Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha du er ikke alene! Spesielt i uke 5 da var jeg helt på turUnnskyld om dette ikkje er innafor å dele men, utenom ømme bryst, var eigentleg det første eg merka av symptom at eg er blitt så himla kåtHadde det sånn ved første graviditet også.

Kjenner på en del strekk der idag.. vi hadde oss i går så tror det kan være både det og at livmor vokser.Er det noen andre som kjenner murringer nedover mot underlivet? Har kjent så mye på det i dag kombinert med litt korsryggsmerter, kjenner meg litt bekymret.
Ja, er i veka 5 no, så det matcher bra. Stakkars mannen får gjennomgåHaha du er ikke alene! Spesielt i uke 5 da var jeg helt på tur![]()

Murringer hver dag! Ikke noe i korsryggen, men har mensmurringer titt og ofte.Er det noen andre som kjenner murringer nedover mot underlivet? Har kjent så mye på det i dag kombinert med litt korsryggsmerter, kjenner meg litt bekymret.
Jeg har murringer/milde smerter både her og der flere ganger ila dagen hver eneste dag! Noe kjenner jeg kommer fra tarmene, og det gir mening siden jeg er så oppblåst. Kjenner også stikk i sidene nederst på magen hvis jeg nyser eller beveger meg brått. Det skjer ofte når jeg reiser meg etter å ha sittet på do og scrolla på mobilenEr det noen andre som kjenner murringer nedover mot underlivet? Har kjent så mye på det i dag kombinert med litt korsryggsmerter, kjenner meg litt bekymret.

Jeg har hatt milde korsryggsmerter av og på siden 9 dpo, jeg synes det var litt bekymringsverdig men har lest at det er helt vanlig symptom. Og tidvis har jeg kjent på murring fremme også, men funnet ut at det enten er livmor som vokser eller faktisk bevegelse i tarmene (selv om det ikke føles som bevegelse i tarmene har det ofte endt opp med en tur på nr 2Er det noen andre som kjenner murringer nedover mot underlivet? Har kjent så mye på det i dag kombinert med litt korsryggsmerter, kjenner meg litt bekymret.
). I natt våknet jeg med tydelige smerter i magen og korsrygg, typisk menstruasjonsmerter. Tenkte at nå er det en påbegynnende SA, men har ikke blødd enda. Tror og håper det egentlig bare er normalt 
Huff, det høyres skummelt ut! Kryssar alt eg har for at det berre er vanlige ting som gjer at du kjenner desse tingaJeg har hatt milde korsryggsmerter av og på siden 9 dpo, jeg synes det var litt bekymringsverdig men har lest at det er helt vanlig symptom. Og tidvis har jeg kjent på murring fremme også, men funnet ut at det enten er livmor som vokser eller faktisk bevegelse i tarmene (selv om det ikke føles som bevegelse i tarmene har det ofte endt opp med en tur på nr 2). I natt våknet jeg med tydelige smerter i magen og korsrygg, typisk menstruasjonsmerter. Tenkte at nå er det en påbegynnende SA, men har ikke blødd enda. Tror og håper det egentlig bare er normalt
![]()

Håper alt går braJeg har hatt milde korsryggsmerter av og på siden 9 dpo, jeg synes det var litt bekymringsverdig men har lest at det er helt vanlig symptom. Og tidvis har jeg kjent på murring fremme også, men funnet ut at det enten er livmor som vokser eller faktisk bevegelse i tarmene (selv om det ikke føles som bevegelse i tarmene har det ofte endt opp med en tur på nr 2). I natt våknet jeg med tydelige smerter i magen og korsrygg, typisk menstruasjonsmerter. Tenkte at nå er det en påbegynnende SA, men har ikke blødd enda. Tror og håper det egentlig bare er normalt
![]()
Huff, det høyres skummelt ut! Kryssar alt eg har for at det berre er vanlige ting som gjer at du kjenner desse tinga![]()
Fremdeles ingen blødning så håper det bare var voksesmerter eller tarmbevegelse, er litt hard avføring etter at jeg ble gravid (sry TMIHåper alt går bra![]()
). Har TUL på mandag heldigvis så ikke lenge igjen før sjekk 
Ja skjønner!! Det er så kjedelig det med hard avføring..Fremdeles ingen blødning så håper det bare var voksesmerter eller tarmbevegelse, er litt hard avføring etter at jeg ble gravid (sry TMI). Har TUL på mandag heldigvis så ikke lenge igjen før sjekk
![]()
Ja, enig. Men jeg husker fra første at bekymringen ofte kommer da, når symptomer avtar. Jeg er vel 6+5 i dag, siste dag i mens 1nov (ble til slutt gravid selv etter de fjernet en polypp i livmoren - synd de ikke fant den før men men ). Hva med deg?Takk i like så![]()
Godt at ikke alle har sånn supersterke konstante symptomer, jeg skal jo egentlig bare være takknemlig for at jeg er i god form, men man blir jo litt bekymret også
Hvor langt er du på vei?
![]()
Har samme og var selv bekymret for ektopisk. Kjenner det så godt på den ene siden og ikke særlig mye på den andre. Har plaget vettet av ChatGPT, som er veldig betryggende på at man til nå (6+6) hadde merket det om noe var gale pga smerter og blødning. UL er ikke før på mandag, men har slått meg til ro med at det ikke er så uvanlig med ensidige stikkinger. Hos meg har det i alle fall ikke vært noen direkte smerter.Jeg kjenner murringer og litt stikkinger, men stort sett bare på den ene siden, ut mot eggstokken omtrent. Jeg har hatt ektopisk tidligere, så blir litt småbekymra når jeg bare kjenner det på en side. Noen som har kjent det bare i en side og alt har vært bra?
Jeg også kjenner stikkinger på den ene siden, og kan ikke huske det fra de to andre. Men godt å høre at flere kjenner det samme da hvertfallHar samme og var selv bekymret for ektopisk. Kjenner det så godt på den ene siden og ikke særlig mye på den andre. Har plaget vettet av ChatGPT, som er veldig betryggende på at man til nå (6+6) hadde merket det om noe var gale pga smerter og blødning. UL er ikke før på mandag, men har slått meg til ro med at det ikke er så uvanlig med ensidige stikkinger. Hos meg har det i alle fall ikke vært noen direkte smerter.
Har ingen blødning eller noe annet, og kvalmen/oppkastet har kommet for fullt!Har samme og var selv bekymret for ektopisk. Kjenner det så godt på den ene siden og ikke særlig mye på den andre. Har plaget vettet av ChatGPT, som er veldig betryggende på at man til nå (6+6) hadde merket det om noe var gale pga smerter og blødning. UL er ikke før på mandag, men har slått meg til ro med at det ikke er så uvanlig med ensidige stikkinger. Hos meg har det i alle fall ikke vært noen direkte smerter.
Krysser fingrene for oss alle treJeg også kjenner stikkinger på den ene siden, og kan ikke huske det fra de to andre. Men godt å høre at flere kjenner det samme da hvertfallHar ingen blødning eller noe annet, og kvalmen/oppkastet har kommet for fullt!

Åå håper at det går bra! Når du skriver mørkt, mener du da sånn brunlig? I så fall betyr det bare at det er gammelt blod, noe som i grunn er positivt. Ellers er det mange ufarlige grunner til at det kan oppstå en blødning. Jeg hadde en liten blødning da jeg var ca like langt på vei som deg med nr 1, og hadde også vondt i korsryggen og murringer. Det varte i et par dager, men var helt ufarlig!Mørkt blod i truseinnlegg - 6+6
Lurer på hvor dette bærer![]()