Symptomer

Allerede starta med å surre med ting og si masse feil, orda stokker seg osv.. :hilarious:

Trøtt, uggen, ømme bryster, alt smaker og lukter dritt, null energi.

3+6 og idag fekk eg leamus i livmor for første gang, føltes virkelig som babyens første bevegelser, satt å smilte lenge å kjente etter! Fekk ein enorm lengsel etter å kjenne babyen vokse å bli sterkere❤️ har ikkje kjent på det etter O, men nå glede eg meg heilt vilt. Det er ei så fantastisk reise❤️

Jeg pleier å ha en del vondt i korsryggen og blir ofte stiv når jeg suttet eller gått lenge. Men nå føler jeg den er litt mer intens og liksom går rundt høyre side i tillegg. Er det vanlig å få vondt i korsryggen så tidlig (er 6+1)? :wideyed: Skal også sies at jeg er dårlig på god holdning og trene styrke så kanskje noe jeg burde ta tak i…

Jeg pleier å ha en del vondt i korsryggen og blir ofte stiv når jeg suttet eller gått lenge. Men nå føler jeg den er litt mer intens og liksom går rundt høyre side i tillegg. Er det vanlig å få vondt i korsryggen så tidlig (er 6+1)? :wideyed: Skal også sies at jeg er dårlig på god holdning og trene styrke så kanskje noe jeg burde ta tak i…
Skal visstnok være et veldig vanlig symptom :)

Kvalme kommer i bølger gjerne på ettermiddagen..

Gravidhormonerne tar knekken på korsrygger spør du meg!:bag:

I dag har jeg kjent litt på kvalme. Spent på om det blir hyperemesis denne gangen også :bag:
Uff! Jeg og venter i «spenning» på det. Var sengeliggende med hyperemesis forrige svangerskap i nesten 9 mnd., men kun «vanlig» kvalme med første..

Uff! Jeg og venter i «spenning» på det. Var sengeliggende med hyperemesis forrige svangerskap i nesten 9 mnd., men kun «vanlig» kvalme med første..
Det er grusomt. Hos meg slipper det heldigvis taket rundt uke 20-22, vært sånn med begge mine :hungover:

For ikke å glemme kviser!!! De spretter fram, helt sykt. Ser ut som ei jente i puberteten :wacky: Vanligvis får jeg 1 max 2 kviser en sjelden gang, nå har jeg ikke mindre enn 9 i ansiktet og 3 på halsen :wideyed:

Åh nå har jeg begynt å våkne tidlig igjen…trodde bare det skulle være i starten og jeg var jo så godt tilbake til å sove som jeg pleier :dummy1:

Tydelig mest kvalme på ettermiddagen, som kommer å går i bølger. Og er enda sykt oppblåst. Føles som magen er en stor ballong

Er såå trøtt nå. Sovnet under legging av 1,5 åringen i går kveld, og sov til kl halv 8 i morrest. Når pappaen kom opp i morrest og tok over barnet, sovnet jeg på sekundet og sov 2 timer til. Kunne sovet mer også kjenner jeg…

Kvalm av og på, var rett ille i går, litt bedre i dag men fortsatt der.

Ellers, har fått noen kviser, spesielt en er sykt irriterende for den er, tro det eller ei INNE i øret. Så det gjør vondt hver gang noe kommer borti øret mitt.

Er så kvalm og sinnsykt trøtt :sleep011 sliter med å holde meg våken. Kroppen er helt tappet for energi. Klarte så vidt å dusje håret.

Er der at jeg blir kvalm av søtsaker.. klarer ikke kaker feks, og det er kjipt når man har vært i bryllup med sykt mange gode kaker da

Back
Topp