Symptomer

Panda2013

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Så var det de hersens symptomene da.... nok en kilde til uro :oops: jeg et ekspert i å overanalysere, og gjør selvsagt det med symptomene også.

Jeg hat egentlig siden 7-8 dpo hatt ømme pupper. De har vært merkbart ømme når deg har tatt på de. Fra 9-10 dpo har jeg hatt murringer. Hatt litt hodepine innimellom (sikkert helt tilfeldig) og kanskje et snev av noen kvalmebyger.
Ellers har jeg økt utflod.

Men i dag, 15 dpo.... ingen murringer og ikke ømme pupper :arghh: nok til å gjøre ned supernervøs!!

hvordan ligger dere andre an med symptomer?
 
Mine symptomer kommer og går litt fra dag til dag. Det er helt normalt. Varierer mellom kvalmebølger, ømme pupper, kviser, hodepine, murringer og til tider noen helt ekstreme humørsvingninger som skremmer vettet ut av mannen min
 
En følelse av at underlivet er fylt opp, trøtt men har blitt bedre, monstertemperament når jeg kjører bil.
Jeg er helt opphengt i hvilepulsen min som er nede i min normal ikke gravid puls.

@Panda2013 at murringene opphører har jeg også hatt. De varte bare noen dager før det gikk over. Helt forferdelig. Men alt var bra likevel. Hvis du kjenner etter, kjennes underlivet tyngre/fullere enn vanlig? Eller kjennes det lett og ledig?
 
Her kjenner jeg i grunn lite symptomer enda. Men erfaringsmessig kommer de om 2-3 uker.
 
Hadde ingen symptomer i forrige svangerskap før jeg var rundt 6 uker på vei. Da kom de som en storm :)

Har ingen foreløpig denne gangen heller. Tar det som et godt tegn :Heartred

De gangene jeg har opplevd masse symptomer før de magiske 6 ukene, har svangerskapene endt i SA.
 
Murring og ømhet både i puppene og nederste del av magen, og TRØTTHET! Syns det er fint med tegn da, blir liksom litt mere "trygt" :Heartred
 
Hadde murringer i starten men det har avtatt. Kvalm kun 1 morgen. Føler meg på et nytt nivå av sliten, blir veldig fort andpusten og er generelt sliten i kroppen. Ikke fått trent ordentlig men det gjør liksom ikke så mye pga jeg ikke har hatt ork til det. Sover også i tide og utide (på dagtid).
 
Hei, godtfolk!

Ja, disse symptomene. Enten har man for få eller for mye. Man kan aldri vinne, haha.

5+2/5+1 idag, alt etter hvilken app man spør.
Har siden før positiv test hatt ømme pupper.
Har jeg en dag der de ikke er like vonde-> angst!
Har en del utflod, men hin dagen var det nesten tørt-> angst!
For en uke siden slet jeg med skikkelig vonde luftsmerter/menssmerter. Dette er det heldigvis(?) lite av nå. Kaanskje litt trøtt(var trøttere før positiv test), men sliter likevel med å sovne når jeg først legger meg. Murring i korsrygg og livmor(av og til en sviende følelse), men ellers ganske fresh i formen(FOR fresh??-> angst!). Ligamentsmerter/stikk ved nysing eller hvis jeg reiser meg brått. Har ikke hatt noe tegn til blod eller farget utflod. Har ikke turt å ha sex etter positiv test i fare for blod(SAen sist begynte dagen etter samleie. Tilfeldig, sikkert, men dere vet).

Sååå, det var meg. Haha
 
Symptomene kan forsvinne helt uten at det er noe galt:Heartred Men man blir jo bekymret likevel.

Jeg er ca 4+3 og har mine symptomer er
- ømme pupper/brystknopper siden 6-7 dpo
- sterke murringer i livmorområdet siden ca 12 dpo
- lett kvalme siden 14 dpo
- stikkinger og strekk i livmorområdet ved brå bevegelser eller nys fra ca 12 dpo, men sterkere nå
- lett halsbrann fra ca 14 dpo
- trøttere enn vanlig, fra ca 14 dpo
- overfølsomhet for lukt og smak fra 12 dpo, sterkere nå
- eufori fordi jeg ikke skal ha noe mensen på ihvertfall ett år nå! (Jeg har ekstremt smertefulle sykluser og mistenkt endometriose)
 
Hei, godtfolk!

Ja, disse symptomene. Enten har man for få eller for mye. Man kan aldri vinne, haha.

