Symptomer!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Jeg
Nå kunne jeg tenkt meg litt kvalme eller noe som bevis.
Symptomene er borte, og matlysta på topp.
Kjenner egentlig bare litt stramhet nede i magen.

Jeg har tenkt litt det samme, men kanskje symptomene roer seg litt nå som kroppen har vent seg til gravid modus :)
Gleder meg til å bare nyte og spise og ruge ... :)

Jeg

Jeg har tenkt litt det samme, men kanskje symptomene roer seg litt nå som kroppen har vent seg til gravid modus :)
Gleder meg til å bare nyte og spise og ruge ... :)

Hadde ingen symptomer sist heller. Så da er det betryggende med ul [emoji4]

Er evig trøtt og ømme bryster. Ellers er det lite symptomer. [emoji5]

Har begynt å fryse skikkelig her også! Sitter under teppet med en stooor kopp te nå[emoji37][emoji23]

Ømme pupper, morgenkvalme og sultfølelse mye oftere enn før. Har også mindre matlyst og spiser bare halvparten av porsjonene jeg gjorde før.

Er tidlig da, men har skikkelig sterke murringer. Og så har jeg vært sykt trøtt i ca en uke nå. Sovner på sofaen hver kveld i 20-21 tia, og de har jeg ikke gjort etter at vi fikk første barnet for 15 mnd siden :-P

Idag har jeg en trykkende følelse nederst i magen som ikke vil gi seg :sorry: noen andre som har opplevd det? :confused:

Er mye uggen og kvalm. Merker luktesansen har blitt sterkere. Puppene har blitt større og tyngre. Mye trøtt og sliten. Må ta meg en time i løpe av dagen

Potte forkjøla i 2,5 uker, så vanskelig hvilke symptomer som har vært fra det ene eller det andre. Men fått ømme bryster denne uka her, og DET er ikke forkjølelsen :) samt litt oppblåst om morgenen

Ømme bryster.. litt mensmurringer og kjennes som tidlig bekkeløsning når jeg går mye, av og på (kommer spesielt om jeg er stresset eller bare sliten)
Ellers småkvalm innimellom, Ritz kjeks fungerer...
Veldig trøtt...zzzz....

Det er fortsatt veldig lite med symptomer her. Det er nesten så jeg håper jeg at jeg får noe snart, så jeg kan føle meg litt gravid!

Føler jeg har fått alt på en gang. Smerter i rygg og symfyse(?), antar at det er pga bekkenet, kvalm og kaster opp hver dag, tisser mye, konstant trøtt og sliten, utflod og skikkelig oppblåst. Men testene er ikke særlig sterke, så skjønner lite.

Potte forkjøla i 2,5 uker, så vanskelig hvilke symptomer som har vært fra det ene eller det andre. Men fått ømme bryster denne uka her, og DET er ikke forkjølelsen :) samt litt oppblåst om morgenen
Jeg har også vært forkjøla lenge nå... vanskelig å skille mellom symptomene :-P

Jeg har også vært forkjøla lenge nå... vanskelig å skille mellom symptomene :p

Kanskje det er et symptom :hilarious: Jeg har hostet siden 6 DPO men er ikke egentlig syk.

Back
Topp