liksom på denne morgenkvalmen??? Skal til legen neste uke og er så redd det ikke skal være noe der lenger! Kommer og går symptomene på noen andre???
Jeg har hatt det er par ganger. Sånne tak og så går det overHar fått stikking opp i tissen på enn måte, ikke direkte vondt men ubehagelignoen andre som opplever dette? Redd for ny sa
![]()