Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt frem til i dag har jeg vært øm i hovedsaklig venstre bryst, sliten og ganske kvalm + en del murringer.. I dag ble brått ømheten i brystet borte, og da blir jeg så stressa for lille i magen og at det ikke skal gå bra. Kan virkelig ikke huske at jeg var så stressa de første ukene sist gang..
Ja, jeg må bare tenke på det. Jeg er mest redd for MA, må bare være det jævligste at man tror at man er gravid over lenger tid uten at det er liv i magen lenger.. [emoji174]Åå, kjenner til følelsen! Men tror det er viktig å tenke at så lenge man ikke blør eller har vondt der nede så er alt bra.. [emoji173]️ Jeg er livredd for å oppdage blod ved hvert dobesøk [emoji27] Skal det være like ille helt til uke 12 blir det ille å gå på do[emoji85]
Jeg sleit mye med bekkenet sist, kjenner det så vidt innimellom nå allerede før uke 5.. Det er ikke store greiene enda, men jeg kjenner igjen smerten fra sist.Åh, i dag ble jeg redd.. sto på jobb og kjente bekkensmerte-lignende smerter. Under forrige svangerskap hadde jeg en jobb der jeg satt 8 timer hver dag, nå har jeg en jobb der jeg står 8 timer hver dag! [emoji28]
Men janei.. smertene kom og gikk litt.. er vel uansett rimelig merkelig å begynne å få bekkenløsning nå..
Ellers kun hodepine! [emoji16]