Er det også noen som sliter med forstoppelse og intens smerter på magen på grunn av svak mage & tarmfunksjon? Jeg har tatt Vi-Siblin noen dager nå, og det hjalp meg veldig mye
Jeg snakket med en farmasøyt på apoteket og sjekket at den medisinen kan være brukt trygt av gravide.
Min mage- og tarm-funksjon var såpass svak at jeg hadde tarmspasmer i hver natt og våknet opp med intens smerter i magen hver dag tidligere. Men takket være medisinen sover jeg hele natta nå
Jeg snakket med en farmasøyt på apoteket og sjekket at den medisinen kan være brukt trygt av gravide.Min mage- og tarm-funksjon var såpass svak at jeg hadde tarmspasmer i hver natt og våknet opp med intens smerter i magen hver dag tidligere. Men takket være medisinen sover jeg hele natta nå

Får prøve å beholde roen ennå, jeg har jo ikke svake tester selvom flere av dere har sterkere enn meg.
Jeg blir helt fra meg..
MEN, blod under svangerskap, spotting eller fossblødning, trenger ikke å være dårlige tegn. Mange får litt blødning rundt IKM men det går bra likevel, og mange fossblør senere i graviditeten uten at noe er galt. Jeg blør ikke nå, men det betyr ikke at det går bra for det om…. Håper du klarer å finne litt roen med at det nødvendigvis ikke er dårlige tegn. Håper dette går bra for oss alle og sender deg en stor klem
Har hatt rolige netter i nesten en uke, men smerten kom tilbake… Når smerten kommer, er det alltid 1-2 timer etter jeg sover, og varer 20-30 min.