Symptomer

Har egentlig ikke følt meg så veldig gravid denne gang. Hatt lite symptomer frem til nå. Plutselig har kvalmen slått til for fullt :hungover: Var sykemeldt hele sist svangerskap grunnet kvalme/oppkast og bekkenløsning. Hadde håpet å slippe det samme denne gang.
Ellers dårlig matlyst, konstant full blære og trøttere enn trøttest på dagtid, men sliter med søvn på natt.

Last edited:
Bare 4+2, men har veldig ømme pupper, litt småkvalm og brekker meg av lukta av snus. Hadde hyperemesis med hun på 11 år så håper bare jeg slipper det igjen

Jeg er nå i uke 7+2 og har egentlig ingen symptomer på graviditet. Hadde litt rødlig utflod i dag, frisk rødfarge, men ingen magesmerter eller murringer. Har tidlig UL først om 10 dager. Burde jeg fremskynde denne, eller bare håpe at alt er bra og smøre meg med tålmodighet? :smiley-ashamed004

Jeg er nå i uke 7+2 og har egentlig ingen symptomer på graviditet. Hadde litt rødlig utflod i dag, frisk rødfarge, men ingen magesmerter eller murringer. Har tidlig UL først om 10 dager. Burde jeg fremskynde denne, eller bare håpe at alt er bra og smøre meg med tålmodighet? :smiley-ashamed004
Personlig ville jeg fremskyndet den, men det er fordi jeg er en katastrofetenker når det kommer til dette, haha. Samtidig er det jo ikke uvanlig. Du får nesten kjenne på hva som blir riktig for deg. :happy:

Hva føler du selv? Har du en magefølelse? Klarer du å holde roen i 10 dager? Hvis ikke hadde jeg nok selv valgt å fremskynde den. Mange opplever blod på papiret uten at det er noe farlig:Heartred

:love7Personlig ville jeg fremskyndet den, men det er fordi jeg er en katastrofetenker når det kommer til dette, haha. Samtidig er det jo ikke uvanlig. Du får nesten kjenne på hva som blir riktig for deg. :happy:
Hva føler du selv? Har du en magefølelse? Klarer du å holde roen i 10 dager? Hvis ikke hadde jeg nok selv valgt å fremskynde den. Mange opplever blod på papiret uten at det er noe farlig:Heartred
Takk for svar :Heartred Aldri vært gravid før så er nytt for meg alt dette, og vet ikke helt hva magefølelsen sier heller. Klarer nok å holde roen er par dager, så tenker kanskje jeg prøver å se an de neste dagene om det utvikler seg den ene eller andre veien :love2

Takk for svar :Heartred Aldri vært gravid før så er nytt for meg alt dette, og vet ikke helt hva magefølelsen sier heller. Klarer nok å holde roen er par dager, så tenker kanskje jeg prøver å se an de neste dagene om det utvikler seg den ene eller andre veien :love2
Høres ut som en god plan :Heartred Krysser fingrene for at det går riktig vei!

Har veldig ømme bryster, særlig om morgenen. Morgenkvalmen begynner også å melde seg litt. Opplever litt murringer og noe smerte i korsryggen til tider. Merker også at jeg sliter med å holde konsentrasjonen på jobb og blir fortere trøtt. Er også veldig oppblåst og sliter med å holde inn magen. Har en sammenheng med at jeg er en del forstoppet. Når jeg presser inn magen så er det litt ubehagelig og jeg kjenner en veldig mild smerte.

Absolutt Ingenting merker jeg av denne graviditeten.. Gjorde ikke det sist heller men.. Heh.. Ømme pupper kommer a støttemedisiner jeg slutter på idag.. :)

Før positiv test smakte alt bittert og rart. Litt smerter i magen, svimmel og "puls i ørene".

Nå er jeg litt trett, bedre luktesans, men ellers kjenner jeg lite. Skal sies at det er veeldig tidlig enda, 4+1

Denne gangen merker jeg overraskende lite! "Normalen" er hormonelle kviser, trøtt og umotivert, humørsvigninger, treg mage, hodepine, såre, store pupper osv, osv, men denne gangen våknet jeg et par ganger på natten, før jeg testet positivt, at jeg var kvalm og tørst. Merker fint lite etter positive tester. Går på progynova, cyclogest, albyl-e og prednisolon etter fryseforsøk og dette er veldig rart for meg! Savner ikke de hormonelle kvisene på brystet, men kunne nesten ønske jeg merket litt mer :dead: Merker det murrer litt av og til og er mer trøtt, men annet enn det er alt så normalt på en måte. Kanskje det er et godt tegn på at det går bra denne gangen :hilarious:

Denne gangen merker jeg overraskende lite! "Normalen" er hormonelle kviser, trøtt og umotivert, humørsvigninger, treg mage, hodepine, såre, store pupper osv, osv, men denne gangen våknet jeg et par ganger på natten, før jeg testet positivt, at jeg var kvalm og tørst. Merker fint lite etter positive tester. Går på progynova, cyclogest, albyl-e og prednisolon etter fryseforsøk og dette er veldig rart for meg! Savner ikke de hormonelle kvisene på brystet, men kunne nesten ønske jeg merket litt mer :dead: Merker det murrer litt av og til og er mer trøtt, men annet enn det er alt så normalt på en måte. Kanskje det er et godt tegn på at det går bra denne gangen :hilarious:
Cyclogesten er jo et ellevilt mareritt. Men Prednosolon demper jo en del.. Så kan være derfor kanskje? Gikk du på samme sist?

Går på samme som sist ja, er derfor dette er veldig uvant :bored:
Ja det skjønner jeg! Jeg gikk på samme som deg sist bare helt vilt mye cyclogest OG Crinone. Men har faktisk omtrent samme symptomer nå på innsett etter uttak og kun cyclogest morgen kveld frem til testdato. Eneste jeg merker er at jeg er sliten :)

Ja det skjønner jeg! Jeg gikk på samme som deg sist bare helt vilt mye cyclogest OG Crinone. Men har faktisk omtrent samme symptomer nå på innsett etter uttak og kun cyclogest morgen kveld frem til testdato. Eneste jeg merker er at jeg er sliten :)
Glad jeg slipper grining, dét er noe drit :dead: skal du gå på det lenge, eller er du ferdig?☺️
Kom forresten på at jeg gikk ikke på progynova lenger enn til uttak sist, det var ferskforsøk, mens dette er frys. Så jeg har faktisk en medisin mer frem til uke 10.

Glad jeg slipper grining, dét er noe drit :dead: skal du gå på det lenge, eller er du ferdig?☺️
Kom forresten på at jeg gikk ikke på progynova lenger enn til uttak sist, det var ferskforsøk, mens dette er frys. Så jeg har faktisk en medisin mer frem til uke 10.
Ga meg med cyclogest den 10 :P takka F for det!

Back
Topp