Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herI dag er jeg kvalm. Ikke sånn «lure på om det er psykisk/ er jeg kvalm eller sulten»-kvalm, men kvalm.
hardt å være på jobb!

.Helt likt her! Jeg hadde det sånn med begge de to første, men murringene var vondere første gang. Denne gangen har jeg fått kvalmestillende på forhånd i håp om at det skal hjelpe, men jeg har ikke helt troaHar ømme og større bryst, konstant sulten og murringer i livmor i en ukes tid nå. Kjenner igjen symptomene fra sist jeg var gravid i 2021. Da kom kvalmen i uke 6 og varte til babyen kom ut. Så blir spennende å se om det samme gjentar sæi denne runden.

Ja, jeg har også fått det. Men jeg får det innimellom i vanlig syklus også. Kan ikke si at jeg har følt meg glødende i tidligere graviditeterFlere som har fått uren hud iform av kviser? De sier jo at huden liksom skal gløde i Graviditeten![]()

Er bare 5+3 så synes det var veldig tidlig! Når er det egentlig vanlig at kvalmen kommer?Vanligvis fra uke 6, så er ikke uvanlig at det begynner så smått. Mener jeg har lest noe om at det kan komme ganske tidlig når man bruker progesterontilskudd. Kjenner på det selv til og fra. Er ikke sikkert det blir mere, er mange som ikke er kvalme i svangerskapetHar kjent på litt uggenhet de siste par dagene. Og i dag våknet jeg med enda mer uggenhet/kvalmeEr bare 5+3 så synes det var veldig tidlig! Når er det egentlig vanlig at kvalmen kommer?
Jeg kjenner litt på det for første gang i dag. Jeg er 5+1i dag. Men jeg har vært dårlig fra uke 5 til fødsel i begge de tidligere graviditetene så jeg er ikke sikker på hvor mye som er reelt og hvor mye som er psykisk. Jeg går jo rundt å venter på kvalmenHar kjent på litt uggenhet de siste par dagene. Og i dag våknet jeg med enda mer uggenhet/kvalmeEr bare 5+3 så synes det var veldig tidlig! Når er det egentlig vanlig at kvalmen kommer?

Håper det blir sånn for meg og! Hittil kjenner jeg også bare litt uvel/ lett kvalme. Men går ganske greit. Bare håper at det ikke blir merVanligvis fra uke 6, så er ikke uvanlig at det begynner så smått. Mener jeg har lest noe om at det kan komme ganske tidlig når man bruker progesterontilskudd. Kjenner på det selv til og fra. Er ikke sikkert det blir mere, er mange som ikke er kvalme i svangerskapetMed datteren min ble det aldri mer enn å føle seg «uvel», så satser på det samme nå.
Usj,så kjedelig at du har vært ordentlig rammet før. Kan lett se for meg at man bare går å venter på at det skal komme med barn nr 3 da..Jeg kjenner litt på det for første gang i dag. Jeg er 5+1i dag. Men jeg har vært dårlig fra uke 5 til fødsel i begge de tidligere graviditetene så jeg er ikke sikker på hvor mye som er reelt og hvor mye som er psykisk. Jeg går jo rundt å venter på kvalmen![]()
Håper du slipper unna det verste da!Jeg kjente på litt uggenhet før 4+0, jeg! Men det kan også ha vært psykisk! Fra fredag (4+0) har jeg definitiv kjent med en tidvis uvel følelse. Ikke kvalm helt, men litt på kanten til kvalm. Det kan absolutt være cyclogesten- men jeg har ikke hatt det tidligere når jeg har gått på cyclogest… Tar det som et tegn på at hcg øker,jegHar kjent på litt uggenhet de siste par dagene. Og i dag våknet jeg med enda mer uggenhet/kvalmeEr bare 5+3 så synes det var veldig tidlig! Når er det egentlig vanlig at kvalmen kommer?