Symptomer?

Mine symptomer har kommet og gått noen ganger.. total mindfuck når alle symptomene er svake eller borte en dag, for så å komme tilbake histen og pisten neste dag. Har våknet noen netter av intens svie I hoftene, på sidene altså. Roet seg ganske rask når jeg la meg på ryggen.. Noen andre som har opplevd det? Og er det andre som har "mistet" symptomer ? Er 9+5 i dag.

Mine symptomer har kommet og gått noen ganger.. total mindfuck når alle symptomene er svake eller borte en dag, for så å komme tilbake histen og pisten neste dag. Har våknet noen netter av intens svie I hoftene, på sidene altså. Roet seg ganske rask når jeg la meg på ryggen.. Noen andre som har opplevd det? Og er det andre som har "mistet" symptomer ? Er 9+5 i dag.
Opplever det samme her, er 9+4 i dag, og symptomer kommer og går og har gjort det i de siste 2-3 ukene. Blir helt gal

Opplever det samme her, er 9+4 i dag, og symptomer kommer og går og har gjort det i de siste 2-3 ukene. Blir helt gal
Skal bli godt å forbi første trimester og oul. Håper jeg klarer å slappe av og nyte svangerskapet da:)

Jeg opplevde akkurat det samme med halve kroppen ved hoften / mot ryggen i natt. Ga seg når jeg la en pute under ryggen. Håper ikke dette blir standard :nailbiting:

Jeg opplevde akkurat det samme med halve kroppen ved hoften / mot ryggen i natt. Ga seg når jeg la en pute under ryggen. Håper ikke dette blir standard :nailbiting:
Det håper ikke jeg heller:wtf:

Konstant trøtt - og den med å vere trøtt og sliten har eg allerede slitt med som følge av hypotyerose. Så no er det heilt gale blitt. Eg overlever akkurat jobb - og så er det rett heim på sofaen:dead:

Søve dårlig om nettene - drømme masse heilt løgne ting. Alltid trøtt når eg våkna om morgonen.

Konstant uvelsfølelse. Kvalm/svolten-følelse om kvarandre. I det eine augneblinket vil eg ha den og den maten, den neste klarar eg ikkje tanken på det. Ein konstant jakt etter å finne noko så kan døyve uvelheten

Slit med luft/forstoppelse. Men ser ikkje korleis eg skal klare ta Dulphalac for det osv. Prøver å drikke godt..

Brysta er harde og spente, og har vokst.

Lite ligamentsmerter - huska eg hadde meir av det dei to forrige svangerskapa (før dei endte med MA). Hadde meir fysisk jobb dei gongane - jobba som sjukepleiar og hadde travle dagar. Så hugsa det var tidvis vondt å gå og eit par utrop ila arbeidsdagen for det dreiv å hoppa og strekte seg innvendig.

Sjølv med dei symptoma eg har, er eg livredd eg har lite symptomer og alt kjem til å gå galt.. Men ein må berre halde motet oppe og tenke det går vegen denne gongen :Heartred

Klarer ikke å drikke pepsi max lengre! Kjemperart, jeg har vært skikkelig avhengig tidligere
Jeg opplever akkurat det samme med cola zero! Savner en iskald boks, men smaker jo ikke godt i det heletatt :hilarious:

10+1, og jeg har alle. Trur ikke jeg overdriver engang. Finnes det et symptom, så har jeg det. :mad: :hilarious:
Forstoppa, tissatreng, ligament, bekkenplager, trøtthet, svimmelhet, kvalme/oppkast, prikking i bein, rar smak i munn, store vonde pupper, utflod, forferdelig luktesans, rar smakssans, oppblåst som fy, elendig kondis.

Håper det roer seg snart :hilarious:

Lurer på om noen har stikking i den ene eller andre siden noen gang? Kjennes ut som at de stikkes i eggstokken, og noen gang stråler nedover lårene eller mot ryggen. Det varer ikke lenge. Er 8+5, har vart 2x pa TUL, sett babysen :Heartred, så det kan ikke være graviditet utafor livmor. Lurer om ligament smertene kjennes sånn ut?

Kvalm til morgen i dag, men gikk over med en gang jeg fikk spist litt. Utrolig oppblåst, går med smekken åpen hele tiden. Gruer meg til å ha den lukket på jobb i dag:hungover:

Lurer på om noen har stikking i den ene eller andre siden noen gang? Kjennes ut som at de stikkes i eggstokken, og noen gang stråler nedover lårene eller mot ryggen. Det varer ikke lenge. Er 8+5, har vart 2x pa TUL, sett babysen :Heartred, så det kan ikke være graviditet utafor livmor. Lurer om ligament smertene kjennes sånn ut?
Jeg har hatt dette noen ganger, siden jeg også vet den ligger på rett plass tenker jeg det er strekking på gang :smiley-ashamed004

6+4.. Satt å tenkte igår kveld at de to siste dagene har symptomene vært milde og nesten ingenting.. Fortsatt ømme pupper da! Ble litt bedskymret, (som vanlig:hungover:) men våknet kl 06 med kvalme og full blære.. Sovnet etter 2 brødskiver med leverpostei (alt jeg spiser nesten) og våknet kl 8 igjen helt lik, opp å smøre 2 nye skiver.. :hilarious:

Jeg savna noen symptomer tidligere. Nå angrer jeg. Haha. :laughing002 Har en SVÆR eksamen i morgen (har kun en eksamen på ett helt år…!), men den siste uka har jeg vært sååå trøtt, kvalm og giddesløs. Har nesten ikke lest noe, og jeg er utrolig spent på om hodet kommer til å henge med i morgen og om kroppen kommer til å spille på lag. Skulle aller helst lest litt på noe jeg vet jeg trenger å repetere, men sengen er den eneste plassen jeg klarer å oppholde meg i idag. Med vann og french fries :smiley-ashamed004 I tillegg er puppene super duper ømme, stikkende ligamentsmerter i ny og ne, tett nese og ekstremt oljete hud. Men det kan jeg fint leve med. Verre med trøtthet og kvalmen:wacky:

Her er jeg konstant kvalmen :wacky:
Håper det snart går over.
Ellers vonde pupper og veldig trøtt hele tiden.

6+5 .. Idag har jeg fått en "rar" ny smerte ca i midten og rett under "den første magevalken" hvis noen skjønner denne teite beskrivelsen.. Smerten har ikke vart lenge.. Kanskje 2 minutter, også gått bort igjen.. Skjedd 3 ganger.. Hva kan dette være ? Er dette bare strekk? Ligamentsmerte? Jeg fikk en følelse av at noe er galt.. Men det kan jo også bare være hodet mitt :nailbiting:

Jeg spør sikkert dumt, men jeg er ikke så erfaren.. ❤️

Sulten, typ desperat sulten. Kan spise 4 skiver til kvelds, da helst med leverpostei og makrell i tomat. I kveld har jeg spist tre knekkebrød og en skive. Fortsatt sulten... Gud, de kiloene som kommer nå...

Sulten, typ desperat sulten. Kan spise 4 skiver til kvelds, da helst med leverpostei og makrell i tomat. I kveld har jeg spist tre knekkebrød og en skive. Fortsatt sulten... Gud, de kiloene som kommer nå...
Og den sulten kommer akutt! Med litt sinne her :hilarious:

Back
Topp