Symptomer

Se der da :love017 Og nå trodde jeg først det var bilde av magen idag:hilarious: Jøsses, tenkte jeg- det var veldig tydelig! Men så la jeg merke til det du skrev, og det virket mer riktig at det var fra 32+2:smiley-ashamed004
Nei. Heldigvis ikke riktig så ille. Selv om det der ikke egentlig var så ille. Følte meg aldri sånn: herregud jeg er så gravid stor.
Tok et bilde av magen nå. Men dette er jo bare luft. Det er jo det sjukeste. Livmoren er jo ikke kommet over skambeinet enda engang :laughing002

Vedlegg

• IMG_1410.jpeg
    IMG_1410.jpeg
    906,8 KB · Visninger: 49
Nei. Heldigvis ikke riktig så ille. Selv om det der ikke egentlig var så ille. Følte meg aldri sånn: herregud jeg er så gravid stor.
Tok et bilde av magen nå. Men dette er jo bare luft. Det er jo det sjukeste. Livmoren er jo ikke kommet over skambeinet enda engang :laughing002
Jada! Jeg ser hva du mener:laughing002 Jeg har ikke kommet dit enda, men gi det 1 uke til så kanskje? Jeg hadde en del luft i går, men idag har det vært mye mindre. Så det der kommer og går litt hos meg:confused005

Jada! Jeg ser hva du mener:laughing002 Jeg har ikke kommet dit enda, men gi det 1 uke til så kanskje? Jeg hadde en del luft i går, men idag har det vært mye mindre. Så det der kommer og går litt hos meg:confused005
Det er så mye sjarmerende greier som følger med å være gravid :laughing002 Føler jeg har glemt så masse.
Synes alt kommer og går her også. Men det er stadig småting som minner jeg må at det skjer noe i kroppen. Og jeg setter pris på det altså. For ganske ofte så tenker jeg: shit i dag er jeg ikke trøtt. Har jeg kjent noe murring i dag? Er jeg uvel, eller er jeg sulten eller innbille jeg meg det. Har jeg ikke vært uvel i dag osv. Er jo redd for at alle sånne småting plutselig skal bli borte:wacky:

Jeg synes du er fin jeg :Heartred
Jeg også synes magen er større.. men her tror jeg det er etter stimuleringen og alle hormonene. Er som et ekstra fettlag på magen den siste måneden :wacky: Skal ikke se bort fra at progrestron også gjør sitt!

Jeg synes du er fin jeg :Heartred
Jeg også synes magen er større.. men her tror jeg det er etter stimuleringen og alle hormonene. Er som et ekstra fettlag på magen den siste måneden :wacky: Skal ikke se bort fra at progrestron også gjør sitt!
Takk :Heartpink men det er så ubehagelig. Gravid med fis liksom:laughing002
Jeg her jobbet hardt og gått ned 10kg siden mars, så har faktisk ikke noe ekstra IVF vekt. Men hadde mer enn nok fra før så. Men da er det liksom bare luft. Sexy greier:laughing002 godt for mannen at han snorker så vi sover på hvert vårt soverom:laughing002

Takk :Heartpink men det er så ubehagelig. Gravid med fis liksom:laughing002
Jeg her jobbet hardt og gått ned 10kg siden mars, så har faktisk ikke noe ekstra IVF vekt. Men hadde mer enn nok fra før så. Men da er det liksom bare luft. Sexy greier:laughing002 godt for mannen at han snorker så vi sover på hvert vårt soverom:laughing002
Så flink du har vært! :Heartred Jeg har gått opp 10 kg siden jeg startet med ivf.. Hahaha ja apropos fising så kan jeg skrive under på det symptomet jeg også :laughing002

Så flink du har vært! :Heartred Jeg har gått opp 10 kg siden jeg startet med ivf.. Hahaha ja apropos fising så kan jeg skrive under på det symptomet jeg også :laughing002
Det er det minst sjarmerende symptomet hittil! Og på grunn av det er jeg faktisk litt glad for at jeg bor alene- nå er det bare hunden som lider… og meg da:laughing002

Det er det minst sjarmerende symptomet hittil! Og på grunn av det er jeg faktisk litt glad for at jeg bor alene- nå er det bare hunden som lider… og meg da:laughing002
Jeg kan også skrive under på dette symptomet, det er altså helt forferdelig :shy: :hilarious:

