Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg hadde ultralyd 7+1, bare gode erfaringer med det. Så en liten bønne med puls på 150 slag i minuttet. Og høyere hjertelyden. Skulle likevel helst hatt ultralyd hver dagJeg er 6+2 i dag og har ikke antydninger til symptomer. Noen som har erfaring med ultralyd rundt 7+0?

UL uke 7+0 er perfekt. Det er bare en liten bønne med hjerteslag (forhåpentligvis!!), men du får svar.Jeg er 6+2 i dag og har ikke antydninger til symptomer. Noen som har erfaring med ultralyd rundt 7+0?
Ah samme her, bare kanskje i noe mildere versjon. Fysj. Får håpe morgendagen blir bedreÆsj. Idag føler jeg meg elendig. Utrolig kvalm etter biltur, sovnet på sofaen når jeg kom hjem, klarte bare å spise chips- men etterpå ble formen elendig. Så nå angrer jeg skikkelig på det. Så trøtt, uvel og svimmel at jeg føler meg skikkelig syk.
Samme her! Det er slitsomt og jeg gleder meg til denne fasen er over, og håper virkelig at det går over på rett måte. Må minne meg selv på at det er er godt tegnLitt småtung dag her i dag. Så vanvittig trøtt. Og uvel, som blir kvalme hvis jeg er sulten. Men mat byr meg imot. Så glemmer fort å spise. Dette kjennes akkurat ut som sist. Tar det som et godt tegn![]()

Gaviscon(?) fra apoteket eller love heartsNoen som vet hva som hjelper mot halsbrann?![]()

Skal ut å kjøpe lovehearts etterpå hvertfall, prøve det først. Lindra litt med melk igårGaviscon(?) fra apoteket eller love hearts![]()
Forrige svangerskap hadde jeg bare kvelds-og nattkvalme. Vet ikke hva som er verst 
Mamma og svigermor har fått totalt 6 barn uten noen kvalme. Selv er jeg kjempekvalm hver gangKan være det har blitt snakket om her eller et annet sted, men er det noen her som har hatt svangerskap som har gått bra uten NOE som helst kvalme? Jeg har venninner som ikke har vært kvalm i det hele tatt og det har gått helt fint. Men min forrige graviditet endte i MA i uke 8 og hadde null kvalme da. Er 5+1 nå og har nuuuull kvalme, føler meg fullstendig normal bortsett fra at jeg er sykt sulten hele, hele tiden. Jeg vil liksom at denne kvalmen skal komme slik at jeg kan få bekrefte at det går fint med frøet, da leger/jordmødre sier det er det beste tegnet på at det går bra…