Symptomjakten:P

Ca 20dpo - tør ikke ta test enda :p
* ømme bryst
*tørr hud
*synlige blodårer OVERALT
* kvalme/oppkast spes når jeg ligger nede (som jeg gjør hele tiden pga umettelig søvnbehov)
* må tisse midt på natta
* hete/kuldetokter om hverandre
* hodepine/svimmelhet
* konstant sulten - Og INGEN butikker har sitronfromasj :(
* myye luft i magen
* mensmurringer
er faktisk så trøtt at jeg sovnet 1t etter jeg hadde drukket en stor boks energidrikk, og var like trøtt når jeg våknet to timer senere :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
10 dpo. Kvalmen kom i dag, er svimmel, mye murringer i livmor og rygg. Trøtt hele tiden. Spottet i dag. Noe som aldri skjer . Ømme brystvorter, litt ømme bryster, blodårene synes, og vortene er blitt mørkere. Takler ikke lukter. Humøret svinger.
 
Mensverk fra 8-9 dpo
Varmere enn normalt
Tar lettere til tårer
Trøtt, men sovet lite over tid
Ømt tannkjøtt
Synlige blodårer på brystet

Men så kom blødningene, 3 dager før forventet. Er vanligvis klokke stabil På 29 dager.
 
Nå er jeg 3 dager over IKM, ca 20 dpo.
Har ikke veldig mye symptomer men har sinnsyke humørsvingninger og veldig ømme bryst
 
Jeg har hatt veldig murring i rygg og nederst i magen i dag. Jeg har enda ikke fått tilbake mensen etter at jeg fikk minstemann som er 9 1/2 mnd nå. Går og lurer litt på om jeg skal ta en test... Eller kanskje mensen er rundt hjørnet. Har ellers vært veldig hormonell og trøtt siste uken. Blir gående og lure litt ;)
 
PP2 etter pilleslutt. Jeg vet fortsatt ikke hvor mye som henger sammen med syklusen min helt naturlig etter pilleslutt.

Denne gangen har jeg opplevd:
- Ømme pupper fra 2 til 4 dpo, og på nytt fra 6/7 dpo
- Hetetokter fra 7 dpo
- Trøtt fra 9/10 dpo
- Kviser fra 8 dpo
- Litt intimt punkt, men ekstremt følsom klitoris fra 7/8 dpo. :oops:
- Vondt i korsryggen fra 10 dpo

I dag er jeg 11 dpo og det kjennes ut som at jeg har menssmerter. Så da kan det hende tr er på vei. Jeg håper i så fall disse hetetoktene gir seg, det er slitsomt å være varm og svett hele tiden.

Edit 12 dpo: Det ble ikke ordentlig menssmerter, bare murringer og varm følelse i magen. Og vanligvis har jeg mye menssmerter i dagene før tr. Synes det er spennende.

Edit: Jeg fikk to svake positive tester, én innenfor tidsfristen, men så kom tr. Min første kjemiske graviditet (tidlig spontanabort). :(
 
Last edited:
pp 8..
- murringer i ei uke
- ømme bryst/stikninger som har fått masse kviseliknende nupper og de lekker.. peker også mer opp en de gjorde før :p
- mensmurringer i 5 dager
- stikkinger i undeliv ved brå bevegelse
- følelse av å være varm (?) i underlivet
- ligger nå rett ut på sofaen med store smerter i bekken/ligament etter en tur med bikkja..

ikm er om ei uke og jeg er utålmodig! :p

♥Jente født 08 ♥
♥ Håper på baby 2014 ♥
 
9 dpo
• små kvalm ved måltid
• vondt i hodet ( har tidligere slitt med migrene ved hormonendringer, kan ikkje bruke hormon basert prevensjon)
• veldig ømme pupper
• lett murring i korsryggen (startet i går kveld)
• stikninger i venstre side av magen, sånn av og til
• tempen økte i dag
• tappen er lukket, lav, våt

Ikm på søndag, så dette blir spennende
 
Fra eggløsing og til ikm: var ikke forstoppet, noe jeg hadde vært de siste 14!! Måndene og to-tre dager etter el så var det vondt under samleie og jeg spottet litt. Fikk 150 kviser og magen var full i luft. En uke før ikm var jeg sint som fy og ville ha sjokoladekake til alle måltider. Tisset sikkert over 20 ganger i døgnet. Begynte med svak svak bt etter tidsfristen og fikk positiv digital på ikm :)

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app
 
Ømme pupper, løs mage, stikking i puppene, kniv som stakk når jeg strakk meg, mens smerter!
Var også kvelds kvalm men mannen var også det så kanskje tilfeldig!:p
 
6 dpo
- masse mensmurringer
- vondt i rumpeskalken
- tisser hele tiden
- tappen er høyt oppe, kjennes lukket ut, litt hard og bakovervendt..

