Symptomer

Symptomer lar fortsatt vente på seg. Er kanskje litt trøttere og mer oppblåst enn vanlig, men kan også hende jeg innbiller meg det fordi jeg ikke har noen symptomer ellers. Har dog fått sånne cystekviser som jeg ikke har hatt siden forrige svangerskap. Første gang jeg har blitt glad for å få cystekvise liksom :hilarious:

Tror ikke kvalmen kom før i uke 7 sist kanskje, men da varte den igjen til uke 20… får bare vente å se.

Enn så lenge våkner jeg bare tidlig og er litt trøttere enn vanlig på ettermiddagen . Litt stikkinger i livmor som gir meg panikk nå og da. Brystene var mer ømme før positiv test enn etter, nå er de tilbake til sitt følsomme jeg :hilarious:

Fortsatt veldig kvalm og trøtt, 6+4 i dag. Fikk kvalmestillende i går, og syns kanskje de har hatt en bitteliten effekt til nå, går på laveste dose, og kan eventuelt øke til det dobbelte fra i morgen hvis ikke jeg merker bedring. Får i meg veldig lite mat/drikke. Men fikk pushet meg på jobb i dag

Jeg er altså så kvalm, hele tiden ‍ Spise ofte for å holde det i sjakk, men kvalmen kommer snikende etter 1 time ‍ Oppblåst og skikkelig trøtt Kjent litt på de humørsvingningende også

Begynt å få litt ubehag/vondt i puppene på sidene, men ellers bare veldig trøtt hele tiden, og surrer!!! Jeg er en som surrer fælt fra før, men nå er det helt krise... drømmer mer enn vanlig og ellers veldig luft i magen av cyclogest da.
Jeg føler meg aldeles ikke gravid så det er enda ganske fjernt.

Jeg har hatt masse stikninger i magen, og mye mensen-murringer i ryggen. Blir jo helt paranoid og må sjekke hele tiden at det ikke faktisk er mensen som kommer Har hatt det litt over en uke allerede, og er 4+2 idag. Men ikke noe blod, og veldig sterke streker på testene nå, så prøver å roe meg med at det er normalt. Andre som har hatt det sånn?

Idag har jeg lite symptomer, litt murring på morningen idag og litt høy puls men ellers kjenner jeg lite så nå har jeg kjøpt en digital-test til.. :hilarious:

Jeg er på 4+6 og er sååå kvalm, sliten, ømme pupper, halsbrann, murring i livmor, hodepine, leddsmerter og kjempesliten! Men greit å nevnte at jeg har en kronisk lidelse som forhåpentligvis er grunnen til at jeg har såpass mange symptomer såpass tidlig

Begynner også å bli kvalm nå. Særlig morgen og kveld. Har også konstant vond smak i munnen. Tenker jeg kjøper Postafen i morgen, etter råd fra legen kan det være greit å ta det på kvelden, da gjør det ikke så mye å bli trøtt av medisinen. Og kanskje virker effektet helt til morgenen.

Myyyye murringer og uggen, men ikke så mye at jeg må kaste opp. Kroppen ser helt merkelig ut også. Ser ut som jeg er langt på vei, men er nok bare masse vann i kroppen:hungry:

Vært ekstremt oppblåst de siste dagene. Mannen lurer på hva som skjer siden magen bråker sånn etter vi har lagt oss :hilarious: I tillegg er kvalmen og hodepinen stadig innom. Men ikke så ille at jeg må kaste opp:)

Jeg har ikke ømme bryter eller noe, jeg :bag: våkner tidlig og er litt trøtt. Ellers ingenting. Det gjør meg nesten bekymra, men det kommer vel symptomer med tid og stunde

Jeg har hatt masse stikninger i magen, og mye mensen-murringer i ryggen. Blir jo helt paranoid og må sjekke hele tiden at det ikke faktisk er mensen som kommer Har hatt det litt over en uke allerede, og er 4+2 idag. Men ikke noe blod, og veldig sterke streker på testene nå, så prøver å roe meg med at det er normalt. Andre som har hatt det sånn?
Jeg hadde det også sånn, googlet meg fram til at det var normalt :happy: Er nå 6+6 og ikke like ille som det var.:)

Og DER meldte kvalmen sin ankomst :sick006 6+2 i dag. Har hatt lite symptomer siste uka, så har gått og ventet litt på det.

bare murringer, tunge pupper og litt såre nipler her enda. Gi meg litt kvalme pliiis :hilarious:

Ømme og litt hovne pupper, murring i rygg og mage som kommer og går, økt appetitt, høyere hvilepuls, sover dårlig om natten med masse oppvåkninger og sliter med å sovne igjen :banghead: men er bare glad jeg ikke er kvalm og spyr.

Uggen/kvalm når det er lenge siden forrige måltid, såre nipler, murringer, utflod, høyere puls. Men glemmer stadig at jeg er gravid :hilarious:

Back
Topp