Symptomer?

IsThisReal

Gift med forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Februarbarna 2023
Hvilke tegn og symptomer har du på at du er gravid?

:):)

Jeg starter ;)

Er ekstremt sliten og trøtt (folk påpeker at jeg ser sliten ut) også er jeg syk på uke nr 2 med forkjølelse og feber. (Ja det er faktisk et symptom jeg har :hilarious:

Utenom det har jeg murringer nederst i magen og det kjennes ut som mensensmerter.
Har vært ekstremt dårlig i magen og veldig oppblåst hele forrige uke :dead:

Har lite symptomer. Tidvis bittelitt øm i puppene og bittelitt mensenmurring. Hadde noen dager med episoder av halsbrann. Det som gjør meg stuss er smerter i bekkenet. Har før vært plaget med bekkenet men vært veldig fin det siste året. Så blir spennende fremover;)

Bare litt murringer og veldig trøtt. Hadde jeg ikke tatt test så hadde jeg aldri tenkt at jeg er gravid

Litt mer murringer idag. Litt stress da jeg føler puppene ikke er øm.. men de har bare vært bittelitt ømme da. Alt stresser meg

Litt mer murringer idag. Litt stress da jeg føler puppene ikke er øm.. men de har bare vært bittelitt ømme da. Alt stresser meg
Skjønner akkurat hvordan du har det.. går hele tiden å sjekker trusa :hilarious:

Går liksom ikke helt opp for en ar man er gravid før det blir litt mer «synlig» eller det er lang nok tid siden sist mens. Underbevisstheten min vertfall tror jeg går å tenker at jeg ikke er gravid, men at kroppen bare spiller meg ett puss

Ingen symptomer enda, så stoler ikke helt på den positive testen kjenner jeg :nailbiting: Sist var jeg helt utslitt på den tiden hero_O

Ingen symptomer enda, så stoler ikke helt på den positive testen kjenner jeg :nailbiting: Sist var jeg helt utslitt på den tiden hero_O
Kjenner meg igjen. Jeg har heller ingen symptomer.(bortsett fra at jeg er forkjølet da) men ingen ømme pupper eller slikt som jeg hadde sist!

Av erfaring tar et par uker før symptomene kommer her, så jeg stresser ikke med det :) Er jo egentlig ganske slitsomt å ha dem :hilarious:

Jeg har pittelitt ømme brystvorter nå, og fortsatt litt murringer nederst i magen.
Ellers intet nytt :hungry: Tar gjerne i mot alt av symptomer jeg :hilarious::hilarious:

Jeg er skikkelig sliten og trøtt hele tiden. Kan føle litt kvalme rett etter jeg har spist, men det kan være jeg som innbiller meg ting! Haha

Jeg er gravid for første gang og stresser veldig. Har endel vondt nederst i magen og noe på sidene, men leser meg frem til at dette er normalt? Kanskje antydning til såre bryster. Er i uke 4+0 i følge menstermin.

Jeg er gravid for første gang og stresser veldig. Har endel vondt nederst i magen og noe på sidene, men leser meg frem til at dette er normalt? Kanskje antydning til såre bryster. Er i uke 4+0 i følge menstermin.
Gratulerer :Heartblue

Skjønner godt at det oppleves skummelt med disse vondtene, men du har helt rett i at det er fullstendig normalt :)

Livmoren skal igjennom mange forandringer framover, og ikke minst vokse masse!

Av erfaring tar et par uker før symptomene kommer her, så jeg stresser ikke med det :) Er jo egentlig ganske slitsomt å ha dem :hilarious:
Oog bare en time etter at jeg skrev dette ble jeg akutt kvalm fordi jeg var sulten :hilarious: Ble også kvalm da vi kjørte 8 minutter med bilen og kvalm da jeg skulle gå for å hente i barnehagen. Så nå er det i gang... Har ikke kastet opp i tidligere svangerskap, så håper det holder seg sånn denne gangen også.

Oog bare en time etter at jeg skrev dette ble jeg akutt kvalm fordi jeg var sulten :hilarious: Ble også kvalm da vi kjørte 8 minutter med bilen og kvalm da jeg skulle gå for å hente i barnehagen. Så nå er det i gang... Har ikke kastet opp i tidligere svangerskap, så håper det holder seg sånn denne gangen også.
Haha :hilarious:
Misunner deg faktisk! Hvor enn sykt det er

Back
Topp