Symptomer

Føler meg uggen, var ille i går, ikke like ille i dag, men det er der. Og så kjenner jeg murringer
 
Føler meg ikke gravid og tar meg selv i å minne meg på det. Bortsett fra at jeg er litt trøtt og hukommelsen min er heeeeelt på tryne :knegg:
 
fryktelig trøtt idag, og våknet med 90 i puls :hilarious: Sleit med blodtrykksfall sist, merker det begynner å komme nå også når jeg reiser meg. Ellers lite, bare murringer
 
I dag har kvalmen/uggenheten kommet for fult. Er sååå dårlig, men spyr ikke. I tillegg kom trøttheten i går, var helt kake. La meg klokken 17:00 i går, og sov helt frem til 07:00 i dag, forutenom noen dooppvåkninger :arghh: kvalmen kan jeg leve med, for jeg fungerer. Men den trøttheten her, fy fader, værste jeg har vært med på. Fungerer ikke i det hele tatt, kunne sovnet stående. Noen som har tips mot trøtthet? :hilarious:
 
Trøtt, trøttere, trøttest her også :hilarious: Sovna 21 igår, da hadde jeg kjempa siden kl 20 for å holde meg våken. Og halsbrannen begynner å melde sin ankomst, bare å kjøpe gaviscon snart:wtf:
 
Kjeeeempeømme, større pupper, litt murringer nå og da. Går mye på do, men det gjorde jeg også før jeg ble gravid, så usikker på om det er noe mer enn normalt. Ikke noe trøtt, og ikke noe kvalm, så går egentlig bare å venter på det. 5+5 i dag
 
Back
Topp