Jeg er så trøtt… kjæresten med feber måtte stå opp opp med lillemor siden jeg ikke kom meg opp. Sov til 12, og nå lurer jeg på om jeg skal gå og legge meg igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Føler med deg! Hva slags symptomer har du/har hatt?Blir altså så forvirret av disse symptomene. De varierer altfor mye syns jeg! Hvorfor må kroppen tulle med meg sånn![]()

De vanlige vil jeg si? Murringer av og til, kvalm/uggen men ikke oppkast, ømme og hovne bryster, supertrøtt, ofte tisse, mat er spennende i teorien men ikke i praksis. Hatt et par dager hvor jeg ikke fikk gjort noe pga kvalme, mens i dag våknet jeg før alarmen i tipp topp form klar for jobb og trening og alt, og ikke trøtt løpet av dagen. Er så rart at det kan variere så mye, vet ikke kroppen at den bekymrer seg selv?Føler med deg! Hva slags symptomer har du/har hatt?![]()

Det er kjemperart at det er sånn variasjon, men helt vanlig det også, dessverre, for man blir jo bekymret jaDe vanlige vil jeg si? Murringer av og til, kvalm/uggen men ikke oppkast, ømme og hovne bryster, supertrøtt, ofte tisse, mat er spennende i teorien men ikke i praksis. Hatt et par dager hvor jeg ikke fikk gjort noe pga kvalme, mens i dag våknet jeg før alarmen i tipp topp form klar for jobb og trening og alt, og ikke trøtt løpet av dagen. Er så rart at det kan variere så mye, vet ikke kroppen at den bekymrer seg selv?![]()