Symptomer!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Noen som har kjent noe i hofter/rygg/bekken?
Hadde ingen symptomer i forrige svangerskap.
I dag var vi på amfi. Var ikke lenge, så ikke my gåing. Ble helt satt ut av hvor vondt det ble å gå.

Ja samme her ( kjennes somtidlig bekkenløsning)
Blir veldig glad hvis jeg ser en heis :)

Jeg kjenner også at symptomene har roet seg litt (bortsett fra trøttheten da), men er vel ganske vanlig :)

Håper det... er så redd for SA igjen[emoji849][emoji17] vurderer sterkt TUL i uke 6+ et eller annet for å se at alt er ok

Håper det... er så redd for SA igjen[emoji849][emoji17] vurderer sterkt TUL i uke 6+ et eller annet for å se at alt er ok
Skjønner at du er redd! Har man opplevd en sa så er man vel alltid redd for at det samme skal skje :( så hvis det hjelper deg med en TUL, så ville jeg kanskje bestilt en, så du kunne få slappet av :)

Hvis man har mistet og blir gravid igjen så er det 90% sjangs for at det går bra :)

Jeg har fortsatt ikke noe særlig symptomer. Brystene er ømme og blir ømmere for hver dag og jeg er litt støl i magen og veldig tørst i perioder, ellers ingenting. Jeg hadde endel murringer før IKM men det har jeg ikke hatt på noen dager. Jeg er hverken trøtt, kvalm, trøtt eller oppblåst så langt, faktisk, og føler meg egentlig ikke særlig gravid. Men jeg skal vel bare være glad til, det kan plutselig snu :)

Nå skal det sies at jeg er 50% sykmeldt (var det fra før av en annen grunn) og det hjelper jo helt sikkert litt, særlig mtp trøtthet. Jeg sover lenger hver morgen og får hvilt mye.

Trekker tilbake det jeg skreiv ang symptomer[emoji87] har ganske mye mensmurringer, spes på kvelden.....

Er en del oppblåst, har noe murringer og stikninger. Men det verste er at jeg har blitt mer kvalm. I dag har jeg gått rundt og vært småuggen og kvalm hele dagen. Med forrige unge var jeg kvalm bare mellom uke 10-12. Nå er jeg ca uke 4 [emoji848]

Jeg har fortsatt ikke noe særlig symptomer. Brystene er ømme og blir ømmere for hver dag og jeg er litt støl i magen og veldig tørst i perioder, ellers ingenting. Jeg hadde endel murringer før IKM men det har jeg ikke hatt på noen dager. Jeg er hverken trøtt, kvalm, trøtt eller oppblåst så langt, faktisk, og føler meg egentlig ikke særlig gravid. Men jeg skal vel bare være glad til, det kan plutselig snu :)

Nå skal det sies at jeg er 50% sykmeldt (var det fra før av en annen grunn) og det hjelper jo helt sikkert litt, særlig mtp trøtthet. Jeg sover lenger hver morgen og får hvilt mye.

Da er vi i samme båt, sykemeldt 40% her[emoji20] av andre årsaker da.

Halsbrann, trøtthet og ømme pupper.. trodde det var pms, for tr skulle ikke kommet før på tirsdag. Men puppene er annerledes ømme.
Kjenner at jeg ikke helt tror på det enda.. selv om jeg har 4 positive tester

Litt kvalm når jeg er sulten, svimmel, ekstremt trøtt (kan være virus som henger igjen, har akkurat vært syk), litt ømme pupper (hadde ikke det sist graviditet) og EKSTREM kløe på leggene[emoji23][emoji23] Er det et vanlig symptom?[emoji28]

Litt kvalm når jeg er sulten, svimmel, ekstremt trøtt (kan være virus som henger igjen, har akkurat vært syk), litt ømme pupper (hadde ikke det sist graviditet) og EKSTREM kløe på leggene[emoji23][emoji23] Er det et vanlig symptom?[emoji28]
Det var ei som var i ikm uke 11, som hadde fått noe som hette svangerskapskløe, kanskje det du har fått? ;)

Etter en tung dag på jobb med mye gåing verker det så kraftig i bekkenet at jeg blir redd :( jeg er litt på vippen om jeg skal si det til sjefen da jeg bare er tilkallingsvikar og er redd for å ikke få jobbet nok. Men samtidig kan hun kanskje passe på at jeg ikke får altfor mange dager på rad på de tunge listene. Huff, vet ikke helt hva jeg skal gjøre :smiley-ashamed008

Etter en tung dag på jobb med mye gåing verker det så kraftig i bekkenet at jeg blir redd :( jeg er litt på vippen om jeg skal si det til sjefen da jeg bare er tilkallingsvikar og er redd for å ikke få jobbet nok. Men samtidig kan hun kanskje passe på at jeg ikke får altfor mange dager på rad på de tunge listene. Huff, vet ikke helt hva jeg skal gjøre :smiley-ashamed008

Det skjønner jeg :(

Var skikkelig kvalm og svimmel i noen timer i dag , så ut til å bli en hard mandag - men heldigvis ble jeg mye bedre etter noen timer

Nå kunne jeg tenkt meg litt kvalme eller noe som bevis.
Symptomene er borte, og matlysta på topp.
Kjenner egentlig bare litt stramhet nede i magen.

Back
Topp