Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har det samme, veldig mye murringer og det stikker ofte..og så har jeg begynt å bli kvalm og så er jeg såå trøttFler som har mye murringer nederst i magen? Litt sånn mensensmerter som kommer og går, og mye stikk og napp
Off ja samme her! Føler meg fyllesyk og som om jeg har mensen med mensensmerter samtidig. Bare håper disse murringene ikke er dårlig tegnJeg har det samme, veldig mye murringer og det stikker ofte..og så har jeg begynt å bli kvalm og så er jeg såå trøtt

Samme! Klarer å sovne på kvelden, men våkner typ 2 timer etterpå og får ikke sove. Så tar det lang tid og sovner igjen i 1 time og sånn holder jeg påInsomniaEr egentlig grisetrøtt men sove? Umulig

Ja az, føler meg akuratt sånn..litt fyllesyk.Off ja samme her! Føler meg fyllesyk og som om jeg har mensen med mensensmerter samtidig. Bare håper disse murringene ikke er dårlig tegn
Ja az, føler meg akuratt sånn..litt fyllesyk.
Tror det skal være ganske normalt med murringer, så er nok ikke en dårlig tegnFår bare håpe at det ikke blir verre..men det er noe jeg tror kommer til å bli..
jeg hadde «mensen murringer» masse med nr 1, og nå har jeg fått det igjen. Er veldig vanligOff ja samme her! Føler meg fyllesyk og som om jeg har mensen med mensensmerter samtidig. Bare håper disse murringene ikke er dårlig tegn
Godt høre! Er jo ikke konstant men kommer gjerne av mye aktivitet. Husker ikke hvordan det var med nr 1, men var sikkert likt. Mye så skal vokse der nede nåjeg hadde «mensen murringer» masse med nr 1, og nå har jeg fått det igjen. Er veldig vanlig