Symptomtråd ✨

Jippi! I dag ble jeg også kvalm. Er så glad for jeg er kjemperedd for at dette ikke skal gå, så alle symptomer er veldig velkomne akkurat nå. Var bare en litt stressende opplevelse på jobb som måtte til får å trigge kvalmen til å sette i gang, hehe. Nå har jeg dratt hjem og lagt meg i senga med Netflix og koser meg med å føle meg kjempegravid.
Hehe føler den. Jeg går rundt halv kvalm, men ikke mer og tar gjerne heller ordentlig kvalme så jeg kan være hjemme jeg også. Er helt ufattelig sliten.

Hehe føler den. Jeg går rundt halv kvalm, men ikke mer og tar gjerne heller ordentlig kvalme så jeg kan være hjemme jeg også. Er helt ufattelig sliten.
Var ikke sånn at jeg dro hjem fordi jeg var så dårlig altså, men jeg var ferdig med dagens oppgaver og har en fleksibel jobb så da grep jeg muligheten og kastet meg meg på bussen og videre i senga. Er heldigvis ikke skikkelig skikkelig dårlig, men var første gang jeg kjente på kvalme så derfor veldig glad!

Var ikke sånn at jeg dro hjem fordi jeg var så dårlig altså, men jeg var ferdig med dagens oppgaver og har en fleksibel jobb så da grep jeg muligheten og kastet meg meg på bussen og videre i senga. Er heldigvis ikke skikkelig skikkelig dårlig, men var første gang jeg kjente på kvalme så derfor veldig glad!
Har funnet sofaen her nå ihvertfall!

I går hadde jeg igjen mye murringer i rygg og stikking i mage på begge sider. Litt småkvalm til tross for at jeg har spis frokost (det har jeg ikke vært før). Mye mat som absolutt ikke frister, spesielt alt med tomat/tomatsaus. Tok en clear blue digital på utvannet ettermiddagsurin i går som viste 3+ så det var gøy!

Er kvalm hele dagen og vært 3 dager borte fra jobb. Hatt en uke ca med brunt utflod og litt kramper er 6+2 idag. Målte hcg igår og legen sa den var over 23000 så antar det er ett godt tegn hatt 3 MA før. Han mente det ikke var nødvendig og måle stigning. En turnuslege fastlegen er syk må vell ringe inn i morgen og håpe fastlegen er frisk..

Er kvalm hele dagen og vært 3 dager borte fra jobb. Hatt en uke ca med brunt utflod og litt kramper er 6+2 idag. Målte hcg igår og legen sa den var over 23000 så antar det er ett godt tegn hatt 3 MA før. Han mente det ikke var nødvendig og måle stigning. En turnuslege fastlegen er syk må vell ringe inn i morgen og håpe fastlegen er frisk..
23000 er jo veldig bra til å være 6+2 :Heartred

Etter brun og litt raud blødning med nokre klumpar i over ei helg, fekk eg 30 000 på hcg måling 5+6. Gynekologen meinte at eg ikkje trengte ei måling til, men for at eg skulle slippe å bekymre meg kunne eg kome inn og ta ei måling for å bekrefte normal stigning (noko eg gjorde:) ).

Då eg tok første måling sa ho at viss eg fekk 100 ville det nok vere over, medan låg det på rundt 8000 ville ho ta ei ny måling. 23 000 på 6+1 høyrdest jo høgt og fint ut mtp det eg blei fortalt:Heartred

Jeg tenkte å se hva som ville skje om jeg ikke spiste med en gang i dag. For jeg spiser så mye for tiden og magen er full av både mat og luft at det er ubehagelig så kanskje jeg kunne droppe et måltid?
Ble skikkelig kvalm. Ikke så mye at jeg måtte kaste opp, men nok til at jeg var nødt til å lage meg to brødskiver. Da forsvant også kvalmen.

Flere som syntes at cola zero/pepsi Max smaker dritt som gravid? Sånn var det i mitt forrige svangerskap, og det er likt nå noen som har hatt ganske like symptomer med ulikt kjønn?

Flere som syntes at cola zero/pepsi Max smaker dritt som gravid? Sånn var det i mitt forrige svangerskap, og det er likt nå noen som har hatt ganske like symptomer med ulikt kjønn?
Jeg er kjent som en person som er totalt avhengig av Pepsi Max til vanlig, nå blir jeg kvalm bare av tanken. Har ikke drukket det på flere uker allerede.
Er litt sånn som når jeg er fyllesyk, klarer ikke tanken på Pepsi Max da heller :hilarious:

Elsker P-max! Men synes ikke det er spesielt godt i første del av svangerskapet nei. Og på slutten har jeg så mye halsbrann at det gidder jeg ikke. Solo super synes jeg er ok da. Eller farris bris / vann med kullsyre fra annet merke.

Elsker P-max! Men synes ikke det er spesielt godt i første del av svangerskapet nei. Og på slutten har jeg så mye halsbrann at det gidder jeg ikke. Solo super synes jeg er ok da. Eller farris bris / vann med kullsyre fra annet merke.
Jeg har funnet ut at eplebrus fra Coop uten sukker er veldig godt. Hørtes også godt ut med bris.

Fler enn meg som er sykt trøtt store deler av dagen, men våkner gjennom hele natten og sover sååå dårlig?:wacky:

Her er det manglende symptomer, foruten å være trøtt så tar det kun vært mer vonde bryst de siste dagene, og kvalmen kommer kun om magen er tom :)

Har noe ømme pupper, men det værste er er kvalmen og oppkast. Så vært hos legen i dag og fått resept på xonvea

Begynte å brekke meg skikkelig etter tannpuss nå. Tror jeg skal finne frem bøtten for natten. Det kom så brått også.

Back
Topp