Symptomer

Denne gangen i forhold til sist jeg mistet med MA så føler jeg meg veldig gravid. Først kun ømme bryster, så treg i magen. Så nå i uke 5 kom kvalmen, som jeg aldri har opplevd i tidligere svangerskap. Kaster ikke opp men er uvell, spesielt om det går lang tid mellom måltid. Men så er magen det motsatte av treg nå plutselig skjer mye rart altså. Kan vell å si at jeg føler meg veldig oppblåst!

Han sir at vi har ikke vist om det i mer enn en uke. Og æ har lest meg opp til symptomene æ føle .
Det er jo bare ikke ‘litt’ provoserende engang:bored: Jeg foreslår at han hiver seg i lesinga han også så han kanskje kan forstå deg bedre. Det er ikke sånn at symptomene først kommer når magen synes eller når han tenker at nå har det gått lang nok tid så nå kan du kjenne på symptomer. Han skal være glad han ikke sa det der til meg for jeg hadde ikke blitt særlig blid:shifty::hilarious:

Har nå fått vondt i puppene

Det er jo bare ikke ‘litt’ provoserende engang:bored: Jeg foreslår at han hiver seg i lesinga han også så han kanskje kan forstå deg bedre. Det er ikke sånn at symptomene først kommer når magen synes eller når han tenker at nå har det gått lang nok tid så nå kan du kjenne på symptomer. Han skal være glad han ikke sa det der til meg for jeg hadde ikke blitt særlig blid:shifty::hilarious:
Æ klikka og han bare nå syns du over driver. Så nå har det vært dårlig stemning her hjemme.

Flere som ser ut som har gått tilbake til puberteten? Popper ut den ene kvisa etter den andre her… har fått en mega på haka som jeg nærmest kan kjenne pulserer :sad015

Er skikkelig plaget med huden. Så står jo 20 min i speilet hver kveld og piller og klemmer så ser ikke ut...:crybaby2

I dag kom kvalmen sigende, husker ikke hvor lenge den varte forrige gang.. Heldigvis på kvelden, jeg tror ikke jeg vil klare å fungere hvis den melder sin ankomst på morningen og :bag:
Stuptrøtt hele dagen, verst er det på ettermiddagen..
Sover dårlig på natta, fordi det er varmt/eller jeg er varm, drømmer mye, og tidvis ømme bryst. Og, sure oppstøt:smiley-ashamed004

Kvalmen har begynt å snike seg innpå.. Begynte i uke 7 sist så håpte egentlig jeg hadde et par uker igjen :hungover:

Til dere som har vært kvalme i tidligere svangerskap - sånn type kvalme som varer fra morgen til kveld og er ganske overdøvende - når gikk det over? Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap, denne gangen er det ikke så ille så har litt forhåpninger om at det kanskje går over etter første trimester!

Til dere som har vært kvalme i tidligere svangerskap - sånn type kvalme som varer fra morgen til kveld og er ganske overdøvende - når gikk det over? Jeg hadde hyperemesis i forrige svangerskap, denne gangen er det ikke så ille så har litt forhåpninger om at det kanskje går over etter første trimester!
Ble mye bedre rundt uke 11, men spydde fortsatt innimellom frem til uke 20. Da var det dog mye enklere å «styre» og holde i sjakk.

Altså, jeg fikk akutt sykt lyst på tomatsuppe. Lager vanligvis gode hjemmelagde, men nå har jeg sååå lyst på sånn pose :hilarious: er det tegn til første craving?

Altså, jeg fikk akutt sykt lyst på tomatsuppe. Lager vanligvis gode hjemmelagde, men nå har jeg sååå lyst på sånn pose :hilarious: er det tegn til første craving?
HAha. Så flink du er da. Jeg er vanligvis flink på matlaging men tomatsuppa jeg prøvde på for første gang sist smakte høgg. Huff så stygg den var. Advarte familien mot å spise den :laughing002

HAha. Så flink du er da. Jeg er vanligvis flink på matlaging men tomatsuppa jeg prøvde på for første gang sist smakte høgg. Huff så stygg den var. Advarte familien mot å spise den :laughing002
Hahaha nå måtte jeg le :hilarious: Jeg bruker oftest en oppskrift fra Trines matblogg, men tar alltid bare det jeg har for hånden med den som base:cool:

5+6 hvor mye magesmarter er egentlig normale magesmerter? på dagtid har jeg mye murring, men på natta kan det være skikkelig ille. har flere ganger enten rett før jeg sovner, eller rundt 2-3 om natta voknet med skikkelig vondt i nedre mage. Pleide å sove meg gjennom det meste, og nå føler jeg at jeg våkner nesten hver natt. Har vært sånn et par uker nå

Mye murring i korsryggen- ubehagelig. Hadde ikke noe tilsvarende i første svangerskap så det gjør meg litt mer «on edge».. måtte bare de neste ukene gå fort og denne spiren klore seg fast <3

Back
Topp