Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal også sies at jeg er dårlig på god holdning og trene styrke så kanskje noe jeg burde ta tak i…Skal visstnok være et veldig vanlig symptomJeg pleier å ha en del vondt i korsryggen og blir ofte stiv når jeg suttet eller gått lenge. Men nå føler jeg den er litt mer intens og liksom går rundt høyre side i tillegg. Er det vanlig å få vondt i korsryggen så tidlig (er 6+1)?Skal også sies at jeg er dårlig på god holdning og trene styrke så kanskje noe jeg burde ta tak i…
Gravidhormonerne tar knekken på korsrygger spør du meg!Jeg pleier å ha en del vondt i korsryggen og blir ofte stiv når jeg suttet eller gått lenge. Men nå føler jeg den er litt mer intens og liksom går rundt høyre side i tillegg. Er det vanlig å få vondt i korsryggen så tidlig (er 6+1)?Skal også sies at jeg er dårlig på god holdning og trene styrke så kanskje noe jeg burde ta tak i…

Uff! Jeg og venter i «spenning» på det. Var sengeliggende med hyperemesis forrige svangerskap i nesten 9 mnd., men kun «vanlig» kvalme med første..I dag har jeg kjent litt på kvalme. Spent på om det blir hyperemesis denne gangen også![]()
Det er grusomt. Hos meg slipper det heldigvis taket rundt uke 20-22, vært sånn med begge mineUff! Jeg og venter i «spenning» på det. Var sengeliggende med hyperemesis forrige svangerskap i nesten 9 mnd., men kun «vanlig» kvalme med første..