Symptomtråd :D

Har begynt å sove en time på dagen. Ekstrem fantasifulle drømmer. Strekker i livmoren. Blitt flink til å svare :p ;) kanskje på en litt sarkastisk måte hehe

Er 4+5 i dag. Ikke kjent noe særlig til kvalme, har alltid hatt "sterk mage " (skal mye til før jeg blir kvalm eller brekker Meg) men jeg har kjøpt ingefærsaft i tilfelle rottefelle... Har aldri vært gravid før så vet ikke hva jeg kan vente meg... Luktesansen meldte seg veldig tidlig, har følt meg som en sporhund i snart to uker allerede...:p drømt alt mulig rart, har også alltid hatt en blære på størrelse med en peanøtt fra før...og det har ikke bedret seg.... Værst om natta, går på do minst 3ganger nå... Brystvorter er veldig kresne på stoffet som rører dem..silke eller lignende - men helst ingenting... Utover det så er det gjennomtrekk i skrotten.. Slutta med kullsyre ved nyttår, virker som om kroppen henger etter. Her er det frisk bris....

Hehe sykt bra sakt :)

3+5 i dag. Masse hold smerter i ene siden, murring å ligament smerter. Luft i magen, spesielt de siste dagene å bittelitt småkvalm på morgenen. Fikk ekstremt god luktesans allerede på 8 dpo, å trodde jeg innbilte meg det, men nei det stemte vist.. :joyful: innmari hodepine, det hadde jeg sist og :confused: skal finfint leve med masse "plagsomme" symptomer bare spira sitter riktig å har dt bra :Heartred

Ømme bryster, svimmel, kjempetrøtt og sliten, nattesvette, sterk luktesans. Heldigvis ikke kvalm.

Jeg føler meg overraskende bra nå :) Men jeg er veldig trøtt om kveldene, så må legge meg mellom 8 og 9, men så lenge jeg gjør det og får nok søvn så føles det greit :D

Hei.
Jeg er 5+1
Fant ut det pga trøtthet, kvalme og vondt i brytere. Så kjente jeg det i magen.
Må tipse oftere nå
Gratulerer til dere alle

Jeg testes positiv den 24. Januar, ( tre forskjellige merker), puppene mine har vokst og er ømme, er oftere sulten og blir sliten fortere. Veldig irritabel og dustre. I følge min regning er det umulig å ha blitt gravid denne mnd, så selv om mensen forrige mnd tenkte jeg at jeg må være mer enn 4 uker. Tok blodprøve og det viste seg at HCG var 866, legen sa det er 3 uker og svakt?

Endel kviser, veldig ømme brystvorter og sykt vonde "mensensmerter". I natt var de så vonde at jeg gråt en skvett.. Ikke kommet noe blod, så jeg håper det ikke er sa :(

Jeg testes positiv den 24. Januar, ( tre forskjellige merker), puppene mine har vokst og er ømme, er oftere sulten og blir sliten fortere. Veldig irritabel og dustre. I følge min regning er det umulig å ha blitt gravid denne mnd, så selv om mensen forrige mnd tenkte jeg at jeg må være mer enn 4 uker. Tok blodprøve og det viste seg at HCG var 866, legen sa det er 3 uker og svakt?

Skjønte ikke helt hva du mente med at legen sa det er 3 uker og svakt?

Men jeg hadde HCG på 244 på mandag (4 uker og fire dager på vei). Hvis den dobles annenhver dag så skulle den vært på ca 500 igår (onsdag) og ca 1000 på fredag. Det vil si at jeg idag (torsdag, 5+0) mest sannsynlig har ca det samme nivået som du målte hos legen.

Litt kvalm faktisk, og ett ømt bryst. Samt veldig trøtt utover ettermiddagen.
Og alle disse symptomene er symptomer jeg ikke har hatt de andre gangene... Så kjenner litt rart egentlig!

Tusen takk, ble litt bekymret når legen var så bestemt på at det var svakt. Skal til en annen lege neste uke. Tok nettopp en urin prøve hjemme for å være sikker, og den var veldig positiv

Magen er så opplåst at jeg ser ut som jeg er 4-5 mndr på vei. Håper det demper snart.

Jeg er å blitt opplåst i dag :( har ømme pupper men ikke sånn veldig plagsomt. Men ikke noe annet :( gleder meg så sykt til neste kontroll hos legen og til jeg er så langt på vei til å merke det rører seg :) når gjør man det egentlig, husker ikke noe fra min første graviditet :(

Jeg er å blitt opplåst i dag :( har ømme pupper men ikke sånn veldig plagsomt. Men ikke noe annet :( gleder meg så sykt til neste kontroll hos legen og til jeg er så langt på vei til å merke det rører seg :) når gjør man det egentlig, husker ikke noe fra min første graviditet :(
Jeg tror jeg merket det like etter oul, men som andregangs skal man vel som regel merke det enda tidligere :) Gleder meg syyykt!! :D Ligge hver kveld og bare kose med magen og bli kjent med lille <3

Jeg tror jeg merket det like etter oul, men som andregangs skal man vel som regel merke det enda tidligere :) Gleder meg syyykt!! :D Ligge hver kveld og bare kose med magen og bli kjent med lille <3

Haha det er bra det er flere :D jeg å gjør det så ber om at han/hun skal trives :) gubben trodde jeg hadde blitt gal! Hehe :)

Back
Topp