Symptomer

Noen her som har hatt skikkelige magesmerter midt i magen og ikkje fått i seg noe særlig mat? Har siden i morges hatt skikkelige magesmerter i magen, blir jo redd å ringer legen som ikkje har mulighet ta meg inn i dag å ber meg ringe legevakt, som sier at dette er egentlig noe fastlegene tar seg av frem til uke 20, å at jeg måtte ta meg en parasett å ligge meg å sove å håpe det gikk over å forsøke lege igjen imorgen, evnt ringe legevakten seinere ikveld om det ikkje går over så sku de ta en ny vurdering om de kunne ta meg inn
Jeg blir jo redd det ska være noe gale,da jeg har så vondt at tårene presser på :sad015

Jeg blir jo redd det ska være noe gale,da jeg har så vondt at tårene presser på :sad015
Hadde sterke smerter her om dagen, men var tydeligvis bare noe jeg hadde spist. Men det var VONDT..!!
Det må ikke nødvendigvis være direkte relatert til babyen.. ❤️

Jeg oppdaget «roten» til min ekstreme kvalme, nemlig hvitløk. Elsker hvitløk i maten, spesielt hjemmelaget hvitløksdressing. Dessverre, etter grundig elimineringsmetodikk, har jeg funnet ut at det er den store syndebukken :happy:

Jeg oppdaget «roten» til min ekstreme kvalme, nemlig hvitløk. Elsker hvitløk i maten, spesielt hjemmelaget hvitløksdressing. Dessverre, etter grundig elimineringsmetodikk, har jeg funnet ut at det er den store syndebukken :happy:
Neeeiii, ikke hvitløk :O
Men fint du fant ut hva det var uansett.

Jeg er så andpusten! Det er nesten pinlig. Jeg puster og peser når jeg går opp trapper, og jeg er egentlig greit trent. Jeg går mye turer og er vant til å ha god kondis.
Nå føler jeg meg som en 60-åring med kols!

Jeg var så fornøyd fordi kvalmen begynte å slippe de siste to ukene, kunne endelig slutte med xenovea (hadde hatt litt nedtrapping før, så ikke brå slutt). Men nå er det en annen slags kvalme som har kommet, litt sånn sult-kvalme, problemet er at jeg ikke har lyst på noe mat, og ingenting gjør meg særlig mett. Selv etter en stor porsjon middag varer det bare i en time eller to. Har dessuten masse allergier og div tarmproblemrer, og det gjør at jeg kun tåler minimalt med forskjellig mat, men nå gjør til og med den trygge maten meg kvalm. Kjempe irriterende.

Jeg var så fornøyd fordi kvalmen begynte å slippe de siste to ukene, kunne endelig slutte med xenovea (hadde hatt litt nedtrapping før, så ikke brå slutt). Men nå er det en annen slags kvalme som har kommet, litt sånn sult-kvalme, problemet er at jeg ikke har lyst på noe mat, og ingenting gjør meg særlig mett. Selv etter en stor porsjon middag varer det bare i en time eller to. Har dessuten masse allergier og div tarmproblemrer, og det gjør at jeg kun tåler minimalt med forskjellig mat, men nå gjør til og med den trygge maten meg kvalm. Kjempe irriterende.
Så kjipt med ny type kvalme :( Hvor lang tid brukte du på nedtrapping av Xonvea? Var du helt fri for kvalme når du begynte å trappe ned?

Så kjipt med ny type kvalme :( Hvor lang tid brukte du på nedtrapping av Xonvea? Var du helt fri for kvalme når du begynte å trappe ned?
Nei, men tok 4 ganger om dagen, morgen, formiddag, middag og kveld, så trappet ned til at jeg kuttet ut 1, og så kuttet jeg en til, og så etterhvert så tok jeg bare 1 på ettermiddagen (alltid mest kvalm på kveld) og så bare ved behov. Kjente fra dag til dag om jeg trengte eller ikke.

Jeg tror jeg renner bort snart! #hetetokter

Back
Topp