Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er skikkelig kjipt! Og dagene hjemme blir så lange..skal prøve meg på jobb neste uke, så får vi se..Jeg var også sykemeldt på det verste, men kunne etterhvert jobbe 50% hjemmefra også heldigvis 50% på
jobb nå. Synes det er så innmari kjipt å være sliten, kvalm og sykemeldt.
er 12+5 i dag. Jeg står mye rett opp ned på jobb, men prøver å sitte så mye jeg kan.. føler ikke det hjelper, spesiellt når det er varmtOpplever også litt svimmelhet og da ubehagelig følelse en stund i kroppen. Men blodtrykket var helt fint her og. Er visst helt normaltAndre som sliter med svimmelhet? Jeg svimler for den minste ting, og blodtrykket er helt fint... blir nesten små kvalm fordi jeg svimlerer 12+5 i dag. Jeg står mye rett opp ned på jobb, men prøver å sitte så mye jeg kan.. føler ikke det hjelper, spesiellt når det er varmt
![]()
men jordmor sa man burde unngå å stå rett opp og ned Ja skulle ønske jeg kunne unngå det, men som frisør utgjør det store deler av dagenOpplever også litt svimmelhet og da ubehagelig følelse en stund i kroppen. Men blodtrykket var helt fint her og. Er visst helt normaltmen jordmor sa man burde unngå å stå rett opp og ned
![]()
satser på det gir seg, er skikkelig ubehagelig da jeg ikke kommer meg «opp» igjen før neste runde med svimmelhetJeg er også sulten hele tiden og når jeg spiser blir jeg kvalmprøver å småspise tuc kjeks som fungerte før, men det takler jeg ikke nå
grønt eple seg ut til å gå fint
![]()
Ja det er skikkelig kjipt! Og dagene hjemme blir så lange..skal prøve meg på jobb neste uke, så får vi se..
Samme her. Orker ikke den sola! Må være ute med guttungen etter barnehagen da, men da har jeg ladet opp til det hele dagenDet er akkurat det Og her er det så fint vær for tiden, men jeg orker ikke ligge ute i skyggen en gang

Uff det skjønner jeg!Ja skulle ønske jeg kunne unngå det, men som frisør utgjør det store deler av dagensatser på det gir seg, er skikkelig ubehagelig da jeg ikke kommer meg «opp» igjen før neste runde med svimmelhet
![]()
Hvis det forsetter slik bør du kanskje ta en prat med jordmor/lege om du kanskje burde fått gradert sykemelding i første omgang? Antar det ikke er så mye dere kan gjøre med tilrettelegging i frisør yrke?Ja jeg har dialog med legen, men ønsker ikke å sykemelde meg så sant det lar seg gjøre.. har en veldig bra arbeidsplass, men dessverre lar ikke alt seg tilrettelegge nei.. håper jeg slipper sykemelding så lenge som muligUff det skjønner jeg!Hvis det forsetter slik bør du kanskje ta en prat med jordmor/lege om du kanskje burde fått gradert sykemelding i første omgang? Antar det ikke er så mye dere kan gjøre med tilrettelegging i frisør yrke?

Håper det ordner seg på ene eller andre måtenJa jeg har dialog med legen, men ønsker ikke å sykemelde meg så sant det lar seg gjøre.. har en veldig bra arbeidsplass, men dessverre lar ikke alt seg tilrettelegge nei.. håper jeg slipper sykemelding så lenge som mulig![]()

Var som å lese om meg selv her, bare at jeg er 9 uker på vei nå. Og nå har jeg følt meg litt bedre siste dagene. Får jo litt småpanikk.. skal på tul om noen dager så da får vi se, men er så vondt bare å tenke på at det kan gå galt...
Håper alt er bra med din lille, lykke til på tul![]()

Samme skjer her, og det har ikke skjedd under de to andre svangerskapene..Herregud som brystvortene vokser?! Har store pupper (85DD/E) men med veldig små «knopper» fra før, men nå ser de jo ut som ordentlige «damepupper», haha! Særlig den venstre, av en eller annen grunn. Rart og fascinerende! Blir det noengang kaldt igjen så kommer de for første gang til å synes gjennom bh/tskjorte..
Men de er veldig fine da, det er jo litt stas! Og utrolig tunge- måtte la mannen «holde» dem, og han kjente godt forskjell fra vanlig når han tar på dem.Samme skjer her, og det har ikke skjedd under de to andre svangerskapene..![]()
Såå godt å hørevar på tidlig ultralyd i dag på sykehuset med overlege. Fikk bekreftet at jeg var i uke 11. der var en aktiv baby inni der som alt såg normalt hos selv om det var tidlig. Så mine bekymringer var ubegrunnet pga mindre symptomer. Så åpner det fortsetter slik og ser bra ut på OUL også om noen mnd .
håper alt er vel med din lille også![]()
da går det nok veien det her 
Men de er veldig fine da, det er jo litt stas! Og utrolig tunge- måtte la mannen «holde» dem, og han kjente godt forskjell fra vanlig når han tar på dem.