Symptomer!

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
Da har jeg fått det første symtomet mitt[emoji23] våknet med noen røde, tørre, store flekker i ansiktet!!! Dette har jeg hatt hver gang jeg har vært gravid[emoji20] ser ut som en kjøttkake!

Vært kvalm sia 3+5.. Rekner med eg snart henger over doskåla. Har hatt tre tøffe svangerskap med mykje kvalme og oppkast der eg hadde ekstrem svangerskapskvalme i to av dei...

Ellers har eg veldig mykje vondt i hodet og fryser heile døgnet

Flere som ikje har NOEN symptomer??? Altså, her har dem liksom nærmest fordufta.. litt vondt i puppene eneste, og viss eg legger godviljen til så litt støl i magen bare... var jo sånn med første også, men nå vet eg så mye mer om både MA og BO at eg blir jo stressa her jo.. er IVF barn også. Nesten så eg vil inn å ta blodprøve, men samtidig ikje på en måte. Får jo ul i uke 7 uansett, men årh, det e jo LEEEENGE te..

Flere som ikje har NOEN symptomer??? Altså, her har dem liksom nærmest fordufta.. litt vondt i puppene eneste, og viss eg legger godviljen til så litt støl i magen bare... var jo sånn med første også, men nå vet eg så mye mer om både MA og BO at eg blir jo stressa her jo.. er IVF barn også. Nesten så eg vil inn å ta blodprøve, men samtidig ikje på en måte. Får jo ul i uke 7 uansett, men årh, det e jo LEEEENGE te..

Veldig lite symptomer her også, med hadde d i sist svangerskap også :) Men jeg ble litt stressa av det, så tok en hcg prøve som var fin :) gleder med til tul i uke 7 her også:D

Jeg hadde ingen når jeg gikk gravid med førstemann.. ingenting som tilsa at jeg var gravid. Fant ut rundt uke 5-6 den gangen [emoji4][emoji4]

Mye murringer, ømme pupper og trøtt ;) er overraskende god form. Sist fikk jeg ekstrem svangerskapskvalme og var innlagt mye og det begynte i uke 5. Så vi er veldig spent om det komme denne gang også eller om jeg kan få et fint svangerskap denne gang:)

Noen som har kjent noe i hofter/rygg/bekken?
Hadde ingen symptomer i forrige svangerskap.
I dag var vi på amfi. Var ikke lenge, så ikke my gåing. Ble helt satt ut av hvor vondt det ble å gå.

I dag var vi på amfi. Var ikke lenge, så ikke my gåing. Ble helt satt ut av hvor vondt det ble å gå.
Jeg kjente det i bekkenet etter nattevakt med en god del gåing, så prøver å være litt forsiktig nå :)

Åååh,den veldige trøttheten, jeg er utslitt etter en dagvakt og å leke litt med lille:(

Har merka det veldig i korsryggen denne gangen.. spesielt hvis jeg sitter stille lenge eller ligger på magen.

Allerede litt småsymptomer her de siste ukene som ømme pupper, vondt i korsryggen og oppblåst.. Men likevel litt uvirkelig at testen viste positivt idag[emoji23][emoji173]

Jeg har vondt i korsryggen.. Får bare håpe jeg slipper bekkenløsning denne gang [emoji33]

Helt ufattelig trøtt, sulten hele tiden og hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Hodepine og tett nese.
Meen forrige gang var jeg mye mer kvalm, hadde ømme og større popper osv allerede...
Puppene kjenner jeg ingen ting på (eneste litt mer følsomme nippler). Kan det være pga ammingen[emoji28]?

Helt ufattelig trøtt, sulten hele tiden og hvis jeg ikke spiser blir jeg kvalm. Hodepine og tett nese.
Meen forrige gang var jeg mye mer kvalm, hadde ømme og større popper osv allerede...
Puppene kjenner jeg ingen ting på (eneste litt mer følsomme nippler). Kan det være pga ammingen[emoji28]?
Det blir nok litt mer følsomt siden du ammer, vil jeg tro :) de får jo ikke helt fred ;) men jeg vet jo ikke:) jeg kjenner også på den skikkelige trøttheten :confused:

Æsj, jeg har ikke så mye symptomer lenger[emoji849][emoji51][emoji17] har hatt mye fra 5dpo til 4+0....

Æsj, jeg har ikke så mye symptomer lenger[emoji849][emoji51][emoji17] har hatt mye fra 5dpo til 4+0....
Jeg kjenner også at symptomene har roet seg litt (bortsett fra trøttheten da), men er vel ganske vanlig :)

Back
Topp