Symptomtråd :D

Trøtt trøtt trøtt trøtt!!!! Også skal man ikke drikke mer en TO kopper kaffe pr dag?! :eek:

10dpo i dag, men så godt som ingen symptomer. Kun de vanlige forberedelsene før tanta kommer, som murringer og tretthet :-P

Mine symptomer nå! Murringer, opp å tisse om natta, humørsvinginger, god luktesans,litt kvalm morgen,drømmer ekle drømmer, plagsomme kviser som aldri gror..

Merker igrunnen ikke så mye akkurat nå jeg.. Var veldig oppblåst fra 3-7 dpo, men det har roa seg.. er 11 dpo idag.. litt murringer innimellom, men ikke mye.. Føler meg ganske normal enn så lenge, så det er vel bare å nyte det :p

Har egentlig lite symptomer nå, men plutselig fikk jeg masse hvit utflod da jeg satt på do. Den var ny :p

Har egentlig lite symptomer nå, men plutselig fikk jeg masse hvit utflod da jeg satt på do. Den var ny :p

Det har forresten jeg også hatt en del av, men det føler jeg jeg har innimellom gravid eller ei :p

Det har forresten jeg også hatt en del av, men det føler jeg jeg har innimellom gravid eller ei :p

Jeg pleier ikke å ha noe som helst jeg, ikke EL-slim når jeg har EL eller noe. Så når det plutselig hang en sånn lang hvit klase ned i do, ble jeg litt overrasket, hehe :D

Har ikke merket så mye symptomer enda, det enda tidlig for meg (4+0 i dag). Men jeg har hatt veldig mange veldig levende og rare drømmer de siste ukene. (Alt fra at jeg spiste opp mobilen min fordi den var laget av vaniljeis, for så å angre etterpå når jeg ikke kunne ringe hjem for å bli hentet, til å måtte løpe fra bilen til hytta fordi det var en isbjørnfamilie bare noen meter unna:D)
Og i dag har jeg vært skikkelig oppblåst og generelt treg i magen. Våknet i natt med skikkelig mageknip!
Men lite murringer egentlig og enn så lenge ikke like ømme brystvorter som sist.

Jeg pleier ikke å ha noe som helst jeg, ikke EL-slim når jeg har EL eller noe. Så når det plutselig hang en sånn lang hvit klase ned i do, ble jeg litt overrasket, hehe :D

Haha! Herlig :p

Ca 15dpo merket jeg at brystene var mye større og ømme, derfor jeg tok første testen. Har vært veldig trøtt og fort sliten. Nå er jeg ca (etter egen beregning) 24 dpo og rundt fem uker, ca 20/21dpo hadde jeg HCG på 866. Men nå føler jeg symptomene mindre og har kjempe mensmurringer som kommer og går... Bare venter liksom på denne morgenkvalmen??? Skal til legen neste uke og er så redd det ikke skal være noe der lenger! Kommer og går symptomene på noen andre???

Kvalm fra klokken to på dagen og utover kvelden, fryktelig ømme pupper som ikke tåler dusjen en gang!
Blir akutt-sulten, og like fort mett når jeg spiser og så klarer jeg ikke å drikke kaffe! Jeg som er vant til 6+ kopper om dagen :hungover:

Ca 15dpo merket jeg at brystene var mye større og ømme, derfor jeg tok første testen. Har vært veldig trøtt og fort sliten. Nå er jeg ca (etter egen beregning) 24 dpo og rundt fem uker, ca 20/21dpo hadde jeg HCG på 866. Men nå føler jeg symptomene mindre og har kjempe mensmurringer som kommer og går... Bare venter liksom på denne morgenkvalmen??? Skal til legen neste uke og er så redd det ikke skal være noe der lenger! Kommer og går symptomene på noen andre???

Kommer og går litt her også. Er kvalm av og på gjennom døgnet, og det murrer mest om kveldene. Til tider er det ingen symptomer bortsett fra ømme pupper, men det kjennes jo kun om man er borti dem.

Jeg er så latterlig trøtt på kvelden jeg. Også blir jeg veldig fort sulten, og med sulten kommer kvalmen hvis jeg ikke spiser med en gang. Men takke meg til litt ugg sålenge det kommer en baby tilslutt :)

Har fått stikking opp i tissen på enn måte, ikke direkte vondt men ubehagelig :( noen andre som opplever dette? Redd for ny sa :(

Er 4 uker på vei. Fikk først vondt i magen. Så svake og sterke murringer, som kommer og går. Er forkjølet og når jeg hoster, gjør det vondt i lysken. Er trøtt og plages med hodepine. Opplevde at magen virket annerledes ganske raskt, mer oppblåst i den nedre delen. Forstår dere hva jeg mener med det?

Våknet opp i dag med lite symptomer:o Har ikke vært oppe å tisset i natt engang. Sikkert bare tullball, men man blir jo bekymret av de minste ting:p

Fortsatt lite symptomer her. 4+2. Kjenner av og til litt trykk eller murringer bak skambeinet, og jeg er kanskje bittelitt øm i puppene om jeg kjenner veeeldig godt etter :p

Back
Topp