Symptomer

Jeg er så trøtt… kjæresten med feber måtte stå opp opp med lillemor siden jeg ikke kom meg opp. Sov til 12, og nå lurer jeg på om jeg skal gå og legge meg igjen

I dag føler eg alt kom på ein gong :dead: Har til no berre vore veldig trøtt, men ila morgonen i dag kom kvalme, humørsvingning med irritasjon og grining, i tilleg til verk i bekkenet. Håpar i alle fall noko av alt dette roar seg ganske snart :smiley-ashamed004

Føler med deg! Hva slags symptomer har du/har hatt? :happy:
De vanlige vil jeg si? Murringer av og til, kvalm/uggen men ikke oppkast, ømme og hovne bryster, supertrøtt, ofte tisse, mat er spennende i teorien men ikke i praksis. Hatt et par dager hvor jeg ikke fikk gjort noe pga kvalme, mens i dag våknet jeg før alarmen i tipp topp form klar for jobb og trening og alt, og ikke trøtt løpet av dagen. Er så rart at det kan variere så mye, vet ikke kroppen at den bekymrer seg selv? :yuck:

Og hjertet brister litt over ammeslutt med han på 16 mnd. HG og ømme bryster… det ble bare for mye for meg :arghh: :arghh:

De vanlige vil jeg si? Murringer av og til, kvalm/uggen men ikke oppkast, ømme og hovne bryster, supertrøtt, ofte tisse, mat er spennende i teorien men ikke i praksis. Hatt et par dager hvor jeg ikke fikk gjort noe pga kvalme, mens i dag våknet jeg før alarmen i tipp topp form klar for jobb og trening og alt, og ikke trøtt løpet av dagen. Er så rart at det kan variere så mye, vet ikke kroppen at den bekymrer seg selv? :yuck:
Det er kjemperart at det er sånn variasjon, men helt vanlig det også, dessverre, for man blir jo bekymret ja :shy::hilarious:

Kjenner til murring jeg også (konstant) trøtt til tider. Veldig sensitiv, små kvalm til tider (pga. lukt.) Ikke kjent på ekstrem kvalme ennå. Har lite matlyst. Til vanlig må jeg ha en «second breakfast» men nå får jeg så vidt ned frokost. Ikke pga kvalme men bare helt mett! tror denne prøver å slanke meg til august6+0 er på nå.

Har de siste to dagene hatt veldig murringer i korsryggen, typ menssmerter. Noen andre somhar opplevd dette? Kjenner jeg blir bekymret. Er 9+4 i dag og har ultralyd 5.01

Har de siste to dagene hatt veldig murringer i korsryggen, typ menssmerter. Noen andre somhar opplevd dette? Kjenner jeg blir bekymret. Er 9+4 i dag og har ultralyd 5.01
Menssmerter har jeg nesten hver dag en eller annen gang. Kjennes helt likt ut som det jeg får dagen/timer før mens. Men mens kommer aldri.

I dag smaker alt dårleg. Skulle kose meg med god frukost men alt hadde ein ekkel sidesmak. Måtte tilslutt sjekke om var noko gale med alt pålegget, men til og med nyåpna melk smakte kjempe ekkelt :laughing002 Håpar dette gir seg fort!

Det skal være et godt tegn, har hatt det et par ganger til nå. Er 8+6.
I går våknet jeg med kjempe mye smerter i rygg og bekken, det gav seg relativt fort, mistenker at akkurat det kom av for mye ligging/soving :hilarious:

Back
Topp