Symptomer!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Allerede drittlei av å være kvalm og uggen i formen og er bare 5+6 [emoji27]

Har ein del menssmerter om kvelden. I dag har det vert heile dagen, skikkelig vondt... heldigvis bedre nå! [emoji4] andre som har mye smerter??

Tisser hele tiden, hodepine og tett nese. Ellers kjennes det ut som at jeg får mensen nårsomhelst

Har ein del menssmerter om kvelden. I dag har det vert heile dagen, skikkelig vondt... heldigvis bedre nå! [emoji4] andre som har mye smerter??

Ja, menssmerter gjennom hele dagen, men kanskje mest på kvelden. På grensen til å ta Paracet-vondt til tider...
Håper det er ett helt normalt graviditets-symptom [emoji1374] (er 4+2)

Ja, menssmerter gjennom hele dagen, men kanskje mest på kvelden. På grensen til å ta Paracet-vondt til tider...
Håper det er ett helt normalt graviditets-symptom [emoji1374] (er 4+2)

Håper virkelig eg og [emoji4] måtte ta paracet og sove det av meg på 4 timer i kveld...! Er 5+5

Sinnsykt trøtt! Liten matlyst, føler meg mett hele tiden. Hormonell og små kvalm. Klager ikke, sist hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme så nå prøver jeg å nyte de gode dagene i frykt for at de fort kan snu

Skikkelig morgenkvalme da jeg stod opp idag, og kjente det endel i bekkenet da jeg var på jobb (mye gåing) :sorry:

Nesten ingen symptomer, men støl i rygg/bekken etter å ha vært på shopping.

Har ryddet og vasket litt i leiligheten, fikk vondt i nedre del av ryggen.. Håper virkelig ikke det er bekkenløsning som sniker seg innpå.. [emoji22]

Har vært øm i puppa en uke allerede og veldig trøtt. Trodde trøttheten var fordi jeg hadde startet på ketolysekuren, meeeeen så tok jeg en test i dag da :) Er visst gravid :blob6

Så ingen ketolysekur på meg allikevel o_O

Foreløpig kun 4+3, så tørr ikke helt å juble for høyt enda :wideyed:

Har vært øm i puppa en uke allerede og veldig trøtt. Trodde trøttheten var fordi jeg hadde startet på ketolysekuren, meeeeen så tok jeg en test i dag da :) Er visst gravid :blob6

Så ingen ketolysekur på meg allikevel o_O

Foreløpig kun 4+3, så tørr ikke helt å juble for høyt enda :wideyed:
Gratulerer :D kan jeg spørre hva ketolysekur er?:)

Puppene har vokst nesten en bh størrelse og er ømme, og har masse utflod[emoji87] Helt andre symptomer enn sist jeg var gravid

Back
Topp