Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også murringer!! føles liksom litt som om at mensen er på vei.Har også hatt litt murringer / mensaktige smerter av og på. Ellers veldig lite symptom enda. Venter på kvalmen![]()
Det er så grusomt! Kjenner igjen følelsenJeg et helt utslitt, føler meg virkelig ikke bra. Kjennes nesten ut som influensa, så sliten er jeg.
Jeg hadde ikke noen symptomer med eldste før jeg var kanskje 10 uker på vei, da hadde jeg kvalme av og på i noen uker før det gikk over. Så hadde jeg ikke før på slutten av svangerskapet, veldig vondt i korsryggen og isjas. Var veldig sugen på cola og marsipan med sjokolade hele svangerskapet da. Men ikke noe annet enn det.Kortpustet, tidvis stikk/murringer, tregere mage, sover lett og humørsvingninger. Føler jeg ikke er gravid, og er redd for at kroppen lurer meg. Hadde SA forrige måned og er veldig redd for å miste igjen.. Føler meg lite gravid da jeg verken har ømme pupper, tisser ofte eller er trøtt… Men synes å huske at det var samme med første også og at jeg var stresset/urolig frem til kvalmen kom i uke 7-8.. Og de første 12 ukene var unnagjort. Flere som kjenner på samme?