Symptomer

Symptomene har ikke akkurat tatt seg opp… Jeg kjenner fortsatt strekk og trekk i livmor morgen og kveld. Pupprne er ikke akkurat ømme, men føles litt tyngre enn vanlig. Uvelheten har gitt seg. Jeg er litt mer daff enn vanlig, men på dagen må jeg si at det nesten ikke føles som jeg er gravid. Så det er litt skummelt. Men jeg vet jo at testene øker og at hcg øker som det skal, så jeg prøver å slå meg til ro med det :Heartred

Symptomene har ikke akkurat tatt seg opp… Jeg kjenner fortsatt strekk og trekk i livmor morgen og kveld. Pupprne er ikke akkurat ømme, men føles litt tyngre enn vanlig. Uvelheten har gitt seg. Jeg er litt mer daff enn vanlig, men på dagen må jeg si at det nesten ikke føles som jeg er gravid. Så det er litt skummelt. Men jeg vet jo at testene øker og at hcg øker som det skal, så jeg prøver å slå meg til ro med det :Heartred
For en uke siden var det litt sånn for meg også. Utenom litt av og på vondt i magen så var det noen dager jeg ikke kjente noe særlig, i alle fall ikke noen av de tingene jeg forventet å kjenne. De timene med pause fra vondt i magen begynte jeg nesten å tvile på om jeg i det hele tatt var gravid. Symptomene har tatt seg opp igjen nå. I går begynte luktesansen min å ta helt av og i dag kan jeg plutselig bli overveldet av kvalme pga av lukter som andre ikke en gang merker. Kanskje det er litt stille før stormen for deg også? ❤️

For en uke siden var det litt sånn for meg også. Utenom litt av og på vondt i magen så var det noen dager jeg ikke kjente noe særlig, i alle fall ikke noen av de tingene jeg forventet å kjenne. De timene med pause fra vondt i magen begynte jeg nesten å tvile på om jeg i det hele tatt var gravid. Symptomene har tatt seg opp igjen nå. I går begynte luktesansen min å ta helt av og i dag kan jeg plutselig bli overveldet av kvalme pga av lukter som andre ikke en gang merker. Kanskje det er litt stille før stormen for deg også? ❤️
Da satser vi på det… Altså, det er ikke helt ingenting, jeg kjenner at ting skjer- men det er ikke voldsomt mye heller:confused005

Egentlig null symtomer i dag. Bittelitt murring.
Eller, fremdeles utrolig oppblåst da. Svær mage:p men ikke noe ømme pupper eller noe. Vet ikke helt om de KAN bli ømme lenger :hilarious: Mulig de har gitt opp!

I dag gikk uggenheten over til lett kvalme. Prøvde å spise litt, og det hjalp en kort stund, men ble ganske raskt kvalm igjen. Men klager ikke. Er gjerne kvalm hvis det betyr at det går bra inni der.

Nå har ikke jeg fått positiv test enda engang, så vet ikke hva som er reelt og hva som er ønsketenkning‍♀️

Men jeg føler det meste smaker beskt på en måte. Har skjerpet hørsel. Driver å pusser opp og må ha hørselvern for ALT Omtrent.
Må tisse oftere enn vanlig. Og behovet melder seg brått. Kan gå bare 40 min imellom.
Ellers er selve brystene mer ømme, samboeren irriterer vettet av meg, vil egentlig ikke kose eller sove med han ‍♀️
Har også lite til ingen matlyst, men ikke særlig kvalm. Og selvsagt tretthet, blir fortere sliten og vil sove mer, men sover allikevel dårligere om natten.

Mye av dette kan jo være mensen, men da pleier jeg å være veldig fysen. Nå har jeg ikke lyst på annet enn nepe og appelsinjuice.

Jeg sover halve dagen... Er så latterlig trøtt og sliten :banghead: Uvant å ikke føle jeg orker noe som helst. Kunne sikkert sovet 20 timer i døgnet om jeg kunne:yuck:

Nå har ikke jeg fått positiv test enda engang, så vet ikke hva som er reelt og hva som er ønsketenkning‍♀️

Anbefaler deg å sjekke ut "Vi som Prøver/før svangerskap" ❤️ Der kan du melde deg inn i ukesgrupper/IKM grupper, og sammenligne symptomer med andre som venter på positiv test ❤️

Så satser vi på at strekene dine kommer om noen dager :happy: :happy:

Veldig lite symptomer fortsatt. Kanskje litt ømme pupper, men de føles mer tunge enn ømme for å være ærlig. Ellers er det fortsatt stikk, strekk og trekk i livmor. Jeg er ikke fryktelig trøtt. Jeg er ikke kvalm heller. Vet ikke om jeg håper det fortsetter sånn eller om jeg vil ha mer symptomer :bag: Jeg har lest at kvalme ofte kommer i uke 6, noen som har opplevd at den plutselig kom?

Veldig lite symptomer fortsatt. Kanskje litt ømme pupper, men de føles mer tunge enn ømme for å være ærlig. Ellers er det fortsatt stikk, strekk og trekk i livmor. Jeg er ikke fryktelig trøtt. Jeg er ikke kvalm heller. Vet ikke om jeg håper det fortsetter sånn eller om jeg vil ha mer symptomer :bag: Jeg har lest at kvalme ofte kommer i uke 6, noen som har opplevd at den plutselig kom?
Jeg fikk kvalme akkurat 6+0 med nr2 :hilarious: var ca 6 uker med nr1.

jeg gikk fra uggen til mer småkvalm i dag. 6+0. Men absolutt ikke verre enn at det er helt levelig. Var aldri spesielt kvalm med førstemann. Var egentlig et ganske fysisk lett svangerskap :)

I dag kjenner jeg masse kribling i livmor :) Tror det er mye aktivitet der i dag! Hadde en time i natt mellom klokken 4 og 5 også der det var så ekstremt at jeg måtte hente en bøtte i tilfelle jeg måtte spy :smiley-ashamed004

I dag kjenner jeg masse kribling i livmor :) Tror det er mye aktivitet der i dag! Hadde en time i natt mellom klokken 4 og 5 også der det var så ekstremt at jeg måtte hente en bøtte i tilfelle jeg måtte spy :smiley-ashamed004
Oi!! Så spennende- det er ille å si at det lover godt når du holder på å spy, men ja- dette lover godt :love7

Føler jeg har alle symptomer o_O Er kjempetrøtt, dødskvalm om natten/morgenen og generelt uggen hele dagen. Ømme bryster, kribling i livmoren og veldig følsom - gråter av reklamer :laughing002 Er tidligere kvalm nå enn sist, har kjent på ordentlig kvalme siden 5+1, og er 6+1 i dag. Håper det ikke blir alt for ille - sist var det helt håndterbart og kom senere men føler allerede det er mer intenst!

Begynt å bli godt kveldstrøtt i alle fall :) Kommer neppe til å bli bedre med det første, det.. :p

Lite symptomer fortsatt, jeg tar gjerne litt ømmere bryst og evt litt morgenkvalme snart, bare for å bli tryggere på at det går rett vei.

Woh, i dag kommer det bølger av kvalme med ujevne mellomrom. Den var ny. Kan ikke huske jeg hadde det sånn sist.

Back
Topp