Symptomer

Det skal jeg prøve denne gangen hvis det blir like ille, takk for tips. Sist svangerskap hadde jeg en lege som ikke ville skrive ut noe som helst til en gravid, men nå har jeg helsigvis fått ny lege så har mer håp nå :)
Vil også tipse om at flytende gaviscon fungerte bedre enn tablettene på meg sist :)

Er der noen som kjenner til kortvarig trykk/press/ubehag øverst i skjeden? Vet ikke om du er livmorhalsen eller bare «oppi der». Har kjent dette et par ganger ved leggetid, går over, men er litt ubehagelig. Jeg er ganske på alerten også da, det skal nevnes

Er der noen som kjenner til kortvarig trykk/press/ubehag øverst i skjeden? Vet ikke om du er livmorhalsen eller bare «oppi der». Har kjent dette et par ganger ved leggetid, går over, men er litt ubehagelig. Jeg er ganske på alerten også da, det skal nevnes
Jeg kjenner også på dette innimellom! Kjente det en sjelden gang før jeg ble gravid også, så ikke noe nytt for meg. Det skjer oftere nå, men ikke daglig. Muskelsammentrekninger eller noe kanskje?
Kjenner også i blant smerter fra det jeg tror er livmor, hvis jeg har sittet litt bøyd og reiser meg fort opp f.eks, men jeg har bare slått meg (litt) til ro med at alle sånne forbigående smerter er normalt nå. Kjenner meg igjen i å være ekstra obs på alt fra kroppen nå :Heartpink

Back
Topp