Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er 4+5 i dag. Ikke kjent noe særlig til kvalme, har alltid hatt "sterk mage " (skal mye til før jeg blir kvalm eller brekker Meg) men jeg har kjøpt ingefærsaft i tilfelle rottefelle... Har aldri vært gravid før så vet ikke hva jeg kan vente meg... Luktesansen meldte seg veldig tidlig, har følt meg som en sporhund i snart to uker allerede...drømt alt mulig rart, har også alltid hatt en blære på størrelse med en peanøtt fra før...og det har ikke bedret seg.... Værst om natta, går på do minst 3ganger nå... Brystvorter er veldig kresne på stoffet som rører dem..silke eller lignende - men helst ingenting... Utover det så er det gjennomtrekk i skrotten.. Slutta med kullsyre ved nyttår, virker som om kroppen henger etter. Her er det frisk bris....
innmari hodepine, det hadde jeg sist og 
Hei.
Jeg er 5+1
Fant ut det pga trøtthet, kvalme og vondt i brytere. Så kjente jeg det i magen.
Må tisse oftere nå
Gratulerer til dere alle
Jeg testes positiv den 24. Januar, ( tre forskjellige merker), puppene mine har vokst og er ømme, er oftere sulten og blir sliten fortere. Veldig irritabel og dustre. I følge min regning er det umulig å ha blitt gravid denne mnd, så selv om mensen forrige mnd tenkte jeg at jeg må være mer enn 4 uker. Tok blodprøve og det viste seg at HCG var 866, legen sa det er 3 uker og svakt?
Jeg tror jeg merket det like etter oul, men som andregangs skal man vel som regel merke det enda tidligereJeg er å blitt opplåst i daghar ømme pupper men ikke sånn veldig plagsomt. Men ikke noe annet
gleder meg så sykt til neste kontroll hos legen og til jeg er så langt på vei til å merke det rører seg
når gjør man det egentlig, husker ikke noe fra min første graviditet
![]()
Jeg tror jeg merket det like etter oul, men som andregangs skal man vel som regel merke det enda tidligereGleder meg syyykt!!
Ligge hver kveld og bare kose med magen og bli kjent med lille <3
Det er jo så koseligHaha det er bra det er flerejeg å gjør det så ber om at han/hun skal trives
gubben trodde jeg hadde blitt gal! Hehe
![]()