Symptomer

Det er noe dritt.. Første graviditeten hadde jeg halsbrann og sure oppstøt igjennom hele svangerskapet .
Hadde konstant en flaske Gaviscon i veska :hilarious:

Ja, det er litt plagsomt!
Fikk heldigvis resept på Nexium når jeg var gravid tidligere i år, så har hentet ut den. :happy:
Gaviscon har jeg aldri hørt om, er den bra? :)

Ja, det er litt plagsomt!
Fikk heldigvis resept på Nexium når jeg var gravid tidligere i år, så har hentet ut den. :happy:
Gaviscon har jeg aldri hørt om, er den bra? :)
Det var det eneste som funket for meg. Å den er reseptfri.

Halsbrann!! Allerede?! Var sykt plaget med det med førstemann, men det begynte ikke så tidlig som nå :wideyed:

Halsbrann!! Allerede?! Var sykt plaget med det med førstemann, men det begynte ikke så tidlig som nå :wideyed:

Ja. Men jeg har refluksøsofagitt fra før, så kan være det som har blusset opp igjen :p

Er så utrolig varm i ansiktet på kveldene! Kjennes ut som feber eller at jeg er skikkelig solbrent, mens resten av kroppen har normal temperatur o_O Og jeg har trengt min første powernap i dag, på tross av at jeg til i dag hadde natten med mest søvn på en uke :rolleyes:

Flere med ubehag ved nysing? Strekker og stikker helt nede ved trusekanten. Flaks jeg har pollenallergi, da.... :hilarious:

Er så utrolig varm i ansiktet på kveldene! Kjennes ut som feber eller at jeg er skikkelig solbrent, mens resten av kroppen har normal temperatur o_O Og jeg har trengt min første powernap i dag, på tross av at jeg til i dag hadde natten med mest søvn på en uke :rolleyes:

Sånn har jeg vært i en uke :hilarious: Har ikke skjønt hvorfor jeg har vært så rød og varm i ansiktet på kveldene, før jeg plutselig satt der med positiv test i går :hilarious:

Sånn har jeg vært i en uke :hilarious: Har ikke skjønt hvorfor jeg har vært så rød og varm i ansiktet på kveldene, før jeg plutselig satt der med positiv test i går :hilarious:
Så vittig :hilarious: Nei, har stussa jeg også. Tenkt at jeg ble sjuk med feber. Men skjønte i dag at det må være et symptom, siden tempen ellers er fin :rolleyes:

Er i dag 5+5. Har dårlig matlyst (men vanligvis ikke kvalm), ømme bryster, trett og kjenner mensenlignende murringer og av og til stikklignende smerter nede i magen (vanligvis høyre side) som vanligvis varer i 1-3 sek før de forsvinner. Er også litt mer emosjonell og må springe på do nesten hvert 30-60 min for å tisse

To nye symptomer i dag :happy:
Kvalme og ømme bryster! :happy:

Flere med ubehag ved nysing? Strekker og stikker helt nede ved trusekanten. Flaks jeg har pollenallergi, da.... :hilarious:
Ja, må nesten legge meg i fosterstilling når jeg skal nyse. :hilarious:

Jeg har fått skikkelig skikkelig fett hår jeg :arghh: Altså jeg har aldri slitt med fett hår, men nå blir det jo fett samme dag som jeg dusjer...

Jeg har fått skikkelig skikkelig fett hår jeg :arghh: Altså jeg har aldri slitt med fett hår, men nå blir det jo fett samme dag som jeg dusjer...
OMG! Jeg og.. og jeg kan gå 4 dager før det blir fett!

Jeg gjesper så sinnsykt :bored: Veldig oppblåst, litt større pupper er det som er mest fremtreden nå!

OMG! Jeg og.. og jeg kan gå 4 dager før det blir fett!
Ja, jeg også! Nesten glad jeg ikke er alene :joyful:Visste knapt hva fett hår var før for et par dager siden - men har virkelig fått kjenne på det nå :arghh: Går konstant rundt og føler meg skitten og ekkel....Håper det går over :p

Back
Topp