Ja helt enig! Det er faktisk helt forferdeligEnig, alt lukter vondt! Andre mennesker spesielt![]()
blir så kvalm av sånn kjerring parfyme 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja helt enig! Det er faktisk helt forferdeligEnig, alt lukter vondt! Andre mennesker spesielt![]()
blir så kvalm av sånn kjerring parfyme 
Ja vet, helt likt herJaa, luktesansen får kjørt seg. Nå synes jeg at datteren vår lukter ekkelt, det er så tristSliter med å ha henne på fanget, stakkars lille

det kjennes ut som de er to store blåmerker.
) 
Samme her, lukten etter hun kommer hjem fra barnehagen er grusomJaa, luktesansen får kjørt seg. Nå synes jeg at datteren vår lukter ekkelt, det er så tristSliter med å ha henne på fanget, stakkars lille

Jeg er fortsatt symptomfri. Synes det er så merkelig, alltid hatt symptomer med de andre barna. Håper alt er fint der inne
Hvis alt er fint der inne så er jeg glad for å slippe symptomer egentlig. Men før jeg vet om alt er som det skal så er det skummelt å ikke føle seg gravidfinner ut neste fredag, da skal jeg på ultralyd
![]()
Det er nå jeg er takknemlig for små pupper hihiNå har jeg faktisk ømme pupper. Klarer ikke bh , og må holde de fast når jeg går i trappa slik at de ikke bouncer så mye, for det er vondt![]()
Hvor langt på veg? Håper kvalmen blir mer overkommelig her ogsåEr. Så. TRØTT!!! Kvalmen har omsider gått over til å være overkommelig. For now.

Absolutt! Og så andpusten da gittVært tett i nesa i en uke nå, andre?![]()