Symptomer

Veldig lite symptomer egentlig. Markant trøttere og pupper som går fra å hyle og syte, til å holde helt kjeft. Til og bli gal av

Første symptom var enorme menger med blankt utflod. :bag: Nå har det roet seg litt heldigvis, for det var myye :smiley-ashamed004
Har vonde pupper som stikker og murrer ofte, og begynt å kjenne på småkvalme :nailbiting:

HAha. Så flink du er da. Jeg er vanligvis flink på matlaging men tomatsuppa jeg prøvde på for første gang sist smakte høgg. Huff så stygg den var. Advarte familien mot å spise den :laughing002
Jeg har spist tomatsuppe både til lunsj og middag i dag :hilarious: posesuppe til lunsj, hjemmelaget til middag

Æ klikka og han bare nå syns du over driver. Så nå har det vært dårlig stemning her hjemme.
Er dere gravid med første? Da jeg var gravid med førstemann så kunne det lett bli litt dårlig stemning mellom meg og samboer det første trimesteret. Heldigvis ble det bedre etter hvert som magen ble synlig og det var lettere for ham å se endringene som jeg lenge hadde kjent på, samtidig som at humørsvingningene dabbet litt av. Det burde ikke være nødvendig at de skal kunne se magen vokse før de blir mer hensyns- og forståelsesfulle, det er noe de burde være fra start. Det virker som at noen partnere trenger mer tid på å omstille seg og kanskje bli vant til både humørsvingningene våre og generelt hvordan dagsformen vår virkelig kan ha blitt snudd på hodet.

Er dere gravid med første? Da jeg var gravid med førstemann så kunne det lett bli litt dårlig stemning mellom meg og samboer det første trimesteret. Heldigvis ble det bedre etter hvert som magen ble synlig og det var lettere for ham å se endringene som jeg lenge hadde kjent på, samtidig som at humørsvingningene dabbet litt av. Det burde ikke være nødvendig at de skal kunne se magen vokse før de blir mer hensyns- og forståelsesfulle, det er noe de burde være fra start. Det virker som at noen partnere trenger mer tid på å omstille seg og kanskje bli vant til både humørsvingningene våre og generelt hvordan dagsformen vår virkelig kan ha blitt snudd på hodet.
Ja det e våres første ilag. Og hans første. Æ har 2 fra før.

Murringer i livmor, litt ømme pupper og tisser oftere. Ifølge terminkalkulator er jeg 4+3 uker på vei :)

Har kjent at det strekker seg i livmora de siste dagene. Litt stråling nedover lysken også. Spennende og skummelt på en gang:smiley-ashamed004

Ja det e våres første ilag. Og hans første. Æ har 2 fra før.
Ja så da har han ikke vært borti dette før. Iom at du har vært gravid flere ganger tidligere så burde han jo vite bedre enn å si at du leser på deg symptomer:banghead: Er det noen som har peiling her så er det jo deg, og det er jo uansett egentlig uavhengig av om du hadde vært gravid tidligere el ikke. Kun de som er gravide kjenner best på hvordan det føles for dem i akkurat det svangerskapet. Her er det viktig å forsøke å få til en ordentlig samtale med partner om forventninger til hverandre dette svangerskapet. Partnerens jobb under svangerskapet er bl.a. å velge sine kamper og sine ord med omhu for ikke å tappe deg ytterligere for energi ved å starte en unødvendig krangel/diskusjon. Han må prøve å vise hensyn og være litt hjelpsom/støttende, og så kan vi (gravide) prøve å telle til ti før vi evt går fra 0 til 100:shy: Det må i hvert fall jeg prøve på!:hilarious:

Jeg har mye murringer i mage og rygg. Kvalme som kommer og går. Hele tiden sulten men ikke matlyst. Og veldig tørst og tisse mye.

Ja så da har han ikke vært borti dette før. Iom at du har vært gravid flere ganger tidligere så burde han jo vite bedre enn å si at du leser på deg symptomer:banghead: Er det noen som har peiling her så er det jo deg, og det er jo uansett egentlig uavhengig av om du hadde vært gravid tidligere el ikke. Kun de som er gravide kjenner best på hvordan det føles for dem i akkurat det svangerskapet. Her er det viktig å forsøke å få til en ordentlig samtale med partner om forventninger til hverandre dette svangerskapet. Partnerens jobb under svangerskapet er bl.a. å velge sine kamper og sine ord med omhu for ikke å tappe deg ytterligere for energi ved å starte en unødvendig krangel/diskusjon. Han må prøve å vise hensyn og være litt hjelpsom/støttende, og så kan vi (gravide) prøve å telle til ti før vi evt går fra 0 til 100:shy: Det må i hvert fall jeg prøve på!:hilarious:
Takk for støtte og gode råd. Det er gull å ha i denne gruppa ♥️

Har tilnærmet null symptomer på graviditet. Puppene er kanskje litt ømme, men det varierer også. Våknet opp i dag uten noe form for ømmhet der. Kjenner det stresser meg veldig :sorry: Litt trett på kvelden kanskje og litt økt utflod. Er 6+1 i dag

Har tilnærmet null symptomer på graviditet. Puppene er kanskje litt ømme, men det varierer også. Våknet opp i dag uten noe form for ømmhet der. Kjenner det stresser meg veldig :sorry: Litt trett på kvelden kanskje og litt økt utflod. Er 6+1 i dag
Føler på akkurat det samme! Vurderer å ringe legen og få ta hcg. :wacky:

Jeg har definitivt fått økt luktesans, er nå på vei å levere vaskepulver tilbake i butikken fordi det luktet for mye selv om jeg ikke har åpnet pakken, klarer ikke ha den i hus reagerer å på sko i gangen som jeg synes lukter kattepiss…. Å ingen andre i huset reagerer. Er 6uker på vei! Ellers ømme bryster å noe kvalme, ingen oppkast så innbiller meg at kvalmen er innbilt, hadde ikke det i mitt forrige svangerskap!

begynner så vidt og få litt kvalme. Håper det holder seg på et lavt nivå. Ømme bryster, sjukt trett, og mye murringer i magen

Masse murringer og større pupper, så langt kun ett innfall av akutt kvalme. Mistet matlysten og har enda ikke fått ulvehungeren fra sist. Treg mage, må snart starte med en Kiwi til dagen.

Back
Topp