Signerer denne! Brystvortene er definitivt verst her. Ser ut ei. Da jeg ammetHar fortsatt så ømme bryst! Innimellom tar jeg meg selv i å presse på dem, bare for å sjekke at jeg fortsatt er gravid. Håper ikke jeg er den eneste!
Helt krise.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne! Brystvortene er definitivt verst her. Ser ut ei. Da jeg ammetHar fortsatt så ømme bryst! Innimellom tar jeg meg selv i å presse på dem, bare for å sjekke at jeg fortsatt er gravid. Håper ikke jeg er den eneste!
Helt krise.
For en uke siden var det litt sånn for meg også. Utenom litt av og på vondt i magen så var det noen dager jeg ikke kjente noe særlig, i alle fall ikke noen av de tingene jeg forventet å kjenne. De timene med pause fra vondt i magen begynte jeg nesten å tvile på om jeg i det hele tatt var gravid. Symptomene har tatt seg opp igjen nå. I går begynte luktesansen min å ta helt av og i dag kan jeg plutselig bli overveldet av kvalme pga av lukter som andre ikke en gang merker. Kanskje det er litt stille før stormen for deg også?Symptomene har ikke akkurat tatt seg opp… Jeg kjenner fortsatt strekk og trekk i livmor morgen og kveld. Pupprne er ikke akkurat ømme, men føles litt tyngre enn vanlig. Uvelheten har gitt seg. Jeg er litt mer daff enn vanlig, men på dagen må jeg si at det nesten ikke føles som jeg er gravid. Så det er litt skummelt. Men jeg vet jo at testene øker og at hcg øker som det skal, så jeg prøver å slå meg til ro med det![]()
Da satser vi på det… Altså, det er ikke helt ingenting, jeg kjenner at ting skjer- men det er ikke voldsomt mye hellerFor en uke siden var det litt sånn for meg også. Utenom litt av og på vondt i magen så var det noen dager jeg ikke kjente noe særlig, i alle fall ikke noen av de tingene jeg forventet å kjenne. De timene med pause fra vondt i magen begynte jeg nesten å tvile på om jeg i det hele tatt var gravid. Symptomene har tatt seg opp igjen nå. I går begynte luktesansen min å ta helt av og i dag kan jeg plutselig bli overveldet av kvalme pga av lukter som andre ikke en gang merker. Kanskje det er litt stille før stormen for deg også?![]()

Mulig de har gitt opp!Samme herI dag gikk uggenheten over til lett kvalme. Prøvde å spise litt, og det hjalp en kort stund, men ble ganske raskt kvalm igjen. Men klager ikke. Er gjerne kvalm hvis det betyr at det går bra inni der.

Nå har ikke jeg fått positiv test enda engang, så vet ikke hva som er reelt og hva som er ønsketenkning![]()

Jeg har lest at kvalme ofte kommer i uke 6, noen som har opplevd at den plutselig kom?Jeg fikk kvalme akkurat 6+0 med nr2Veldig lite symptomer fortsatt. Kanskje litt ømme pupper, men de føles mer tunge enn ømme for å være ærlig. Ellers er det fortsatt stikk, strekk og trekk i livmor. Jeg er ikke fryktelig trøtt. Jeg er ikke kvalm heller. Vet ikke om jeg håper det fortsetter sånn eller om jeg vil ha mer symptomerJeg har lest at kvalme ofte kommer i uke 6, noen som har opplevd at den plutselig kom?
var ca 6 uker med nr1.jeg gikk fra uggen til mer småkvalm i dag. 6+0. Men absolutt ikke verre enn at det er helt levelig. Var aldri spesielt kvalm med førstemann. Var egentlig et ganske fysisk lett svangerskapVeldig lite symptomer fortsatt. Kanskje litt ømme pupper, men de føles mer tunge enn ømme for å være ærlig. Ellers er det fortsatt stikk, strekk og trekk i livmor. Jeg er ikke fryktelig trøtt. Jeg er ikke kvalm heller. Vet ikke om jeg håper det fortsetter sånn eller om jeg vil ha mer symptomerJeg har lest at kvalme ofte kommer i uke 6, noen som har opplevd at den plutselig kom?
Oi!! Så spennende- det er ille å si at det lover godt når du holder på å spy, men ja- dette lover godtI dag kjenner jeg masse kribling i livmorTror det er mye aktivitet der i dag! Hadde en time i natt mellom klokken 4 og 5 også der det var så ekstremt at jeg måtte hente en bøtte i tilfelle jeg måtte spy
![]()

Er tidligere kvalm nå enn sist, har kjent på ordentlig kvalme siden 5+1, og er 6+1 i dag. Håper det ikke blir alt for ille - sist var det helt håndterbart og kom senere men føler allerede det er mer intenst!