Symptomer

skyboble

Flørter med forumet
☀️Påskeliljene 2026☀️
Har dere fått noen symptomer enda, hvilke symptomer har dere fått?

Her er det: plutselig matlyst, svettetokter og uvel mage

Har dere fått noen symptomer enda, hvilke symptomer har dere fått?

Her er det: plutselig matlyst, svettetokter og uvel mage
Her har jeg også begynt å svette, spesielt om natten. Har våknet noen netter og er veldig klam.
Jeg har også vært litt svimmel på dagen.

Får av og tilveldig sterke mens-lignende smerter, typ de jeg bruker å få på dag 1 av mens, så de er skikkelig vonde. Våkner av og til om natten med skikkelig sterke smerter og får ikke sove før det gir seg. Gir seg etter en stund, men er veldig vondt mens det står på. Har hatt det sånn egentlig siden jeg fikk positiv test for akkurat en uke siden...

Utenom det så har jeg ømme bryst og murringer og ellers bare litt diffuse symptomer

Halsbrannen meldte seg i går, merket det skikkelig godt da jeg drakk juice, samt oppblåsthet og flatulens de siste dagene. Ellers lite å melde heldigvis. Her har vu derimot alle fire vært syke og hjemme fra bhg og jobb den siste uken med influensalignende symptomer. Jeg har vært febril/ subfebril siste 2-3 dagene, så jeg hadde egentlig minimalt troen på klaff denne PP :happy090

Trådstarter kan gjerne få bruke dette bildet i første innlegget om ønskelig :love017

Vedlegg

• 172828B3-2900-4C46-9427-ED668354D8A0.png
    172828B3-2900-4C46-9427-ED668354D8A0.png
    1,6 MB · Visninger: 5
Jeg er trøtt, hormonell og drømmer de livlige gravid-drømmene :) Hatt litt kvalme her og der, og mye løs mage, men vet ikke om det er pga graviditet. 6DPO hadde jeg stikninger i livmorområdet. Ellers lite :shy:

Våknet til 3-4 gule kviser i dag :banghead: :shifty: Alltid et glødene pizzatryne som gravid

Murrer godt nederst i magen. Mye stikninger og strekk på begge sider rett over lysken. Vet ikke om det er bra eller dårlig men vi satser på bra :hilarious:

Kvalme og migrene traff meg som et godstog i dag. Hadde HG med eldste og håper iherdig at jeg ikke må gjennom det på nytt:arghh:

I dag så kjenner jeg en del stikk på venstre side ved lysken lissom, er det flere som har hatt sånne symptomer?

Back
Topp