5+2/5+1 idag, alt etter hvilken app man spør.
Har siden før positiv test hatt ømme pupper.
Har jeg en dag der de ikke er like vonde-> angst!
Har en del utflod, men hin dagen var det nesten tørt-> angst!
For en uke siden slet jeg med skikkelig vonde luftsmerter/menssmerter. Dette er det heldigvis(?) lite av nå. Kaanskje litt trøtt(var trøttere før positiv test), men sliter likevel med å sovne når jeg først legger meg. Murring i korsrygg og livmor(av og til en sviende følelse), men ellers ganske fresh i formen(FOR fresh??-> angst!). Ligamentsmerter/stikk ved nysing eller hvis jeg reiser meg brått. Har ikke hatt noe tegn til blod eller farget utflod. Har ikke turt å ha sex etter positiv test i fare for blod(SAen sist begynte dagen etter samleie. Tilfeldig, sikkert, men dere vet).

Sååå, det var meg. Haha


Sniker fra oktober. Huff ja man får lett angst av at man ikke kjenner noe spesielt, eller kanskje ikke så gode symptomer. Jeg er 8+4 k dag og var på TUL 7+2 hvor jeg fikk se en liten spire med hjerteslag. Og jeg har ikke så veldig mange symptomer selv. Jeg håper dette kan hjelpe deg til å senke skuldrene bittelitt :Heartred
 
Hei, godtfolk!

Ja, disse symptomene. Enten har man for få eller for mye. Man kan aldri vinne, haha.

5+2/5+1 idag, alt etter hvilken app man spør.
Har siden før positiv test hatt ømme pupper.
Har jeg en dag der de ikke er like vonde-> angst!
Har en del utflod, men hin dagen var det nesten tørt-> angst!
For en uke siden slet jeg med skikkelig vonde luftsmerter/menssmerter. Dette er det heldigvis(?) lite av nå. Kaanskje litt trøtt(var trøttere før positiv test), men sliter likevel med å sovne når jeg først legger meg. Murring i korsrygg og livmor(av og til en sviende følelse), men ellers ganske fresh i formen(FOR fresh??-> angst!). Ligamentsmerter/stikk ved nysing eller hvis jeg reiser meg brått. Har ikke hatt noe tegn til blod eller farget utflod. Har ikke turt å ha sex etter positiv test i fare for blod(SAen sist begynte dagen etter samleie. Tilfeldig, sikkert, men dere vet).

Sååå, det var meg. Haha


HAHA! Det der er akkurat som å lese om meg selv :hilarious:
Det kommer og går, tydeligvis! I kveld har jeg hatt en kvalmebyge. I tillegg er puppene blitt litt ømme igjen likevel :rolleyes:
 
Jeg fryser heile tiden, aner ikke om det har en sammenheng ‍♀️
Kvalmebølger særlig på kvelden.
Ellers har jeg ingen symptomer.
Sist hadde jeg overhodet ingen så stresser meg ikke.
 
Har hatt en del mens lignende smerter de siste segner og spesielt idag, og en utrolig sterk smerte i Høyre lyske ish, som varte i 1 times tid. Nå merker jeg ikke noe til den intense smerten så aner ikke hva det var..
Har også til nesten enhver tid stive nipler (jeg har nesten litt innover nipler fra før) samt ekstremt trøtthet. Merker ikke så mye annet :p
 
Ømme pupper er i alle fall tilbake med full styrke her :oops: hurra!
Fortsatt litt murringer i ny og ne. Ellers merker jeg fint lite enda. Hadde absolutt ingen symptomer tidlig i svangerskapet med 6-åringen heller (fant det sent ut også). Prøver å ikke stresse. Er enn så lenge fornøyd med stigning på testene og vonde pupper :happy:
 
KJEMPE trøtt og sliten også tisse hele tiden:wacky:
 
Her kan det se ut som symptomene plutselig slo litt til i dag. Vond i hodet og skikkelig trøtt i dag.
 
Har lite symptomer foreløpig. Areola har blitt litt mørkere. Jeg ammer enda så har ikke noe vondt i pupper...litt stikking nede i magen.
 
Flere som har mye menssmerter/murringer?
Jeg har veldig med det for tiden. Kjennes ut som mensen kommer anytime!
 
Jeg er bare 3+4 men jeg er veldig trøtt og kvalm, føler det er veldig tidlig for slikt.
 
Back
Topp