Symptomjakten:P

Hmm.. Jeg er 2 dager dpo og har skikkelig stikkinger i venstre side eggstokk. Hadde det i går kveld også:) aner ikke hva det er. Er så forvirret fordi jeg begynte å få el slim og små kramper torsdag forrige uke og tok el tester som var negative tors. og fredag (men tok de midt på dagen ikke morgen) humpet på lørdag(da jeg var mest fruktbar i følge bv kalkulatoren. (Tok ingen el test! Idiot!!) haha..:p Tok el test på søndag som var neg og i dag som var neg. Så da lurer jeg på om el var på lørdag eller om kroppen min bare er rar.. Det føles veldig som om den var på lørdag hvertfall.

Lå en time med stumpen høyt etter humpetid og da var vinduet oppe så jeg har fått urinveisinfeksjon tror jeg. Det er som å tisse nåler right? ;) haha..

Neida.. Så da satt man her med stikkinger i eggstokken og rar følelse det nede og ikke skjønner noenting:D Yeah!
 
Her er eg 4 dpo, skikkelig kvalm og rare smerter/stikninger i eggstokken/livmoren, nesten som om eg har luft der :p blir helt tullete!
 
Slenger meg på tullete-feelingen.. Stikker og murrer, tidvis kvalm, luft i magen og trøtt. Hodet går på høygir og viil så gjerne bli gravid, ikke rart man blir på tuppa. Er vel 6 dpo tror jeg :)
 
PP4 5 og menssmerter igjen. 5 dpo på kvelden. Bekymrer meg for at det er kroppen som kvitter seg med nok en spire helt fra start. Æsj. :(

5 dpo - menssmerter på kvelden
6 dpo - tempfall, menssmerter, vondt i korsryggen og ømme pupper
7 dpo - økt temp, kraftige smerter/strekk nederst i magen når jeg reiser meg brått, superkvalm (spiser tørre kjeks for å holde kvalmen i sjakk og brekker meg flere ganger), stikkinger i magen, men ikke menssmerter lengre, stikkinger i puppene. Det føles ut som noe skjer i kroppen i dag. Fikk ultrasvak strek på test på morgenen, etter tidsfristen, men den var så svak at det var umulig å si om den var rosa eller grå.
8 dpo - stabil temp, fortsatt kvalm, men ikke like kvalm som i går, menssmerter igjen, ømme pupper fortsatt. Føles ut som noe skjer i kroppen, og både magen og puppene kjennes rare ut. Føler at jeg "må" være gravid, og håper veldig at egget klarer å feste seg om jeg har rett. Negativ test på morgenen, men fremdeles for tidlig å teste egentlig. På slutten av kvelden plutselig veldig frossen, hjalp ikke med ullsokker og ullteppe. Mannen synes det er varmt her.
9 dpo - våknet opp frossen i senga, tross ullsokker og varm dyne. Lavere temp, men over coverline. Negativ test. Kvalm, superkvalm på formiddagen. Jobber mye i magen, sure oppstøt. Tok på meg ullsokker og ullgenser siden jeg var så kald, da ble jeg altfor varm noen timer senere. Veldig rar temp-graf denne syklusen i dpo-land. Vondt i korsryggen. Trøtt. Gråter lett.
10 dpo - Kvalm, sure oppstøt, trøtt, vondt i korsryggen, rar følelse i magen og puppene. Trøtt. Gråter lett.
11 dpo- Kvam, sure oppstøt, vondt i korsryggen. Puppene klør. Litt vondt i magen. Svak strek på CB+, men vet ikke om den kom innen tidsfristen eller hvilken farge den har. Lukter rart av urinen min og den ser grumsete ut (ekkel detalj, beklager). Stikker inni vagina. Trøtt. Gråter lett. Føles ut som tr kommer hele tiden, sjekker flere ganger på do.
12 dpo - Kvalm, sure oppstøt, vondt i korsryggen. Litt vondt i magen. Puppene klør. Svak test på CB+ på morgen innen tidsfristen og svak strek på RFSU på kvelden innen tidsfristen. Lukter rart av urinen. Stikker inni vagina. Kjennes ut som tr er på vei hele tiden, sjekker på do hele tiden. Trøtt. Gråter lett (og i dag spurte mannen hvorfor jeg plutselig gråter hele tiden, og da begynte jeg å le, mens jeg gråt, så da ble han litt forstyrret). Tempen er like høy som tidligere, har ikke falt i dag som den pleier dagen før tr. IKM i morgen. Spent. Veldig tørst.
13 dpo - Svak biglligstrimmel, tempfall.
14 dpo - tr.

Min tredje kjemiske graviditet.

(Oppdaterer dette innlegget gjennom pp 5.)
 
Last edited:
PP 6. Denne runden har jeg fått Crinone av fastlegen for å se om det kan hjelpe meg å beholde en spire, i stedet for å miste enda en gang. :confused: Nå er jeg kommet til 6 dpo.

2 - 4 dpo: Ømme pupper etter EL
5 dpo: Begynte med Crinone, mensmurringer på kvelden (men ble aldri så vonde som menssmerter)
6 dpo: Murringer nederst i magen på morgenen.
7 dpo: Kvalme og sure oppstøt utover dagen.
8 dpo: Fremdeles kvalme, og sure oppstøt.
 
