Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt om en samtidig skriver hvor langt man er på vei.
Er 4+0 og merker litt unormal trøtthet, godt med ligamentstrekk, ømt over nedre mage og innimellom kvalme,
Litt ømme bryster og innimellom litt murringer. Ellers er jeg kanskje litt mer trøtt enn til vanlig. Er 4+2 i dag. Sist jeg gikk gravid fant jeg det ikke ut før ca 5+6 tror jeg. Da kom mistanken fordi brystene var sjukt vonde. Ca uke 7 kom kvalmen, forstoppelse og jeg ble så trøtt at jeg kunne sovne stående. Følte meg helt elendig da, men merkelig hvordan jeg nå tenker at det også ville være betryggende å merke disse symptomene igjen.
Hehe! aner ikke men hørtes litt slitsomt ut Gleder meg sånn til å kjenne noe skikkelig! men kan jo hende jeg angrer meg på det utsagnet hvis jeg blir kjempekvalm om noen ukerEr å være skikkelig frossen et symptom? Jeg fryser hele tiden. Nå ligger jeg i en varm stue med peis, med superundertøy, ullsokker, Ulvanggenser og pledd! De andre går i t-skjorter og pysjbukser. Brrrr!
Hehe! aner ikke men hørtes litt slitsomt ut Gleder meg sånn til å kjenne noe skikkelig! men kan jo hende jeg angrer meg på det utsagnet hvis jeg blir kjempekvalm om noen uker
Følt meg litt kvalm/uggen de siste timene jeg uvisst om det reelle symptomer eller innbilning
Å joda [emoji23] er litt tregere i magen og mer luft selv [emoji12]Veldig oppblåst og luftsmerter nå! Kan da ikke begynne allerede :/