Symptomer

Jeg føler jeg plutselig har fått en liten mage idag? o_O
Plutselig ser jeg gravid ut, tilogmed med en litt stram tights!!
Er 8 uker idag, og andregangs, så kan vel stemme!
Vi skal i selskap idag, spent på om jeg får på meg den sorte buksen jeg harctenkt til å ha på!
:happy3

10+2 idag, og absolutt ingen symptomer, unntatt tretthet, men jeg er forkjølet, og alene hjemme med tre små, så kan like godt skyldes det [emoji85] dette svangerskapet er puppene helt upåvirket foreløpig, ikke ømme, og har heller ikke vokst noe, flere flergangsfødende som opplever det samme?

10+2 idag, og absolutt ingen symptomer, unntatt tretthet, men jeg er forkjølet, og alene hjemme med tre små, så kan like godt skyldes det [emoji85] dette svangerskapet er puppene helt upåvirket foreløpig, ikke ømme, og har heller ikke vokst noe, flere flergangsfødende som opplever det samme?

Er 9+4 og har ikke merket noe som helst med puppene denne gangen. Sist, som var første, gang var det ømme pupper som avslørte graviditeten liksom. Forrige gang var jeg helt fin frem til uke 12, det kan jeg ikke si denne gang for å si det sånn. Så spesielt at graviditetene er så forskjellige allerede. :)

Har ikke merket noe spesielt på puppene jeg heller. Er nr 4 her i gården. Ammer enda, vet ikke om det har noe å si da.. men men.. Har nå i løpet av de siste dagene blitt bedre og bedre mht kvalmen.. men det er nok fordi jeg har kommet over 10 uker nå

Godt å høre at flere opplever at puppene er uforandret, det har vært min største bekymring ift manglende symptomer til nå :/ var ekstremt kvalm og trøtt i uke 8 og 9, men kvalmen har heldigvis forsvunnet [emoji1319][emoji4]

Dere som har ømme bryst,er de konstante ?!
Kommer og går veldig mye her, feks inatt kjente jeg de nesten ikke..samme med idag.. men nå på kvelden begynner de å bli ømme igjen.. sånn går dagene hele veien...

Kommer og går veldig mye her, feks inatt kjente jeg de nesten ikke..samme med idag.. men nå på kvelden begynner de å bli ømme igjen.. sånn går dagene hele veien...
Brystene mine er veldig ømme. Merker det godt når minsten sitter på fanget(auuu)[emoji44] På natten er de ikke alltid ømme, men når morgenen kommer og jeg skal snu meg i senga er de dritømme og vonde. Brystene har vokst godt allerede og er harde. Til vanlig er de ganske slappe[emoji23] [emoji12] Bruker 75D til vanlig og nå er de DD.

Mine er heller ikke noe særlig forandret!
Bittelitt fyldigere kanskje, men ikke veldig!
Er 2.gangs!
:)

Konstant ømme vil jeg si ja. Niplene er verst. De er såre hvis du skjønner.

8+4 idag og nesten ingen symptomer plutselig[emoji28]litt ømme pupper og luft i magen, men null kvalme og uvelhet OG sov kjempegodt inatt[emoji106] Veldig behagelig men samtidlig skummelt[emoji33][emoji33][emoji33]

Altså fett hår!! Blir gal:facepalm:, etterveksten på håret mitt blir skikkelig fett før det rekker å tørke, og resten av håret er så tørt og slitt at det knekker... Hva gjør jeg med det? Babyshampo tar fettet men resten av håret blir statisk og vanlig shampo gjør håret fint men etterveksten blir helt fett med en gang :peeking: gode råd?

Altså fett hår!! Blir gal:facepalm:, etterveksten på håret mitt blir skikkelig fett før det rekker å tørke, og resten av håret er så tørt og slitt at det knekker... Hva gjør jeg med det? Babyshampo tar fettet men resten av håret blir statisk og vanlig shampo gjør håret fint men etterveksten blir helt fett med en gang :peeking: gode råd?

Bruke en god balsam i den delen av håret som ikke blir fett?

Ikke kvalm idag heller[emoji122][emoji122][emoji122][emoji122]men litt halsbrann og ømme pupper og tisser ofte da, så ikke helt symptomfri[emoji4][emoji106]

Jeg har vært veldig kvalm og sliten de siste ukene. Har i tillegg ømme bryster og veldig oppblåst mage! 9+2 i dag:happy:

Skal disse puppene være ømme fram til fødsel eller? Er minst 12+2 i dag.

Ømme bryster ennå, kvalme som ikke gir slipp... 10+0 idag.

Skal disse puppene være ømme fram til fødsel eller? Er minst 12+2 i dag.

Jeg har gitt opp å vente på at puppene ikke skal være ømme lenger ... o_O Regner med det vil forbli som dette - og verre. Har jo blitt litt bedre enn i de første ukene da. Får ikke lenger tårer i øynene når bh'en tas av om kveldene :p Men de siste dagene har jeg i kortere perioder hatt følelse av melkespreng i nipplene. Sånn skikkelig! :eek: er 13+1 i dag.

Back
Topp