Symptomer

Krokodille123

Betatt av forumet
Januarlykke 2020
Juliknøttene 2022
Hvilke symptomer og plager har dere? :Heartred

Jeg føler selv at jeg har alt for lite plager til at alt kan være bra med frøet! (6+3)
Er bare litt småuggen innimellom og trøttere enn tidligere.
 
Har det på akkurat samme måte som deg! (6+2)
Er veldig trøtt og småuggen, og det er igrunn det :wideyed: Man blir litt skeptisk :joyful:
 
Mine har forandret seg hele tiden siden befruktning egentlig.

6+0 i dag og dette er symptomene jeg har:
- ømme bryst og sensitive nipler
- sinnsykt trøtt
- begynt å bli litt uggen de siste par dagene
- oppblåst mage
 
Såre ømme brystvorter.
Litt trøtt
Hjertebank (men håper det er medisinene, skal spørre om å bytte på torsdag)

Ikke kvalm

Men har ligament smerter
Murring i ryggen

Har 2 barn fra før og d er slik det har pleid å være.
Har aldri blitt kvalm men har hatt syke kynnere.
Med baby nr 2 fikk jeg det fra uke 6. Så venter i spenning.
 
Har også følt jeg har hatt lite symptomer! Er 6+0. Var trøtt i uke 4-5, i tillegg til ømme bryster og kviser, men nå er det kun ømme bryster. Prøver å tenke at jeg må nyte det så lenge det varer:p Men bekymringen tok litt overhånd en dag, så måtte bare ta en test for å forsikre meg om at ting går i riktig retning :D
 
Hvilke symptomer og plager har dere? :Heartred

Jeg føler selv at jeg har alt for lite plager til at alt kan være bra med frøet! (6+3)
Er bare litt småuggen innimellom og trøttere enn tidligere.

Føler det på samme måte. Skal du på noe ekstra oppfølging eller føler du at alt er som det skal være?
Jeg blir ekstra bekyrmet siden jeg hadde sterk kvalme med de andre barna mine, mens nå har jeg nesten ingentingo_O
 
Hvilke symptomer og plager har dere? :Heartred

Jeg føler selv at jeg har alt for lite plager til at alt kan være bra med frøet! (6+3)
Er bare litt småuggen innimellom og trøttere enn tidligere.
Akkurat sånn du beskriver det der, hadde jeg det i 9 mnd sist gang :joyful: i tillegg til bekkenløsning fra 6 mnd. Alt var helt supert med babyen! Han kom ut litt dysmatur, men det har ingenting med symptomene å gjøre:Heartblue
 
Trøtt, uggen, mye ubehag i magen, øm å veldig følsom merker tårene kommer for ingenting! Håper jeg ikke blir avslørt for tidlig
 
Få symptomer annet enn at jeg er helt ekstremt trøtt! Vanskelig å konsentrere seg på jobb når man helst vil hjem å legge seg

Sist hadde jeg helt sinnsyke magekramper jevnlig de første 12 ukene. Det har jeg heldigvis ikke denne gangen (enda)!
 
Positiv test i dag (ca 4 uker), og har mistenkt det noen dager grunnet småkvalme og halsbrann :)
 
Back
Topp