Jeg kjenner fortsatt ingen symptomer :scratch Så må bare stole på testene. Hvis jeg ikke får masse symptomer så får jeg kanskje en gutt? :hilarious: Vet ikke om dere også har blitt fortalt at et uproblematisk svangerskap betyr at man får en gutt, og problematisk svangerskap betyr jente :hilarious: Samboer håper på gutt :hilarious:

Bortsett fra litt treg mage da, men har generelt sett treg mage så skal lite til der. Ingen luft i magen til tross for treg mage :hilarious:

Jeg kjenner fortsatt ingen symptomer :scratch Så må bare stole på testene. Hvis jeg ikke får masse symptomer så får jeg kanskje en gutt? :hilarious: Vet ikke om dere også har blitt fortalt at et uproblematisk svangerskap betyr at man får en gutt, og problematisk svangerskap betyr jente :hilarious: Samboer håper på gutt :hilarious:
Jeg hadde det rimelig likt med begge mine, og har en av hver :hilarious:

Jeg hadde det rimelig likt med begge mine, og har en av hver :hilarious:
Ja får bare håpe det fortsetter å være uproblematisk uansett, men av en eller annen grunn så tenker jeg at det er en gutt jeg får? Vet ikke om noen andre her har fått noen tanker om kjønn enda? Blir interessant å se om det stemmer etter uker 10 :scratch

Ja får bare håpe det fortsetter å være uproblematisk uansett, men av en eller annen grunn så tenker jeg at det er en gutt jeg får? Vet ikke om noen andre her har fått noen tanker om kjønn enda? Blir interessant å se om det stemmer etter uker 10 :scratch
I andre graviditet så hadde jeg skikkelig magefølelse på gutt veldig tidlig, men det endret seg da formen holdt seg likt som med jenta. Men det ble gutt. Denne gangen har jeg magefølelse på gutt igjen, så kanskje jeg skal holde på magefølelsen denne gangen :hilarious: nå er håpet bare at alt er bra ❤️

Blir jo spennende å se videre, om magefølelsen din stemmer :p

Jeg har fått en følelse på jente, forrige gang det ble kjemisk hadde jeg skikkelig følelse på gutt. Blir spennende!!

Jeg tror for å være helt ærlig hadde jeg ikke kjent så mye symptomer hvis jeg ikke hadde gått på cyclogest. Den er jo med å booster mye progesteron og kan forsterke endel symptomer (visstnok)! Og det er jo flere her i marsgruppa med symptomer som tar cyclogest :Heartred

Jeg har magefølelse på jente, gøy å lese at vi er flere som har magefølelse på kjønn allerede :love7

Jeg har fått en følelse på jente, forrige gang det ble kjemisk hadde jeg skikkelig følelse på gutt. Blir spennende!!

Jeg tror for å være helt ærlig hadde jeg ikke kjent så mye symptomer hvis jeg ikke hadde gått på cyclogest. Den er jo med å booster mye progesteron og kan forsterke endel symptomer (visstnok)! Og det er jo flere her i marsgruppa med symptomer som tar cyclogest :Heartred
Haha ja, det er jo faktisk mange som går på cyclogest :hilarious: Men jeg er jo veldig glad for å slippe unna symptomer selv :happy: Men interessant å høre om symptomer andre har og hva som er normalt.

Jo jeg slet med et symptom forrige uke, sånn skikkelig slet. Jeg var jo på festival forrige uke fra onsdag til og med lørdag, og da gikk jeg hjem hver dag etter klokken 23. Jeg frøs skikkelig mye hver eneste kveld etter at solen gikk ned. Gikk visstnok i shorts eller skjørt og T-skjorte, men tenkte en hettegenser over T-skjorten ville være nok når det var 18 til 20 grader ute. Måtte kjøpe meg en sånn tykk flisjakke i tillegg, og frøs selv med tykk flisjakke over hettegenseren. Visste ikke at det var en gravid greie, men tydeligvis går blodet hovedsakelig til magen nå, så derfor kan man fryse mye. Spesielt hvis blodsukkeret er lavt i tillegg. Så det er verdt å tenke på når dere skal på ferie i sommer til et varmt sted og det blir litt kjøligere på kvelden :scratch

Har fortsatt så ømme bryst! Innimellom tar jeg meg selv i å presse på dem, bare for å sjekke at jeg fortsatt er gravid. Håper ikke jeg er den eneste!

Back
Topp