Kan legge til halsbrann og verk i korsryggen.. Sikkert smart av meg å ikke kjenne så mye etter lenger, ellers ender jeg vel opp med fantom- pressrier!!!;)
 
Er ikke på overtid, men har hatt noen symptomer i det siste, som gjør at jeg lurer på om jeg kanskje er gravid..

Er mye svimmel
Fått mye kviser i det siste, som jeg aldri pleier å ha
Stikking i brystene
Tisser veldig ofte
 
Har egentlig tatt det helt med ro denne pp, orker ikke å stresse med testing og mysing på test hver eneste dag slik som sist. Men når det er sagt er jeg svimmel absolutt hele tiden sammen med hetetokter døgnet rundt. Er bare 7/8 dpo...
 
9 dpo. Ömme brystvorter. Stikkinger i brystene. Mye murringer nedi der. Uvel. Og rar fölese i kroppen

fra appen :)
 
Pp3.
30 dpo.
Ingen særlige symptomer, utenom det at tr er 20 dager forsinket da.
Litt ømme brystvorter, og øm på siden av puppen uten bh. Men det kan være fordi tr nærmer seg. Testet negativt for 1,5 uke siden, men siden det fortsatt ikke har skjedd noe så tar jeg en ny test imorgen.
Tror kroppen tuller skikkelig med meg siden det bare er 3 mnd siden pilleslutt.
 
PP 3 er over. Tr har kommet så det var ingenting denne runden. Jeg har vært både kvalm og trøtt i perioden etter EL. Så nå begynner jeg å forstå at mange av symptomene bare henger med syklusen. Får håpe jeg snart opplever noe helt nytt. :)
 
Ømme supper og om stol følelse nederst i magen i tillegg strekker det om jeg reiser meg fort. Litt kvalm og halsen brann.

♥♥Victoria 20.06.12♥♥
 
PP4. Like greit å ha et innlegg til symptomer igjen. Jeg er 2 eller 3 dpo og har igjen veldig ømme pupper. Kom nå på kvelden. Det hadde jeg vel begge forrige sykluser, men det gikk gjerne over før IKM. Jeg håper på noen nye symptomer denne syklusen og at de betyr noe annet. :)

Fra kvelden 5 dpo har jeg hatt menssmerter, særlig på ettermiddag kveld. Noen dager har det føltes akkurat ut som vanlige menssmerter, men andre dager har det vært mer at det stikker. Noen av dagene har det vært på sidene av magen, nede ved hoftebeina.

Vondt i korsryggen fra 5 dpo det og.

Brystene ble først mindre og mindre ømme, men så ble de ømmere og ømmere igjen. Jeg synes de kjennes utrolig myke, mye mykere enn jeg er vant med. Jeg har lest at de vanligvis blir fastere ved graviditet, så det her virker jo som noe motsatt. Det stikker veldig i inne i brystene, og inne i brystvortene flere ganger om dagen. Brystvortene og område rundt er utrolig ømt nå (10 dpo). Ikke mørkere, ikke noen nye synlige blodårer.

Jeg fikk en svak postiv test etter tidsfristen 9 dpo, og på kvelden 10 dpo fikk jeg en svak positiv innen tidsfristen. Tr kom dessverre til tiden. Min andre kjemiske graviditet. :(
 
Last edited:
Er nå snart 7 dpo og mine symptomer har kommet i følgende rekkefølge:

3dpo: LUFT! Og kviser, livmortappen er høyt plassert, lukket med noe inni der, bløt utenpå og hard i midten, hvit utflod.

6dpo: stikking i magen, lett kvalme og lett halsbrann, forhøyet temp på 37,1 til 37,7 + alle de over :)
Også kan jeg legge til at jeg fryser! ;)

7doo: mensenvondt på høyre side,

Senere frem til 13 dpo: svimmel. Kvisete, livmortappen er HARD OG HØY ;)
Og testene er positive ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Back
Topp