Symptomer

Jaa, luktesansen får kjørt seg. Nå synes jeg at datteren vår lukter ekkelt, det er så trist :confused: Sliter med å ha henne på fanget, stakkars lille

Jeg har hatt ømme bryster hele tiden, men nå har det gått til et nytt nivå :dead: det kjennes ut som de er to store blåmerker.

Har ferie nå, merker at hvile hjelper utrolig mye mot kvalmen. Men er jo altså så trøtt at jeg lurer på hvordan jeg noen gang skal fungere som et oppegående menneske igjen (jeg vet det bli bedre :hilarious:) :goodnight

Jaa, luktesansen får kjørt seg. Nå synes jeg at datteren vår lukter ekkelt, det er så trist :confused: Sliter med å ha henne på fanget, stakkars lille
Samme her, lukten etter hun kommer hjem fra barnehagen er grusom :grumpy:

Jeg er fortsatt symptomfri. Synes det er så merkelig, alltid hatt symptomer med de andre barna. Håper alt er fint der inne
Hvis alt er fint der inne så er jeg glad for å slippe symptomer egentlig. Men før jeg vet om alt er som det skal så er det skummelt å ikke føle seg gravid :dead: finner ut neste fredag, da skal jeg på ultralyd :nailbiting:

Stort sett symptomfri jeg og. Eneste jeg har merket er bittelitt ømme pupper, noe som kjennes som eggløsningssmerter og blaff av det jeg kaller dpo-kvalme. Er også litt mer følsom og nærtagende, men ingenting av dette var sånn at jeg tenkte at 'nå er jeg gravid!' Håper som dere at alt står bra til med Lille❤️

Da jeg la meg i kveld kjente jeg for første gang ligamentsmerter! Ikke noe behagelig, men et sikkert tegn på at livmor vokser :Heartred

4+1. Rare drømmer. Har drømt at jeg har vært utro to netter på rad. Ganske utmattet på ettermiddag, slitsomt ettersom jeg ofte er alene med toåringen man.-fredag. Legger meg rundt kl 21. Sover heldigvis litt tyngre nå første del av natta, men veeeldig lett siste halvdel. Puppene er mindre ømme, litt bekymra for det, men er vel ganske vanlig så tidlig.

Trøtthet var min første symptom. Tenkte først det var på grunn av jetlag ettersom jeg kom hjem fra USA en uke før forventet mens. Men den ga seg liksom aldri, før testen slo positiv og da ga det mening liksom, haha. I går merket jeg at nipplene er blitt veldig ømme. 4+6 i dag.

Nå har jeg faktisk ømme pupper. Klarer ikke bh , og må holde de fast når jeg går i trappa slik at de ikke bouncer så mye, for det er vondt :laughing002

Puppene er altså så ømme! :hungover: Like ømme som de var med førstemann, da de aldri hadde laget melk før :hilarious: Var ikke på langt nær så ømme med andremann, så skjønner ikke helt hvorfor de tar helt av denne gangen :arghh::hilarious:

Back
Topp