Hvilke tegn og symptomer har du på at du er gravid?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Skjønner akkurat hvordan du har det.. går hele tiden å sjekker trusaLitt mer murringer idag. Litt stress da jeg føler puppene ikke er øm.. men de har bare vært bittelitt ømme da. Alt stresser meg

Så godt å høre at jeg ikke er den eneste. Nesten som jeg ikke tør å tørke meg i frykt for at det skal være blodSkjønner akkurat hvordan du har det.. går hele tiden å sjekker trusa![]()

Kjenner meg igjen. Jeg har heller ingen symptomer.(bortsett fra at jeg er forkjølet da) men ingen ømme pupper eller slikt som jeg hadde sist!Ingen symptomer enda, så stoler ikke helt på den positive testen kjenner jegSist var jeg helt utslitt på den tiden her
![]()
Tar gjerne i mot alt av symptomer jeg 

GratulererJeg er gravid for første gang og stresser veldig. Har endel vondt nederst i magen og noe på sidene, men leser meg frem til at dette er normalt? Kanskje antydning til såre bryster. Er i uke 4+0 i følge menstermin.

Oog bare en time etter at jeg skrev dette ble jeg akutt kvalm fordi jeg var sultenAv erfaring tar et par uker før symptomene kommer her, så jeg stresser ikke med detEr jo egentlig ganske slitsomt å ha dem
![]()
Ble også kvalm da vi kjørte 8 minutter med bilen og kvalm da jeg skulle gå for å hente i barnehagen. Så nå er det i gang... Har ikke kastet opp i tidligere svangerskap, så håper det holder seg sånn denne gangen også.HahaOog bare en time etter at jeg skrev dette ble jeg akutt kvalm fordi jeg var sultenBle også kvalm da vi kjørte 8 minutter med bilen og kvalm da jeg skulle gå for å hente i barnehagen. Så nå er det i gang... Har ikke kastet opp i tidligere svangerskap, så håper det holder seg sånn denne gangen også.