Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, har vært kvalm siden uke 6, ble litt bedre syns jeg for en uke siden å nå er alt verre. Er 10+1. ser på nettet at det topper seg nå for det blir bra. Håper jeg virkeligKjempe kvalm, andre morgen med oppkasttrodde kvalmen skulle avta og ikke øke nå 10+2
8+0 i dag.
Samme her, ble mye verre nå i uke 10. ikke kastet opp på mange uker, men nå kommer alt opp. Trodde der skulle bli bedre nærme uke 12-13Våknet opp med dårligste kvalm i dag
Er 10+5 nå, og trodde at det blir bedre mot slutten av denne uken eller neste uke. Men det går feil vei
Jeg føler meg at dette er uendelig![]()

Jeg går også på xoneva men er fremdeles Kvam stort sett hele tiden, spyr dog litt mindre. Jeg var hos legen sist uke og fikk beskjed om å fortsette på xoneva, men Fikk også resept på afipran som jeg kunne ha til de verste dagene hvis jeg for eksempel skulle noe og måtte fungere. Men hun sa det var best å begrense bruken av den da. Hun hadde ikke noe forslag til annen medisin, men føler jeg ser at folk står på litt forskjellig.For dere som har erfaring meg svagerskapskvalme og medisiner mot dette har eg eit spørsmål
Eg har slete med kvalme ei stund no og er sjukemeldt for dette. Eg går no på Xonvea med full dose, men er eigentleg framleis ganske konstant kvalm berre ikkje like akutt som før. Er dette så godt eg kan vente å få det eller burde eg spørre legen om å få bytte til ein annan medisin? Nokon som har erfaringer?
Jeg fikk tips i en annen tråd «Andre med ekstrem kvalme?»: medisin som heter «Embagyn»!For dere som har erfaring meg svagerskapskvalme og medisiner mot dette har eg eit spørsmål
Eg har slete med kvalme ei stund no og er sjukemeldt for dette. Eg går no på Xonvea med full dose, men er eigentleg framleis ganske konstant kvalm berre ikkje like akutt som før. Er dette så godt eg kan vente å få det eller burde eg spørre legen om å få bytte til ein annan medisin? Nokon som har erfaringer?
Godt å vite jeg ikke er alene, selv om selve kvalmen er så shiiiiittttSamme her, ble mye verre nå i uke 10. ikke kastet opp på mange uker, men nå kommer alt opp. Trodde der skulle bli bedre nærme uke 12-13![]()

Det varierer så mye at man ikke kan forutsi når det blir bedre, som er så kjipt!