Symptomer

Hetetokter, og faktisk også litt frysebyger, murringer i magen/korsryggen og mye trøttere enn normalt. Veldig ømme bryst, men det tror jeg skyldes progesteronstøtte pga ivf.

Sliten korsrygg og kvalme kom først her, allerede 7 dager dpo. 11-12dpo kom også hodepine, sult, sensitivitet til lys og svimmelhet. Kan ikke si jeg er direkte dårlig, men jeg skranter på mange plan :smiley-ashamed004

Fler som har mye murringer nederst i magen? Litt sånn mensensmerter som kommer og går, og mye stikk og napp
Jeg har det samme, veldig mye murringer og det stikker ofte..og så har jeg begynt å bli kvalm og så er jeg såå trøtt

Jeg har det samme, veldig mye murringer og det stikker ofte..og så har jeg begynt å bli kvalm og så er jeg såå trøtt
Off ja samme her! Føler meg fyllesyk og som om jeg har mensen med mensensmerter samtidig. Bare håper disse murringene ikke er dårlig tegn

Jeg har mye murringer jeg også, innimellom føles det som mensen kommer, og innimellom føles det som en helt annen følelse enn jeg har følt før. Veldig merkelig. Men også litt godt å kjenne at det skjer noe :D

Jeg har veldig ømme pupper, og ubehag i rygg og korsrygg. Merker også at jeg kan bli ganske uggen om det går lang tid mellom måltider. Håper det med ryggen går fort over :) er vondt å sitte på buss til og fra jobb.

Minimalt med symptomer. Trøtt og sporadisk kvalme og generelt litt at det føles som om jeg har feber men så har vi hatt forskjølelse i hus i en to ukers tid så er ikke helt frisk i utgangspunktet :gen045

Luft i magen! I dag kniper det godt :bag: Også er melkeproduksjonen min ute å kjører de siste 3 dagene. Ammer mye mer på natt, trolig pga uregelmessig output.

Insomni her også. Hadde det med alle tre hele svangerskapet. Kvalmen kommer også allerede i bølger, tretthet og mye murringer :whacky011

Jeg hadde det mye med #1, ikke med #2 men da var eldste under året og sov aldri så jeg merket det gjerne ikke så godt :p

Off ja samme her! Føler meg fyllesyk og som om jeg har mensen med mensensmerter samtidig. Bare håper disse murringene ikke er dårlig tegn
Ja az, føler meg akuratt sånn..litt fyllesyk.
Tror det skal være ganske normalt med murringer, så er nok ikke en dårlig tegn ❤️ Får bare håpe at det ikke blir verre..men det er noe jeg tror kommer til å bli..

Ja az, føler meg akuratt sånn..litt fyllesyk.
Tror det skal være ganske normalt med murringer, så er nok ikke en dårlig tegn ❤️ Får bare håpe at det ikke blir verre..men det er noe jeg tror kommer til å bli..

jeg hadde «mensen murringer» masse med nr 1, og nå har jeg fått det igjen. Er veldig vanlig

jeg hadde «mensen murringer» masse med nr 1, og nå har jeg fått det igjen. Er veldig vanlig
Godt høre! Er jo ikke konstant men kommer gjerne av mye aktivitet. Husker ikke hvordan det var med nr 1, men var sikkert likt. Mye så skal vokse der nede nå :laughing002

Litt større pupper, veldig sulten ofte og trøtt. Og mye utflod, tror jeg blør hele tiden og så er det bare utflod:laughing002

Andre som føler seg øm i livmorområdet? Vanskelig forklare. Men føles sårt og ømt ut helt nederst i magen og på sidene ved lysken og litt opp

Back
Topp