Symptomer

Jeg har vært litt stressa idag da jeg har kjent en del ubehag i korsrygg og på høyre side av ryggen. Fikk bare en så innmari dårlig magefølelse idag. MEN nå kom samboer og tok meg på niplene og vet dere hva! De er ømme :smiley-bounce016
Og jeg er litt kvalm. Åpna en ny boks med kreolsk kyllingsalat og tenke å ha på brødskiva, og jeg trodde jeg skulle dø for det lukta så jævlig!! Jeg elsker egentlig det pålegget, men det utgikk idag.

Jeg har visst blitt veldig sensitiv på salt. Samboeren min pleier å bruke meg som prøvekanin pga han liker maten sin litt saltere enn meg, men grensa gikk i overgår når han spurte om jeg kunne smake på en linsesuppe og jeg syntes den var alt for salt. Da hadde han bare hatt 3 sånne kryddermål skjeer (kanskje tilsvarende rundt 1 ts) med salt i suppen på 2 liter :hilarious: Det har bygget seg litt opp over 2 uker, så lurer på om jeg etterhvert nesten må unngå salt haha

Gud så fort jeg blir sliten da, er nesten som jeg ikke tåler noenting føler jeg :banghead: Var å så på kjøkken på IKEA med tegnetime tidligere i dag. Timen varte bare 1 time, så var der maks 1,5 time med kjapt inn og ut. Og BOM! 3 timer soving når jeg kom hjem :p

Får jo uansett «svaret» på hvordan det går på fredag. Det blir på en måte godt. Uansett hva det viser. Tror jeg. Akkurat nå hvertfall.
Hjerteslag og en knøtt på noen mm skal den vise :love7 Hvor mange mm forventer vi at den er på fredag foressten? jordmor sa at den vokser 1 mm per dag nå :Heartred

Hjerteslag og en knøtt på noen mm skal den vise :love7 Hvor mange mm forventer vi at den er på fredag foressten? jordmor sa at den vokser 1 mm per dag nå :Heartred
Jeg er usikker. Mener å ha lest at den er fra 5-10mm denne uken. I følge NØRS er den 1,6cm i løpet av uke 8. Men jeg antar legen sier hva målene er og om det er normalt eller ikke. Først må han bare finne hjertet. Kjenner jeg er så redd det bare er grått når han sjekker, og at jeg ikke ser noe fostervann.

Jeg er usikker. Mener å ha lest at den er fra 5-10mm denne uken. I følge NØRS er den 1,6cm i løpet av uke 8. Men jeg antar legen sier hva målene er og om det er normalt eller ikke. Først må han bare finne hjertet. Kjenner jeg er så redd det bare er grått når han sjekker, og at jeg ikke ser noe fostervann.
Krysser SÅ fingrene for deg og lille spiren :Heartred :Heartred

Jeg har fortsatt lite symptomer. Føler meg småkvalm/uggen, og har litt avsmak på mat og drikke jeg normalt liker godt. Som kaffe. Som jeg savner morgenkaffen, men det byr meg såå imot.

10 dpo og murret veldig i magen idag. Gikk fra å ikke kjenne noe igår til mye murring idag. Velger å tro at det et bra og ikke dårlig tegn :)

Småkvalm innimellom, ekstremt sliten og trøtt, ekstremt tørst. Glad eg har ferie :hilarious:

10 DPO høyere puls, urolig hjerte, sensitiv for koffein! Søvnvansker

Denne uka har jeg vært kvalm og skikkelig trøtt. Jeg har jobbet, men i dag lurer jeg på om jeg må ta en egenmeldingsdag. Det har vært skikkelig lange dager på jobb og jeg kjenner jeg blir enda kvalmere. Jeg hadde håpet å holde ut frem til ferien iallefall.

Back
Topp