God og varm
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halsbrannvisste ikke at man kunne plages med det så tidlig
Hadde det litt nå og da begynnelsen, men siste uka kanskje harjeg hatt det her dag. Noen med tips til meg?
![]()
Her ogsåHalsbrannvisste ikke at man kunne plages med det så tidlig
Hadde det litt nå og da begynnelsen, men siste uka kanskje harjeg hatt det her dag. Noen med tips til meg?
![]()
Har fått tips om mandler her inne, men har ikke testet det. Ellers lever jeg på yoghurt og melk om dagen for å dempe det.. Love hearts spiste jeg mye sist svangerskap, men det er jo ikke akkurat det beste alternative på sikt. Ikke har jeg lyst på søtsaker om dagen heller, så det er et nei fra meg på love hearts også…Noen sier drikk melk eller spis love hearts. For meg ble "link"- tyggi fra apoteket redningen sist graviditet.Halsbrannvisste ikke at man kunne plages med det så tidlig
![]()
)
blir fort andpusten, høres ut som jeg har trent når jeg går opp trapper nesten.. Og utflod, massevis
men trenger å få se bebis igjen snart nå..Godt det ikke bare er meg. Kjenner formen er tilnærmet normal, med få unntak som utflod, fort anpustet, trøtt og ligamentsmerter. Har en siden tul kjent meg litt i limbo.. ikke er jeg dårlig som de første mnd, og ikke kjenner jeg barnet som jeg har sett er der. Bekymrer meg altfor mye og gleder meg vilt til jeg kan kjenne barnets bevegelser. Mulig jeg da kan slappe mer av frem mot fødsel11+6 og formen er altfor god
Heldigvis bare 1 uke til TUL, kjenner jeg trenger den nå.. Har jo ingen symptomer på at noe skal være galt, så burde vel egentlig bare nyte at formen blir bedre og bedre.
Hm.. Noen symptomer jeg kanskje har nå.. Litt uggen innimellom, men langt ifra kvalm som jeg har vært. Svingbart humør kanskje,blir litt fort irritert eller lei meg. Strekker til i ligamenter (?) ved rask bevegelse. Kjenner en liten kul neders i magen, spesielt når jeg ligger på ryggen. Kløe på mage, bryster, ... Uten grunn, det bare klørblir fort andpusten, høres ut som jeg har trent når jeg går opp trapper nesten.. Og utflod, massevis
Så da er det vel kanskje litt symptomer allikevelmen trenger å få se bebis igjen snart nå..

Akkurat som meg.. Det er litt fælt egentlig, samtidig som det er veldig godt å ikke være i dårlig form..Godt det ikke bare er meg. Kjenner formen er tilnærmet normal, med få unntak som utflod, fort anpustet, trøtt og ligamentsmerter. Har en siden tul kjent meg litt i limbo.. ikke er jeg dårlig som de første mnd, og ikke kjenner jeg barnet som jeg har sett er der. Bekymrer meg altfor mye og gleder meg vilt til jeg kan kjenne barnets bevegelser. Mulig jeg da kan slappe mer av frem mot fødsel![]()
![]()

Jupp. Våken fra 4-8 i morrest. Skjer ganske ofte om dagen føler jeg.Sliter så sykt med søvnenVåkner hver natt i 3-4 tiden, og så blir det i hvertfall et par timer med snurring før jeg sovner igjen! Noen andre som har det sånn?
Samme her.. Har sovet dårlig siden uke 6. Våkner mange ganger iløpet av natta. Kl. 5 er jeg lys våken… Hvis jeg er heldig dupper jeg av etter et par timer..Sliter så sykt med søvnenVåkner hver natt i 3-4 tiden, og så blir det i hvertfall et par timer med snurring før jeg sovner igjen! Noen andre som har det sånn?

Litt beroligende egentlig