Last edited:
Aner ikke dpo her, men er altså 10 dager uten ppille og uten en eneste blødning. Jeg har symptomer, men regner med det er "ønsketenkning". Er svimmel og trøtt, irritabel, sulten, har fått følsom luktesans og vært litt kvalm et par ganger. Samt mye utflod og en gang med bittelitt rosa i.. Spent på å teste men hever ikke forhåpningene. Tenker å teste søndag.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 9 dpo trur jeg.
- Har murringer nederst i magen, en god del, holdt på i ca 3 dager nå.
- er småkvalm
- Å 6 månder etter sist fødsel så begynte jeg å få problemer med å holde meg helt tett, om dere skjønner.
Det ga seg etter noen månder, men her om dagen var det tilbake. Knipeøvelser for full hals her. Vet ikke om det er et symptom eller kroppen min som liker at jeg nesten tisser på meg.
- Har også fått mange kviser, men det har jeg hatt siden jeg tok ut piralen :(
 
Jeg kjenner forresten også røyklukt overalt, det husker jeg at jeg også kjente sist jeg var gravid.
har også mye luft i magen for tiden.
 
Er bare 5 dpo, så gidder ikke lete etter symptomer enda
 
Jeg kan ikke akkuratt si jeg leter, er ikke så lett å ignorere murringene i magen, er ikke noe behagelig. Å luktesansen, er første gang jeg kjenner røyklukt i huset på mange mange månder. Ingen her som røyker :D
 
Jeg er i dag 15 dpo. Symptomer jeg har hatt er:
kvalme
trøtt
stikking i lysken(både høyre og venstre side)
mensmurringer
tisser mye
føler jeg har litt forstoppelse(måtte bæsje i går, haha, men kom ingenting uansett hvor lenge jeg satt)
humørsvingninger(når jeg og kjæresten kranglet her om dagen, så begynte jeg å skrike tilbake istede for å stikke ut som jeg pleier haha) var øm i puppene for en ukes tid siden
supervarm, selv om jeg frøs for en halvgtime siden
vond rygg

alt jeg kom på nå, tok en test i natt, våknet supertissetrengt ble negativ, men da var det kun 1-2 timer siden vi hadde lagt oss og jeg var på do sist, så kan være derfor, ny test i morgen!
Skulle hatt mensen i forgårs, men ingenting enda, kun en litt vondt stikking i nederste del av magen, nesten som mensensmerter, men vondere, og gidde seg ca med en gang, ikke kjent noe etter det.. :) håper på positiv test.
 
Jeg er i dag 15 dpo. Symptomer jeg har hatt er:
kvalme
trøtt
stikking i lysken(både høyre og venstre side)
mensmurringer
tisser mye
føler jeg har litt forstoppelse(måtte bæsje i går, haha, men kom ingenting uansett hvor lenge jeg satt)
humørsvingninger(når jeg og kjæresten kranglet her om dagen, så begynte jeg å skrike tilbake istede for å stikke ut som jeg pleier haha) var øm i puppene for en ukes tid siden
supervarm, selv om jeg frøs for en halvgtime siden
vond rygg

alt jeg kom på nå, tok en test i natt, våknet supertissetrengt ble negativ, men da var det kun 1-2 timer siden vi hadde lagt oss og jeg var på do sist, så kan være derfor, ny test i morgen!
Skulle hatt mensen i forgårs, men ingenting enda, kun en litt vondt stikking i nederste del av magen, nesten som mensensmerter, men vondere, og gidde seg ca med en gang, ikke kjent noe etter det.. :) håper på positiv test.
Så spennende. Håper den blir positiv. Spørs om du må vente litt lengre mellom tissing før testing ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Så spennende. Håper den blir positiv. Spørs om du må vente litt lengre mellom tissing før testing ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
ja, det jeg også tenkte, haha. Tenkte ikke på det før morgenen etterpå! Så får prøve å holde meg i natt å ta den i morgen tidlig, håpehåpe
 
Jeepp, rett etterpå kom tanta, veldig mye for sent.....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
7dpo, prøver å ikke få forhåpninger her, så tar med andre forklaringer enn graviditet også ;)

saaabla ømme bryster - men det kan jeg ha i denne tiden i syklusen uten å være gravid også,vanligvis ikke så vonde at det gjør vondt å løpe opp og ned trappa,men det gjør det nå.

samme verken i korsryggen som stråler ut i hoftene som jeg hadde sist jeg var gravid - men har ryggproblemer så det kan være det også.

blir svimmel sånn av og på, men det kan jo være noe annet også...

kvaaaaalm! men det er kanskje fordi kjøleskapet vårt lager en fryktelig lukt når vifta kommer på... så må dra det frem og tømme og vaske noe greier bak det når mannen kommer hjem.:pukefy faen det blir digg!!
 
Kjenner ikke mye symot.

Med jentungen oppdaget jeg ikke graviditeten før rundt uke 5 - da var jeg så trøtt og utrolig kvalm!

I andre gravimiditet fikk jeg tilogmed tr som normalt. Oppdaget graviditeten ved at jeg havnet på sykehuset med store smerter som endte opp i exu og en eggstokk mindre.

Nå skulle jeg hatt tr i går, hatt menssmerter og murringer på tredje dagen, liten matlyst og utflod.
 
Kjenner ikke mye symot.

Med jentungen oppdaget jeg ikke graviditeten før rundt uke 5 - da var jeg så trøtt og utrolig kvalm!

I andre gravimiditet fikk jeg tilogmed tr som normalt. Oppdaget graviditeten ved at jeg havnet på sykehuset med store smerter som endte opp i exu og en eggstokk mindre.

Nå skulle jeg hatt tr i går, hatt menssmerter og murringer på tredje dagen, liten matlyst og utflod.

Negativ stimmel fra ebay. Så har kjøpt by test til i morgentidlig.


Hei du☺ opplevde akuratt det samme som deg, egglederen sprakk grunnet svangerskap utenfor livmor. Har dere hatt større problemered graviditet etter dette?
 
Back
Topp