Symptomer

Ja sikkert like lurt, så slepper du å ende opp med å betale. Du kan jo vertfall ringe å endre timen til tidligere dersom du foreks får ul om 4 veker liksom. Dei er veldig fleksible og spør bare når du trenger timen haha❤️
Eg har ikkje blitt tildelt time tidligere, dei ringe når dei får henvendelsen så har eg fått komt inn så kjapt eg vil, så ja, dei e ganske fleksible :love017

• Liker
Reactions: E96
6+0 og så lammende kvalm allerede. Varer til ca 15-16 på dagen, fungerer noen lunde greit etter det. Men må få tak i noe medisin nå tror jeg. Ikke kastet opp enda, men var like før i dag morrest. Forrige gang begynte jeg å kaste opp 7+2, men føler den ekstreme morgenkvalmen kom fortere denne gangen :arghh::yuck:

Kvalmen øker på for hver dag kjenner jeg. Nå er jeg uggen omtrent hele dagen, konstant følelse av at jeg må rape/gulpe. Får vel dra på apoteket etterpå å hente ut Xonvea, så jeg har det liggende klart :depressed:

Noen som vet når man bør begynne å ta den? Først når det er skikkelig ille/man spyr, eller kan man med fordel starte tidligere?

Hatt hyperemesis med begge de to andre barna..

• Omsorg
Reactions: E96
Jeg er fortsatt symptomfri. Synes det er så merkelig, alltid hatt symptomer med de andre barna. Håper alt er fint der inne

Min kvalme har begynt å komme tilbake etter noen dager uten. Digg å ikke være kvalm men må si det er litt betryggende å være det også :happy:

Vet ikke om det er noen trøst, men samme her. Håper det beste for oss begge :Heartred
Hvis alt er fint der inne så er jeg glad for å slippe symptomer egentlig. Men før jeg vet om alt er som det skal så er det skummelt å ikke føle seg gravid :dead: finner ut neste fredag, da skal jeg på ultralyd :nailbiting:

Hvis alt er fint der inne så er jeg glad for å slippe symptomer egentlig. Men før jeg vet om alt er som det skal så er det skummelt å ikke føle seg gravid :dead: finner ut neste fredag, da skal jeg på ultralyd :nailbiting:
Ja, det er akkurat det. Jeg prøver å tenke at jeg er heldig, men plutselig spinner tankene avgårde igjen. :nailbiting: Ultralyd neste onsdag her, veldig spent!

7+2, fortsatt vonde bryst, syns det har blitt enda vondere egentlig. For eksempel å reise seg raskt fra liggende til oppreist stilling er skikkelig vondt :hilarious:

Ja, det er akkurat det. Jeg prøver å tenke at jeg er heldig, men plutselig spinner tankene avgårde igjen. :nailbiting: Ultralyd neste onsdag her, veldig spent!
Åå så spennende! Du må holde oss oppdatert om hvordan det gikk :Heartred :smiley-bounce022

Noen tips mot å være sulten som ikke kun er å spise? :joyful: Føler jeg er like sulten etter at jeg har spist som før jeg har spist…og jeg kan jo ikke spise hele tiden.

Noen tips mot å være sulten som ikke kun er å spise? :joyful: Føler jeg er like sulten etter at jeg har spist som før jeg har spist…og jeg kan jo ikke spise hele tiden.
Hehe, det er nok ikkje noko anna å gjer enn å eta :laughing021 neida, men joda! Sulten er nok kroppen som føle den trenge mykje for å bygge seg klar for graviditet, så å ta kosttilskudd, spise godt med proteiner og grønnsaker og mat med fiber og som metter er lurt. Berre det å auka blodvolumet så mykje som den skal nå krever ein del. Er ulvehunger her også, men veit det stabilisere seg, så spise så masse eg orke uten å ta heilt av. Men går nokre timar sulten og, er eit ork, iallefall i kombo med kvalme..

9dpo i dag :hilarious: så jeg vet det er tidlig men har de siste to dager hatt;
- bekkensmerter nederst til høyre i korsryggen på kveld
- kvalme på morgenen
- blodtrykksfall før mat (så må spise oftere)
- stuptrøtt de siste tre dager og må ta meg en lur på ettermiddag
- hjernetåke i går onsdag (var overbevist om at «lørdag» var «i morgen» i samtale med nabo :hilarious: )
- stikkinger i livmor (begynte i går og fortsatte på høyre side i dag)

7+2, fortsatt vonde bryst, syns det har blitt enda vondere egentlig. For eksempel å reise seg raskt fra liggende til oppreist stilling er skikkelig vondt :hilarious:
Dette kjenner jeg på også! Skikkelig ømme bryst, og det å reise seg opp av senga om morgenen er pain, føles ut som brystene revner omtrent :hilarious:

Vet ikke om det kan kalles et symptom. Men jeg har fått nye strekkmerker på innsiden av hvert lår, og det klør noe sinnsykt :dead: Har ikke gått opp i vekt, så må nesten være hormonelt :bag:

Nå lukter alt vondt også…synes jeg selv lukter svette og kjøleskapet er nesten til å brekke seg av :yuck:

Back
Topp